Blog personal- Elena Marin Alexe

vineri, 11 iunie 2010

Isuse vesnic calator..

 Daca e vineri, " Hai la plimbare" la brat cu poezia lui Traian Dorz!

Isuse, vesnic calator
prin lumea de pacate
Tu bati strain si iubitor
la usile-ncuiate.

Nimic Tu nu ceri nimanui
cand bati si-astepti sa vina
ci vrei sa lasi in viata lui
iertare si lumina.

Ai vrea viata Ta sa-i dai
caci viata lui e moarta
dar el nu vrea, Tu plangi si stai
afara langa poarta.

Eram copil cand Te-am vazut
si-n poarta mea Straine
si sa-Ti deschid ai tot batut
sa intri si la mine.

Dar lumea-mi spune sa nu vin
caci viata Ta-i amara
am vreme colo mai tarziu
...si Te-am lasat afara.

De-atunci trecura ani sirag
pe viata-mi amarata,
Tu tot batea-i, Isuse drag
la poarta zavoarata.

Tarziu Ti-am auzit din nou
chemarea duioasa
inceata, stinsa, un ecou:
- Hai, lasa-Ma in casa.

Primeste-ma in viata ta
cu pacea Mea cereasca
cum lumea-ntreaga n-ar putea
nicicand sa-ti daruiasca.

Dar lumea-mi spuse sa Te las
afara si-asta data,
Tu iar la usa ai ramas
si usa incuiata.

Te-am auzit ani multi pe rand
chemandu-ma din moarte
dar n-am deschis...iat Tu plangand
plecata-i mai departe.

Iar astazi singur ma-nfior
de-a mele fapte rele
Isuse si Te chem cu dor
in noaptea vietii mele.

Mai vino iar Isuse bland,
mai bate iar odata
Te-astept cu sufletul plangand
si usa descuiata.!

Copilaria mi-a fost leganata de aceasta cantare deosebita, pe versurile minunate ale lui Traian Dorz. Cred ca nu este crestin din Romania indiferent de biserica la care activeaza, sa nu stie aceste versuri ..
Azi vi le daruiesc si voua, celor ce veti pasi pe aici.
 

18 comentarii:

Octavia spunea...

E deja vineri:-o pfui~x( ce au trecut zilele8-}
Frumoasa cantare, am "crescut" cu ea.
Un sfarsit de saptamana binecuvantat!

vyky spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=mK-Tmi6EZXg
http://www.youtube.com/watch?v=JEOw9DhN6cU
-am ales doua clipuri Youtube pentru a completa frumoasa ta postare
- binecuvântari sfinte pentru tine Elena-

ELENA spunea...

Doar atât..superbă...
Un sfârsit de săptămână
frumos vă doresc scumpa mea Tiză!
Vă puup!

Virtualkid spunea...

Am salvat-o in calculator, este foarte potrivita pentru a o invata si copilul meu.
Multumesc!

Geanina Lisandru spunea...

Pur şi simplu divină. Sunt la fără cuvinte.

Orice cuvânt este de prisos.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

raza de soare spunea...

m-au impresionat pana la lacrimi...cati crestini nu lasa usa incuiata...

ANCA spunea...

ce frumoasa e ;) am auzit cantarea
te asteapta la mine e blog o leapsa daca iti face placerea a o faci ..pup ,pe curand

ARIPI DE FLUTURE spunea...

un minunat sfarsit de saptamana va doresc. minunate versuri si minunata cantare

dyanna spunea...

Da,chiar m-a impresionat.Superba.

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Minunate amintirile...cu acest cantec. Pace si bucurie din Vrancea iti trimit draga mea!

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Le-am ascultat si multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Tizo draga Isus ne iubeste si tot asteapta sa-i deschidem...
O zi frumoasa iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid-
Felicitari! Intr-o lume desnadajduit de rea, este un lucru extraordinar sa stii sa-ti educi copiii invatandu-i despre Adevar!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Dumnezeu sa-i faca sa-si deschida inimile cat mai este inca TIMP...

elena marin-alexe spunea...

anca-
Multumesc ...am sa vin sa vad. Te imbratisez scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Mii de ganduri frumoase trimit spre tine!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru-
Fara cuvinte ramanem de fiecare data cand auzim cat de mult ne iubeste Domnul Isus si cata rabdare are cu noi...
Scumpa mea , draga Geanina sa-ti dea Domnul un wekend cat mai placut! Fii binecuvantata!

miki spunea...

Foarte frumoase versuri!Nu le stiam , dar acum, citindu-le , m-au impresionat profund.