duminică, 15 martie 2009

Incredintarea

La hotarele-ncercarii
Azi ma regasesc smerita
Caci in viata-mi trecatoare
Cand ma-ajuti, ma simt iubita.

Pot sa se pravale muntii
Uraganele sa vina
Eu din mijlocul furtunii
Ma voi ridica senina.

Chiar de apele-or sa creasca,
De-ar veni val dupa val,
Te zaresc pasind pe ape
Si ducandu-ma la mal.

Cand dusmani-mi ies in cale
Si m-ameninta pe fata,
Ma ascund la pieptu-Ti Doamne,
Tu mi-ai dat si -mi dai viata.

Cand aripa cruda-a bolii,
Ma loveste din senin
Stiu ca Tu esti Mare Medic
Tot la Tine am sa vin.

Ca sa-mi caut alinarea,
Unde-as mai putea sa merg?
Singur Tu imi esti nadejdea
Tot la Tine am sa alerg.

Cand la vorbele-mi de bine
Se raspunde cu dispret,
Imi aduc atunci aminte
Ca rabdarea are-un pret,

Cand ispitele gramada, vin
Si vor sa ma doboare,
Si la orizontul zile-i
Nu mai vad raza de soare,

Imi adun cu greu puterea,
Daruita de Isus....
Si ma plec in rugaciune
Implorand, privind in sus,

Unde-mi este ajutorul,
Si de unde-mi va veni?
De sus, de la Cel Ce Este
Ce-a creiat cer si campii.

Unde-as mai gasi iubire
De n-as cauta-o-n Tine?
Cine imi da garantia,
Ca m-ar mai iubi pe mine?

Eu ce-am fost o muritoare
In pacate afundata.
Eu purtand blestem adamic
Azi Te strig pe nume, Tata !

Ce dorinta, ce iubire ...
Sus pe lemn Te-a atarnat?
Sa se verse peste Tine,
Valul mortii de pacat.

Nu exista-n asta lume
Ideal mai minunat,
Precum moartea unui rege,
Pentru-a lumii-ntregi pacat.

Cine-ar ridica vreodata
Para impotriva mea?
Cand maretul sacrificiu
Sa facut pe Golgotha .

Ar putea vreodata moartea
De Tine-a ma desparti?
Inaltimea, adancimea, ingerii,
Oricine-ar fi........

Imi pastrez incredintarea
In promisiunea data,
Caci de dragostea lui Isus
Nimeni nu-i sa ne desparta!

Elena Marin Alexe 30. mai 2008. cu drag pt. My treasure, pt. Rody , Florik, dar si pentru oricine simte aceste versuri.

8 comentarii:

my treasure spunea...

Cum sa nu simt aceste minunate versuri?
Le sorb toate versurile mai ales cind e vb despre ISUS

aniroc spunea...

Intr-adevar,cuvinte care ajung la suflet...

Élita spunea...

Maior amor que existe é o amor de Jesus!


Elena, obrigada pela visita,e volte sempre.
Beijinhos.

kalliope spunea...

frumoasa poezia, am citit dar nu am trait, voi trai maine mai multe, sunt foarte obosit si nu mai rezist... o seara minunata va doresc, va multumesc de vizita

elena marin-alexe spunea...

Ce poti face azi, nu lasa pe maine!Ma refer in special la traire.....
Te mai astept.

elena marin-alexe spunea...

aniroc -
Ma bucur ca ti-au placut.

elena marin-alexe spunea...

Elita - Obrigada! Con amor de Jesus!

elena marin-alexe spunea...

My treasure -
Poate vei mai intra pe aici, sa stii ca ma rog pentru tine comoara!