joi, 5 februarie 2009

GANDURI...

E noapte tarziu si sunt putin coplesita de tristetea care trece dincolo de litere si ma simt inutila cum de putine ori mi s-a intamplat in peregrinarea mea pe pamantul acesta efemer.
Am intrat pe doua bloguri si mi s-a parut ca apartin aceleiasi persoane, atat este de evidenta asemanarea ...
Nu pot spune mai multe dar vreau sa le incurajez din suflet.
Nu sunt singure in zbuciumul acestei vieti caci Cineva acolo sus le iubeste.
Suntem calatori pe pamant, mai mult sau mai putin singuri, nadajduim ceva ce de obicei nu putem atinge.
Uitam cat de scurta e viata cu bucuriile si cu tristetile ei, cu implinirile dar si cu esecurile ei ,astfel incat o lasam sa treaca ...de cele mai multe ori pe langa noi fara sa-i simtim gustul, de teama ca ar
putea sa ne amarasca gura...
Nu vreau sa afirm ca viata ar fi in tonalitati roz, sustin ideea ca trebuie luata asa cum ne este daruita de sus, de la Cel ce este El in Sine Viata.....
Am trecut si eu prin valurile tumultoase ale vietii si spun asta deoarece eu imi imaginez viata in sine ca o mare, albastra in imensitatea ei, uneori nespus de linistita, alteori posaca, acoperita de norisori care nu ingaduie soarelui sa defileze maiestuos pe cerul senin, sau furioasa, spumegand de furie clocotind ca un ceaun urias ,gata gata sa dea pe dinafara.
Oricum ai privi marea , nu poti decat sa o admiri sincer .
E ca si viata, in toata plinatatea ei, cu bunele si cu relele ei.
Viata in sine e o lupta si nu o lupta oarecare, ci mai mult o lupta cu tine insuti.
Depinde doar de tine daca iti alegi bine coordonatele.
Toata viata suntem pusi in situatia de a alege ceva, depinde de noi ce alegem!
Eu am ales Viata !

4 comentarii:

my treasure spunea...

Oare de ce ne potrivim ? Ni se potrivesc preocuparile, dorintzele de-a ne expune trairile, sentimentele, placerea de-a picta, de-a sta de vorba cu Domnul nostru. Cred ca tocmai din acest motiv; chiar as vrea centrul sa fie EL!!!

elena marin-alexe spunea...

my treasure,draga mea,tu m-ai determinat sa scriu Ganduri.Dupa ce am intrat si am citit ceva pe blogul tau m-am simtit coplesita de tristete ca si cum m-as fi intors in timp si am resimtit unele ganduri contradictorii...Am intrat si pe blogul lui Florik si nu am mai putut sa dorm.Mi-am pus ,,aripile,, si am calatorit in timp si-n ganduri pentru voi doua.

aniroc spunea...

Superbe cuvinte ati ales pt definitia vietii.

elena marin-alexe spunea...

Pentru mine viata este Domnul Isus, iar eu l-am ales pe El, si simt ca am viata cu adevarat.