sâmbătă, 13 iunie 2009

Cosuletul cu mere de aur

DRAGOSTEA...

1. Chiar daca as vorbi in limbi omenesti si ingeresti si n-as avea DRAGOSTE, sunt o arama sunatoare sau un chimval zanganitor.

2. Si chiar daca as avea darul profetiei si as cunoaste toate tainele si toata stiinta; chiar daca as avea toata credinta asa incat** sa mut si muntii si n-as avea DRAGOSTE, nu sunt nimic
.
3.Si chiar daca * mi-as imparti toata averea pentru hrana saracilor, chiar daca mi-as da trupul sa fie ars si n-as avea DRAGOSTE, nu-mi foloseste la nimic.

4.DRAGOSTEA este indelung rabdatoare, este plina de bunatate; DRAGOSTEA nu pizmuieste; DRAGOSTEA nu se lauda, nu se umfla de mandrie,

5.nu se poarta necuviincios, nu* cauta folosul sau, nu se manie, nu se gandeste la rau,

6.nu se bucura de nelegiuire, ci** se bucura de adevar,

7. acopere totul, crede totul, nadajduieste totul*.

8. DRAGOSTEA nu va pieri niciodata.
1 corinteni 13: 1 - 8.

19 comentarii:

Mariana spunea...

Da, Dragostea nu va pieri niciodata!
O duminica plina de iubire, Elena!

Geanina Codita spunea...

Fara dragoste suntem mici.Nu putem trai fara dragoste.Dragoste de Dumnezeu, oameni , natura,tot ce ne inconjoara sa fie poleit cu dragoste, sa sclipeasca in sufletul tuturor, numai asa vom fi mai buni si mai curati.O viata plina de dragoste, minunata prietena!

mmary spunea...

Privesc randurile scrise de dumneavoastra,ascultandu-le,in acelasi timp,in interpretarea lui Marcel Iures,la mine pe blog,...si iata cum,printre soaptele acestei iubirii minunate,suntem impreuna, in lacasul lui Dumnezeu ,unde, flacari incandescente ,ne ard sufletele purificandu-le de toata ceata nociva a pacatelor,unde razele iubirii ne invata sa iubim cu evlavie si sa dorim cu intelepciune cele ceresti...Azi va doresc sa nu parasiti nicand acest minunat lacas al iubirii...:)

orianda spunea...

Dragostea traieste o eternitate! :)

elena marin-alexe spunea...

Mariana - E foarte adevarat, caci Dumnezeu este Dragoste.O picatura din iubirea Lui a picurat-o si in inimile noastre. Te pup cu drag si iti doresc somn usor!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita - Intr-adevar n-am putea trai fara Dragoste, caci ne-am usca si am dispare.Dumnezeu ne iubeste asa cum suntem, cu toate lipsurile noastre, caci El stie ca nu putem fi perfecti. E minunat ca a picurat in noi, un strop din iubirea Sa. Ce pot sa-i doresc unei prietene bune la ceas de seara?
Somn dulce!

elena marin-alexe spunea...

mmary - E minunat sa porti in inima flacara vie a Dragostei lui Hristos!
Lasa dragostea Lui sa arda si sa dea Dumnezeu sa fie ca o torta , de la care sa se aprinda multe inimi doritoare de VIATA VESNICA.
Imbratisari dragi!

kis spunea...

Acum dar raman aceste trei:credinta, nadejdea si dragostea; dar cea mai mare dintre ele este DRAGOSTEA.(1COR13;13)

elena marin-alexe spunea...

Orianda - Multa binecuvantare si un strop din Dragostea Lui iti doresc.

elena marin-alexe spunea...

Kis - Sa ne ajute Dumnezeu sa ramanem in marea Lui Dragoste! Te mai astept.

Paul-N. K. spunea...

@Mihaela
Vrei sa spui ca nu exista Dumnezeu?
Lasa popii cu sutana lor cu tot, ai acceptam sau nu dupa putinta credintei lor in Dumnezeu.
Vrei sa spui ca noi, cei ce credem in Dumnezeu suntem indoctrinati iar dumneta esti aceea care ai descoperit acest non-adevar pe care-l sustii cu atata inversunare?
Ma ustura prea tare ochii pentru a-mi continua gandul, promit sa revin pentru a-mi clarifica pana unde prostia merge mana-n mana cu nesimtirea.

nakudo spunea...

toate citatele din Corinteni imi umplu sufletul de bucurie si iubire...santeti un om extraordinar..ranile Domnului chiar nu au fost si nu sant in zadar...poate comunicam mai mult pe aceasta tema...mi-ati vindecat multe rani prin dragoste si blandete...va simt ca pe o sora

elena marin-alexe spunea...

Paul - N.K. Am sters comentul Mihaelei caci desi era tarziu, nu se mai oprea...Eu cred in polemica dar in orice trebuie sa pastram o doza de bun simt si respect fata de interlocutor.Daca vrei adresa ei si comentul in intregime, ca replica la comentul meu, intra la mine pe "Inscriptie umila"[ postarea anterioara] si la coment gasesti adresa ei de blog.Iti multumesc mult pentru taria de caracter cu care ti-ai aparat credinta in Dumnezeu nostru al tuturor oamenilor. Multa binecuvantare si o saptamana buna sa-ti dea EL.
Te mai astept cu mare placere!

elena marin-alexe spunea...

nakudo - Buna dimineata sa ai, caci eu inca nu pot uita noaptea 'infernala' prin care am trecut.Ma bucura mult revenirea ta, iar vorbele tale imi incalzesc sufletul rebegit de frigul unei nopti care parca nu se mai termina.
Chiar sunt sora ta, si El cu dragostea Sa ne va vindeca ranile, cu balsam divin. Sa ai o super zi!

nakudo spunea...

la fel...si sant alaturi de dv...si eu am trairi similare...dar ma bucur ca tatal meu este un luptator...si ca are incredere ca cineva acolo sus il iubeste....ma rog pentru dv...

O alvo spunea...

Sim elena, o verdadeiro amor jamais acaba, as vezes ele dorme , mas acorda mais belo e mais forte ainda.
Com amor em Cristo Jesus.

elena marin-alexe spunea...

nakudo - multumesc pentru gandurile bune.Ai toata dragostea lui Isus de partea ta, dar si umila mea putere de a iubi.

elena marin-alexe spunea...

Elita -
como o senhor disse que o amor e dar a Deus, não longe de seu coração, e sua família. Boa noite minha querida amiga e irmã em Jesus.

elena marin-alexe spunea...

nakudo - ma rog si pentru tatal tau si hai sa avem incredere in Cel ce poate totul, caci sigur va face numai ce trebuie spre binele nostru. Noaptea asta poate voi dormi....Ma bucura sa stiu ca ai credinta , ca ranile Domnului, nu au fost zadarnice.Prin ranile lui suntem tamaduiti.O noapte plina de linistea si pacea Sa.