vineri, 5 iunie 2009

Parcarea din cer

Daca e vineri, e poezie pe paine....

S-au inmultit gandurile,
ca ingrijorarile dupa seceta;
se circula cu mare viteza
pe autostrazile sufletului,
cu gropi si semne
de circulatie furate;
Au aparut modele noi de gand,
mai performante
si cu linie moderna...
de obicei sunt accidente in lant...
meditatiile mai vechi
si mai lente, sunt lovite de cugete- dorinti,
mai iuti si mai grabite.
Mecanicii nu mai fac fata
cu reparatiile....
din lipsa de spatiu pentru parcare.
Gandurile nu mai pot cobora
din ele insele
pentru miscare si hrana;
nu s-au mai vazut de mult
laolalta in familie.
Marele Arhitect
a deschis in cer
autostrazi de aur
si parcari in tot Universul...
a costat foarte mult...
Un Agent de circulatie
al dreptatii si dragostei
inca mai dirijeaza circulatia,
spre drumurile si parcarile de sus.
Au acces cei care
nu pot plati.
George Uba-vol. Torente de liniste

13 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Multumesc din suflet pentru aceasta poezie. Sunt sigura ca pe multi ii va pune pe ganduri, parca prea repede trecem pe langa toate. Voi medita indelung la aceste versuri, invatam tot timpul cate ceva, trebuie doar sa ne dorim. }mbratisari cu drag.

Geanina Codita spunea...

Imbratisari*, scuze

Hălăţel spunea...

Foarte frumos!

elena marin-alexe spunea...

Geanina - mie imi place incheierea versurilor, caci am certitudinea ca niciodata nu as fi putut plati pt. locul de 'acolo'. Acum stiu ca El a platit cu sangele Lui Sfant si nu trebuie decat sa credem .
O duminica de vis sa ai si nu uita draga mea, ai loc rezervat , deci ne vom intalni!

elena marin-alexe spunea...

Halatel - multumesc si sa te bucuri de duminica.

Adrian spunea...

frumos, o miscare si forfota mare....
"Un Agent de circulatie
al dreptatii si dragostei
inca mai dirijeaza circulatia"
asta mi-a placut :)

elena marin-alexe spunea...

Datorita Agentului vigilent, 'acolo' nu vor mai avea loc accidente. O duminica frumoasa cu El, sa ai!

Dumitru Negoita spunea...

Precum in cer, din pacate, pe pamant NU,
Ce bine-i SUS! Unde nu bogatii fac regulile.
Ba mai mult,nu sunt nici bagati in seama.

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita -
Mi-a placut remarca dv.: Ce bine-i SUS! unde doar Dumnezeu face regulile.Sa ne ajute El sa ajungem acolo.Multumesc pt coment.O zi in continuare, placuta.

mmary spunea...

"meditatiile mai vechi si mai lente,sunt lovite de cugete dorinti,mai iuti si mai grabite"...dureros de adevarate aceste cuvinte...Atat de rar inaltam spre Dumnezeu un singur gand voit sau un dulce suspin al inimii...Poate daca am deveni mai constienti de rabdarea cu care Dumnezeu priveste fiecare miscare launtrica a suletului nostru,ne-am indrepta mai constient atentia spre EL lasand razele iubirii Lui desavarsite sa straluceasca in mintea noastra atat de nestatornica si am intelege ca dincolo de ceea ce pare,se afla ceea ce este cu adevarat,singura realitate profunda ce are insemnatate in Imparatia lui Dumnezeu: IUBIREA...

elena marin-alexe spunea...

mmary - Cata dreptate ai draga mea...Dragostea, nu va pieri niciodata! De ce? Pentru-ca e din Dumnezeu, e Dumnezeu si e minunata.Ce ne-am face fara ea? Eu una n-as putea trai fara Dragostea Lui.
Da , o Doamne lasaTi razele pline de iubirea Ta care n-are hotar,sa umple viata noastra, s-o lumineze si s-o binecuvanteze prin Duhul Sfant.
Te imbratisez cu drag!

criss spunea...

Frumoase poezii mai postezi...iti merg automat la suflet.
O saptamana frumoasa iti doresc si multi pupici.

elena marin-alexe spunea...

Criss - ma bucur ca-ti plac si te mai astept cu mare placere, draga mea.