vineri, 8 mai 2009

Siguranta

ASTA ESTE SIGURANTA PE CARE SE BAZEAZA VIATA MEA CU BUNE SI RELE . "DEPARTE DE LUMEA DEZLANTUITA" SUFLETUL MEU ISI GASESTE TIHNA DE FIECARE DATA CAND MA APROPII DE CUVANTUL SFINTE-I CARTI, BIBLIA.

AICI MI SE VORBESTE IN LIMBA MEA 'PATERNA' CACI DUMNEZEU ESTE TATAL MULTOR OAMENI, DAR SI AL MEU.

CITIM MULT, ADAUGAM CARTE CU CARTE SI AVEM SENTIMENTUL CA SUNTEM DOCTI, DAR SIGUR VOM SIMTI, MAI CURAND SAU MAI TARZIU IN VIATA, LIPSA INTELEPCIUNII ADEVARATE, CARE SE ASCUNDE IN PAGINILE PLINE DE ADEVAR ALE BIBLIEI, CARE ESTE CEA MAI CONTROVERSATA CARTE DE PE MAPAMOND. POATE VA VETI INTREBA DE CE ? EI BINE, PENTRU-CA ESTE SINGURA CARTE CARE POATE SCHIMBA VIETI, CARACTERE, OBICEIURI, OPTIUNI, SAU MAI PE SCURT, POATE SCHIMBA OMUL.
INDRAZNESC, SI-MI CER SCUZE PENTRU ASTA, SA VA PROVOC SA CITITI ACEASTA " CARTE A CARTILOR" NUMITA PE BUNA DREPTATE ASA. DUPA CE O VETI CITI CU ATENTIE SI INTERES, VA VETI DA SEAMA CA AVETI O ALTA VIZIUNE ASUPRA VIETII. INCERCATI, NU AVETI NIMIC DE PIERDUT!!!
SAU CUM SPUNE HENDRIK VAN LOON : NICI O EDUCATIE NU POATE FI COMPLETA FARA CUNOASTEREA ACESTEI CARTI!
NU VA REFUZATI DECI ACEST CASTIG MAJOR.

6 comentarii:

nakudo spunea...

multumesc mult,doamna Elena...poate totusi ma trezesc intr-o buna zi?

elena marin-alexe spunea...

pt. nakudo- Sa stii ca si pt. mine 'a fost o zi' cand m-am trezit si am vazut "Lumina". Fii binecuvantata, draga mea! Te mai astept cu placere.

mmary spunea...

Biblia e cartea vietii mele,e insasi lumina si iubirea din viata mea...intre paginile ei am intalnit si am invatat sa iubesc"Cuvantul","Lumina","Iubirea"...Prin "EA" Dumnezeu m-a luminat si mi-a aratat Calea si Sensul vietii mele...Iubesc Biblia,iubesc "IUBIREA" care si-a trimis Fiul sa-si dea viata pentru noi,il iubesc pe El,rastignitul meu drag,il iubesc si pe Spiritul Sfant care e iubirea desavarsita dintre Tatal si Fiul...iubesc...

elena marin-alexe spunea...

pt. mmary - Iubirea Si-a trimis Fiul sa-si dea viata pentru noi: este cel mai mare si frumos adevar, care ar trebui sa ne calauzeasca viata. Multumesc pt. comentariul acesta , care mi-a incalzit inima.

Hălăţel spunea...

Imi place poza.
Mama spune mereu ca ei nu ii e frica de nimic inafara de Dumnezeu.
Si nu ii e teama de ce se va intampla pentru ca stie ca El o va ajuta asa cum a facut-o de fiecare data.

elena marin-alexe spunea...

Halatel- MULTUMESC PT. VIZITA. SI CAT ESTE DUMNEZEU DE PARTEA NOASTRA, NU AVEM DE CE SA NE TEMEM. TE MAI ASTEPT CU DRAG...