duminică, 8 martie 2009

SINGURATATE........cu Isus ?



In clipa cand te-ai intalnit cu Mantuitorul sufletului tau, cand marea dragoste divina iti cucereste inima, cand privesti cu inima si gandul la mareata jertfa de pe dealul Golghota, cand ti se sfasie sufletul de durere stiind ca pe crucea din dealul 'iubirii', a suferit cumplit supliciul mortii in locul tau, in locul meu, in locul intregii omeniri....EL, Fiul Preaiubit al lui Dumnezeu, EL care este Dragostea , Viata, Mangaietorul, Prietenul absolut, nu ai cum sa te simti singur, nu esti singur, pentru-ca EL iti vorbeste prin Scriptura in evang. lui Ioan capitol:17. Este vorba de rugaciunea lui Isus de pe muntele Maslinilor. Si in cele patru evang. Isus Domnul nostru ne promite ca va fi cu noi pana la sfarsitul veacului prin Duhul sfant, puterea minunata pe care a lasat-o la Rusalii. Toata scriptura este plina de promisiuni pe care Dumnezeu le face oamenilor care vor sa creada in EL . Am citit toata scriptura, caci am vrut sa fiu bine informata despre tot ce cuprinde ea si in special m-a interesat planul de mantuire al omului.Dupa ce am aflat ce mi-am dorit am cautat sa-L cunosc mai bine si sa am o relatie cu EL personal. Din acea clipa nu am mai fost singura, pentru-ca simt prezenta Lui permanent. In bucurie sunt cu EL, in boala tot cu EL, in diferite incercari pe care viata mi le aseaza in cale, sunt cu EL, pot totul in Cristos care ma intareste. Viata mea nu a fost tocmai usoara, dar in orice situatie dificila L-am simtit aproape de inima mea si doar ce mi-am plecat genunchii in rugaciune....si EL s-a si prezentat si mi-a venit in ajutor.Asta inteleg eu sa-L am pe Isus ca Mantuitor . As vrea sa intelegi draga mea Florik ce minunat e sa fii sigura de protectia lui Dumnezeu si cata siguranta iti da acest lucru in viata ta de zi cu zi, pentru-ca nimeni nu poate participa cu adevarat la durerile noastre sufletesti si trupesti, nimeni nu ne poate intelege ca si El si nimeni nu ne poate ajuta daca EL nu vrea. In ce priveste crucea Lui si jertfa minunata, ar trebui sa ne ramana vesnic ca o aducere aminte, a pretului pe care l-a platit Mantuitorul nostru, ca noi sa fim iertati si sa avem parte de viata vesnica impreuna cu EL. Cel mai fidel prieten al omului ramane Isus Hristos. Cauta-L si nu vei mai fi singura niciodata ! Il poti gasi cu siguranta in sf. Scriptura sau cum i se mai spune...Biblia. Nu uita ca Te iubeste atat de mult incat a murit pe o cruce , ca tu sa traiesti vesnic !!! Gustati si vede-ti ce bun este Domnul, zice biblia. Eu am gustat .Te invit si pe tine sa gusti din iubirea Lui, ca sa gasesti oceanul de liniste........

4 comentarii:

valy spunea...

LA MULTI ANI!

criss spunea...

LA MULTI ANI!
SA AI O PRIMAVARA DEOSEBITA SI MULTA LINISTE SUFLETEASCA.
TE PUP.
CRISS.

denisia spunea...

Intradevar frumoase ganduri...bunatatea ..dragostea lui Dumnezeu sunt dulceata de care avem nevoie in viata noastra in fiecare clipa...

elena marin-alexe spunea...

Denisia, imi place cum spui; bunatatea, dragostea lui Dumnezeu, sunt dulceata........