sâmbătă, 30 mai 2009

DOR DE LINISTE

Ce bine e, Doamne, cand esti linistit
Cand nici nu gandesti cat mai ai de trait,
Si nici nu te doare de tot ce nu stii
Ci, singur si trist,
Lacrimezi poezii.

Eu, nu ca n-as da un regat pe un cal,
Dar linistea-i tot ce ravnesc eu, real,
Succesul pe-o liniste simpla il vand,
Vreau liniste-n lume, vreau liniste-n gand.

Ce bine e, Doamne, ca pot sa mai fiu
Adanc linistit cat mai sant inca viu,
Ma trag in pamant, ca un cald minereu,
Si linistea
Curge
In sufletul meu .

A.Paunescu- vol. Intr-adevar
pt. leapsa aduc multumiri Geaninei Codita cu specificarea " poezia e magnifica, deoarece incalzeste sufletul si deschide drum spre visare.....

20 de comentarii:

Geanina Codita spunea...

Aici am gasit mereu liniste, frumusete si credinta, un om minunat care ne face sufletul sa spuna: "e tare bine aici, imi doresc sa revin ". Poezia alesa este incredibila, mi-a dat acea stare de bine pe care o am cand vizitez Manastirea Horezu. Cand plec de aici nu ma mai doare nimic. Imbratisari calde si sincere, draga prietena!

kis spunea...

ce trist ca nu stim sa pretuim oamenii de cultura si in general geniile decat atunci cand pleaca dintre noi...
prea putin il gasim in media romaneasca un titan al literaturii romane cum e Paunescu!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita - Draga mea, vii cu o stare de benefica bucurie, pe care o imprastii cu marinimie in jurul tau, ca pe o ploaie de lumina si frumos. Un sfarsit de saptamana binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Kis - Ai perfecta dreptate, dar ce putem face noi, caci asta e 'drama' poporului roman. Adrian Paunescu va fi elogiat, cand ....nu va mai fi. Pana atunci sa ne bucuram de poezia si prezenta sa.O veste: se reancepe Cenaclul Flacara.

tartoras spunea...

Superba poezia....si eu il admir foarte mult pe POETUL Adrian Paunescu.
Asa cum bien spunea si Geanina, cand plec de pe pagina dvs plec cu o stare de bine, de liniste, de relaxare...
Multumim, Doamna!

Eternamente Jesus spunea...

temos que ensinar a toda humanidade o amor de Deus

temos que ser ministro da palavra

amem

que eus te abençoe

Fatima


http://wwweternamentejesuscom.blogspot.com/

kalliope spunea...

Profund! imi place cel mai mult de la dansul poezia "arest" si nu doar... ca si om, nu-l cunosc, nu vorbesc... E de comparat cu Eminescu?

elena marin-alexe spunea...

Tartoras - Ma bucur sa vad ca ne mai atingem pe undeva .....si gusturile noastre ne apropie si mai mult.Eu iubesc mult Poezia multor poeti romani, dar am crescut leganata de lumina Cenaclului Flacara si il iubesc pe poetul A.P. si ma rog pentru el. Te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

EternamGosto de falar sobre sua visita e Dumnezeu.Te abraço com o amor de Jesus, e você espera, querida Fátima.ente Jesus -

elena marin-alexe spunea...

Kalliope - nu stiu sa ma pronunt, daca se poate compara cu Eminescu, desi sunt destui care afirma asta.Eu Ii iubesc poezia si pe el, pentru tot ce mi-a daruit, prin Cenaclul Flacara, intr-o perioada cand nu aveam acces la alta "oaza de cultura". El a promavat marile voci si trupe , care ne sant dragi si azi, ca Iris de ex., Motu Pitis, dar ma opresc aici caci lista e foarte lunga. Tie iti multumesc pt. vizita si iti doresc o duminica plina de pace si bucurie.

Dumitru Negoita spunea...

Ce bine ar fi, macar odata, orice om de pe planeta, sa lacrimeze o poezie.
Atunci pe multi, ne-ar paste linistea.
O seara linistita d.Elena M.A.

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita - Doamne, cata dreptate aveti! Daca oamenii ar scrie sau macar ar iubi poezia, multe din 'relele' acestui pamant, nu s-ar mai intampla. As indrazni sa 'instig' pe oameni la 'PRO' -lectura....caci am trai cum spuneti, mult mai linistiti.Va sunt foarte recunoscatoare pentru vizita si va urez, o duminica plina de pace.

Hălăţel spunea...

Frumos.
Avem nevoie de liniste in suflet,in gand,in noi.Avem nevoie de liniste oriunde si oricand:)

mmary spunea...

"Succesul pe-o liniste simpla il vand,vreau liniste-n lume,vreau liniste-n gand...si linistea curge in sufletul meu"...curge ca o "armonie" ce se revarsa mereu in maretia sensibila a blogului tau...va multumesc doamna Elena... si eu il pretuiesc pe poetul Adrian Paunescu,imi plac mult poeziile lui ,insa ador blogul dumneavoastra unde un orizont fara granite cuprinde creatiunea si ma poarta cu farmec spre gandul nesfarsitei iubiri...

Daquinus spunea...

Cred ca uneori furati de perspectiva omului politic uitam de marele poet, si e chiar nedrept acest lucru. Imi reamintesc de minunatele zile ale cenaclului, de ceea ce simteam atunci, iar azi am pierdut. Va multumesc pentru reamintire.

Cu deosebita stima si mult respect, Cosmin.

elena marin-alexe spunea...

Halatel - eu personal as avea nevoie de ...un ocean de liniste. Te imbratisez!

elena marin-alexe spunea...

mmary - esti ca un izvor cu apa proaspata care curge clipocind, stralucind in razele soarelui de dimineata.Cuvintale tale ma mangaie si imi racoresc fruntea ingandurata. Dragostea lui Dumnezeu sa-ti calauzeasca pasii, iar iubirea lui sa-ti inunde inima in veci.

elena marin-alexe spunea...

Daquinus - Nu pot sa nu-l iubesc si sa-l respect pe cel ce a scris "Repetabila povara" si "Ruga pentru parinti" si mi-a bucurat sufletul cu Cenaclul Flacara. Ma onorezi cu vizita facuta si iti multumesc pt. coment. Te mai astept cu placere.

florik spunea...

Ce pot sa spun?Un blog complet...,poezie,hrana pt.suflet.A.PAUNESCU,CENACLUL FLACARA...,eram mititica dar ascult si acum artistii care s-au lansat atunci.Felicitari pt.postari!IMBRATISARI...

elena marin-alexe spunea...

florik - ce surpriza .....florik tu? O Doamne bine ai revenit draga mea, caci am fost tare ingrijorata si m-am rugat pt. tine. Sa ai o zi superba, cum am eu de bucurie, ca esti bine.Te mai astept cu drag!