vineri, 22 mai 2009

DACA AS FI........

Daca as fi fost element, - eram apa.
Daca as fi fost clima, - eram temperat-continentala
Daca as fi fost anotimp- eram toamna.
Daca as fi fost apa, - eram ocean.
Daca as fi fost o floare, - eram trandafir galben.
Daca as fi fost o zi, - eram duminica
Daca as fi fost o gradina, - eram.Eden
Daca as fi fost un arbust, - eram liliac.
Daca as fi fost o culoare, - eram galben.
Daca as fi fost un fruct, - eram portocala.
Daca as fi fost un sentiment, - eram iertare.
Daca as fi fost o virtute, - eram sinceritate.
Daca as fi fost muzica, - eram Oda Bucuriei.
Daca as fi fost un slagar, - eram Drumurile noastre......
Daca as fi fost un copac, - eram cedru.
Daca as fi fost un poem, - eram 1 Corinteni 13.
Daca as fi fost o poveste, eram - 1001 de nopti.
Daca as fi fost o piatra, eram - granit.
Daca ar fi sa-mi pot alege, ce as vrea sa fiu, as alege sa fiu tot eu. Multumesc lui Dumnezeu caci a ales El pentru mine si sunt om, pot astfel aprecia cum se cuvine toata creatia Lui. Si daca ma gandesc bine, port in mine toate calitatile creatiei Lui. E minunat nu-i asa?



preluata de la Tartoras careia ii multumesc pe aceasta cale.

16 comentarii:

gabrielle spunea...

"Daca as fi fost o poveste eram ... 1001 de nopti!" Foarte inspirata! Mi-a placut ... povestea!
Iar eu o ... Seherezada!

tartoras spunea...

Va multumesc eu ,Doamna!
Frumoasa poveste....este uimitor inca pentru oameni cand realizeaza ca sunt exact parte din El,din Nemarginire, parte din Divinitate!
"JOY TO THE WORLD..."

elena marin-alexe spunea...

Gabrielle - Multumesc pentru vizita, si te mai astept. 1001 de nopti mi-a leganat copilaria...

elena marin-alexe spunea...

tartoras - noi oamenii suntem povestea de dragoste a lui Dumnezeu. Ma bucur intotdeauna cand ma vizitezi.

Mariana spunea...

Elena, ultimile tale afirmaţii mi-au adus aminte de poezia lui Costache Ioanid:
,,Asa ai vrut Tu…

Daca-ntr-o tainica vreme
din lut Cineva ma facu
si daca sant om si nu vierme,
o, Doamne, asa ai vrut Tu…

Daca am grai si nu muget
sa spun ce iubesc si ce nu,
si daca am harul sa cuget,
o, Doamne, asa ai vrut Tu.

Daca intaia zidire
deplin in pacat se pierdu,
cand totusi mi-ai dat izbavire,
o, Doamne, asa ia vrut Tu.

Daca m-ai scos din neghina,
nu viata-mi urata-Ti placu.
Nu eu am vrut iarasi lumina,
o, Doamne, asa ai vrut Tu.

Iar daca voi merge odata
la Cel ce din Duh ma nascu,
voi spune de-apururea Tata
Te laud c-asa ai vrut Tu! "

Numai bine îţi doresc!

miki spunea...

Norocul nostru ca exista cineva , acolo sus , care stie ce-i mai bine pentru noi.
Va multumesc pentru lucrurile minunate pe care le gasesc aici si care imi incalzesc sufletul!

lidy spunea...

Ce frumos poem ai scris.. Inspirator!

Daca as mai fi din nou copil, as fi vrut tot tu sa-mi fii mamica :)!

Te pup!

Geanina Codita spunea...

Prsonalitatea ta se muleaza perfect pe ceea ce ai scris aici, un om cum rar intalnesti. O duminica placuta sa ai!

kalliope spunea...

daca as fi ce nu as putea fi...

elena marin-alexe spunea...

Mariana - imi plac aceste versuri, puse pe note in interpretarea lui Bocaneala.Multumesc pt. ca mi le-ai reamintit.

elena marin-alexe spunea...

Miki - Alegerea Ii apartine intotdeauna si este spre binele nostru.Ma bucur ca iti place 'laplimbare'.Pa...

elena marin-alexe spunea...

Lidy - El 'a ales' sa fii fiica mea draga si am toate motivele sa-I multumesc.Te pup . Miki

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita - iubito, ai un spirit de observatie foarte fin. O DUMINICA FRUMOASA ITI DORESC!

elena marin-alexe spunea...

Kalliope - pt. tine pot continua cu:
As vrea sa fiu, ce n-am fost ieri,
Si nicicand inainte
O raza rupta din Isus,
Si-o stea stralucitoare
Sa luminez pe cineva,
Si sa ma-ntorc in soare!

din versurile Past. Petre Dugulescu-Timisoara.

kalliope spunea...

:) Dumnezeu sa-l odihneasca:P l-am cunoscut personal, a fost pastor principal in biserica in care am crescut eu, betel nr1

elena marin-alexe spunea...

Si eu l-am cunoscut personal si nu de putine ori am fost la Betelnr.1. care se mai numea biserica studentilor. A fost un OM deosebit.
Marius mi-as dori mult sa te cunosc personal, poate vara asta in Timisoara. Dumnezeu sa te binecuvinteze si nu uita caci EL are nevoie de oameni ca tine si cand spun asta ma refer la inteligenta si sensibilitatea ta.