joi, 9 iulie 2009

Concert de caritate cu Costel Busuioc




,,Prea Iubitilor,
Va rugam sa fiti mesagerii acestui eveniment ! Fiti o binecuvantare pentru Familia noastra de la Prison Fellowship Romania spunand prietenilor, colegilor, vecinilor despre concert.Dumnezeu sa va binecuvanteze !!!
Un gand curat si sincer,
Prison Fellowship Romania"



Ar fi minunat sa puteti da mai departe acest anunt, chiar postandu-l pe blogurile personale! Am mai face un pic de caritate... Il cunosc personal pe directorul Prison Fellowship Romania, un om de o probitate morala exceptionala, Membru al Adunarii Nationale a Bisericii Ortodoxe Romane.Posibil sa fie si vreun site care sa prezinte activitatea...caut chiar acum si ma intorc cu un link :)M-am intors cu linkulhttp://www.pfr.ro/pfrold/ro/istoric.php
Publicat de Mariana la 12:26

Dragii mei prieteni, am preluat acest anunt la dorinta Marianei caci este o mare bucurie pentru mine acest concert.
Cand a debutat acest om la festivalul di Spania va rog sa ma credeti ca am plans de emotie , caci am trait alaturi de el bucuria succesului extraordinar, pe care l-a avut acest om care parca ar curge el din voce si nu vocea din el. Costel Busuioc este inca un motiv pentru mine, sa ma simt mandra ca sunt romanca si ca aceste plaiuri de dor, au dat lumii mari comori. Fii binecuvantat d-le tenor caci Dumnezeu ti-a sarutat vocea cand erai inca prunc micut la sanul mamei.
Daca va aflati prin preajma nu ratati acest concert.Sunt sigura ca va fi sublim si nu veti regreta.

12 comentarii:

Mariana spunea...

Elena, îţi mulţumesc că ai preluat anunţul! Fii binecuvântată!

Draga mea, te aşteaptă ,,Zâmbete" în dar pentru răspunsul tău superb, aici.
http://psalmdedor.blogspot.com/2009/07/zambete-in-dar-pentru-raspunsurile.html

bee spunea...

:|

elena marin-alexe spunea...

Mariana - Am preluat anuntul cu mare placere.O seara frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Bee - O seara frumoasa sa ai!

Dumitru Negoita spunea...

Recunosc! Am devenit ca un fan al acestui baiat,de altfel numele sau, prin muzica sa, este consemnat prin unele date ale mele ... pentru mine, un mare tenor care, asa cum f.frumos a-ti vorbit. Ne-a facut sa ne mandrim ca suntem romani.
O noapte linistita sau ... de-a fost bine si cu rasul de aseara.

kalliope spunea...

nu l-am ascultat pe tip, nici nu ma prea "omor" cu opereta, dar ma gandesc ca daca a ajuns pana aici, nu a facut-o trecator. Bafta lui si am auzit ca e crestin...

O alvo spunea...

Que Deus continue abençoando a voz e que nesse evento tudo transcorra conforme a vontade Dele.


Abraços do Brasil.

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita - C.Busuioc are ceva ...nativ ceva ce Dumnezeu i-a daruit si de care ne putem bucura toti melomanii.
Revenind la rasul.....credeti-ma ca a fost spontan, dar mi-a facut bine la ...ten ha ha ha.
Toate cele bune!

elena marin-alexe spunea...

kalliope - Da este de la Oaste Domnului! E moldovean de origine, dar a locuit in jud. Timis[ acolo la tine]. Si are o voce....mare.
Sa ai un sfarsit de saptamana sublim ,cu binecuvantarea LUI!

elena marin-alexe spunea...

O alvo - Penso que estamos loucos pra mim, mas agora são muito feliz que você está de volta no meu blog. Deus abençoou-te!

disa spunea...

Dupa spusele sotiei sale, a cantat multe cantece religioase, si asta si-a pus amprenta asupra interpretarii sale, de unde, "acel ceva divin" in cantecele sale.

elena marin-alexe spunea...

disa - Desigur ca a cantat spre slava lui Dumnezeu si El Si-a pus binecuvantarea peste viata lui. Noapte senina si multa pace!