sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Falticeni...


I se spunea simplu,...locul unde nu s-a întâmplat nimic! Aici în leaganul patriarhal pe meleagurile vechi ale Soldăneştilor într-o zi frumoasa de toamnă bogată în culori şi farmec deosebit, aici am deschis ochii, eu, elena marin. Niciodată nu am să înţeleg de ce i se zicea aşa, micului, dar renumitului târg? Aşa frumoase plaiuri nu există nicăieri în lume, oricât ai căuta. Sunt mândră că m-am născut aici, în orăşelul care a dat României cele mai de seamă personalităţi!!! Am citit recent că nr. lor ar fi de 51. Iubesc acest loc cu tot ceea ce reprezintă el, de la întemeiere până azi. Sunt o mică fărâmă din acest leagan al culturii şi artei Româneşti......!

elena marin alexe

2 comentarii:

lidy spunea...

Ei, moldoveanca mandra ce esti... :D

elena marin-alexe spunea...

Nu se spune ca in sticlute mici se pastreaza esentele tari? Ei bine ,Falticeniul este una din acele sticlute mici....nu ca eu as fi una din esentele tari!