miercuri, 15 aprilie 2009

I N R I

Singurele incrustatii pe crucea unui rastignit, atarnat pe o cruce intre cer si pamant, ma intriga pe mine acum dupa 2000 de ani.
Totusi, EL suferintele mele le-a purtat si durerile mele le-a luat asupra Lui............
Dar El era strapuns pentru pacatele mele, zdrobit pentru faradelegile mele. Pedeapsa care imi da pacea, a cazut peste El si prin ranile Lui sunt tamaduita.
Ma intorc in timp si ma gandesc cu multa durere in suflet la tot ce a trebuit sa indure, din cauza mea , Fiul lui Dumnezeu si ma cutremur in adancul fiintei mele gandindu-ma la suferintele Domnului nostru.
In aceasta saptamana, mai mult ca oricand, imi revine pe buze un cantec ale carui versuri spun cel mai mare adevar din lume, dar si cel mai neobisnuit: Ce dragoste de Dumnezeu...
Sa moara un rege-n locul meu!
Ce dragoste cand ai primit,
Sa mori pe-o cruce rastignit
In locul meu, ai ispasit .
Domnul a gasit cu cale sa-L zdrobeasca prin suferinta. Dar dupa ce isi va da viata ca jertfa pentru pacat, va vedea o samanta de urmasi............
Haideti cu mine impreuna, in aceste zile in care ne primenim sufletul pentru sarbatoarea de Paste sa cugetam mai mult la DRAGOSTEA lui DUMNEZEU pentru noi. Merita !
citate din cartea Isaia cap, 53.

8 comentarii:

DIACON .GHEORGHE CAZACU spunea...

www.fratelesuferintei.blogspot.com

kalliope spunea...

Isus a inviat! Dumnezeu sa-ti incalzeasca inima. BLESS

elena marin-alexe spunea...

Da e adevarat ca a inviat!Sarbatori fericite, iti doresc!

kis spunea...

Atmosfera pioasa a sarbatorilor crestine sa incercam pe cat cu putinta sa devina un mod de viata ,chiar daca pare o utopie cu putin efort se poate realiza.

nakudo spunea...

aici nu e vorba de sarbatoare..e vorba ca oamenii nu inteleg ca dragostea inseamna suferinta si sacrificiu..intelepciune si lupta continua...ca avem un dar divin..fara plata

elena marin-alexe spunea...

Pentru Kis. Ar fi minunat ca sarbatoarea din inima sa domneasca vesnic....multumesc pt. vizita.

elena marin-alexe spunea...

Pentru Nakudo. Ce minunat este darul divin fara plata...O de ar intelege toata lumea acest lucru si semnificatia lui! Te mai astept.

elena marin-alexe spunea...

kalliope- FII BINECUVANTAT IN VECI DE VECI!