miercuri, 6 mai 2009

Din lucrarile mele

Furtuna -ulei pe panza
elena marin alexe

12 comentarii:

tartoras spunea...

Minunat!Se simte atmosfera aceea apasatoare dinaintea furtunii...Ce coincidenta, si eu am pus cateva fotografii inantea unei furtuni...
Numai bine, Doamna!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba

nakudo spunea...

foarte frumos

mmary spunea...

Chiar si in aceasta "Furtuna" exista armonie,exista speranta,exista un sens...Foarte frumos "sensul" pe care l-ati dat vietii dumneavoastra...Superba pictura,frumos suflet...Astept sa privesc si o lucrare in care ati pictat o zi senina...Zile senine si binecuvantate va doresc frumoasa doamna...

Geanina Codita spunea...

Rosul de regula ma duce cu gandul la iubire, insa in acest tablou pare un vulcan gata sa parjoleasca tot. Ma gandesc inevitabil si la starea ta sufleteasca din acel moment care pare foarte bine transpusa in aceasta pictura.

elena marin-alexe spunea...

pt.Tartoras- intr-adevar , era o atmosfera foarte apasatoare.Ma bucur pt. apreciere.

elena marin-alexe spunea...

pt. ARIPI DE FLUTURE- Multumesc...

elena marin-alexe spunea...

pt. nakudo- multumesc mult.

elena marin-alexe spunea...

pt. mmary- Toate au sensul lor, chiar si furtuna...

elena marin-alexe spunea...

pt. Geanina Codita- da, era la putin timp dupa revolutie[89].

Hălăţel spunea...

Foarte frumos!
Imi place desenul..pictura..dar nu pot spune ca am talent.
Desenez pentru ca imi place si pentru ca ma face sa ma simt mult mai bine.
Cred ca pictura este un medicament,la fel ca muzica si defapt,ca toate artele.

elena marin-alexe spunea...

Halatel -Este si un medicament al ochilor, care te face sa scapi uneori de cenusiul cotidian...
Multumesc draga mea!