vineri, 31 iulie 2009

Daca e Vineri.......e poezie pe paine!

Crangul drag pe limba-i de mesteacan


Crangul drag pe limba-i de mesteacan,
m-a facut altminteri sa gandesc,
Tristi cocori, in carduri lungi cand pleaca,
nu regreta ca ne parasesc.

Ce sa mai regrete? Doar in viata,
marii treceri, ii suntem supusi.
Lanul langa iaz, pierdut in ceata
pururea-i viseaza pe cei dusi.

Singur intr-a campului tristete
vad cocori, in nori de borangic
Nu-mi jelesc pierduta tinerete
din ce-a fost, eu nu jelesc nimic.

Si nici floarea vietii scuturata
si nici anii , fara de rost....
La caldura sorbului, vreodata
nimeni n-o sa-si afle adapost.

Sorbul n-o sa-si mistuie ciorchinii,
n-o sa piara-al ierbii moale pat
Cum cad frunze-n poalele gradinii,
tristele cuvinte astazi cad.

Dar din ele vremea de-o s-aleaga
doar gramezi, ce nu mai folosesc,
Spune-ti ca, vorbindu-mi un mesteacan
m-a facut altminteri sa gandesc.
Serghei Esenin

24 de comentarii:

Dumitru Negoita spunea...

"Nici o floare a vietii scuturata" ... asa ca:
haide-ti la plimbare ca ... de joi a plecat inspre Focsani, Premiul al III lea.

CORA spunea...

Vreme trece, vreme vine, noi privim in urma sa traim prezentul si sa ne construim viitorul cat mai frumos cu putinta!

sssfinxxx spunea...

interesant :)
si eu postez poezii in week-end :D
astept sa treaca de 12 ca sa postez [una sambata, una duminica :D]

Mariana spunea...

Am zâmbit de drag! Frumos dialog cu natura! Frumos e să înţelegem cum ne voerbeşte Dumnezeu când într-un fel, când în altul!

Te îmbrăţişez cu dor, Elena!

orianda spunea...

ce frumos sa vezi ca atat de multa lume posteaza - fie si numai o data pe saptamana, versuri!

versuri extraordinare, draga mea, ai ales pentru noi azi!
Multumim! :)

O imbratisare si un pupic!

"nimeni" spunea...

foarte frumos....incerc dar nu pot scrie asa optimist...dar fiecare are un dar...dvs aveti unul extraordinar

Mihaela Petrescu spunea...

Mult mai imi place Esenin. Multumesc , Elena.

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita - Am adunat intr-un imens buchet toate multumirile si stima ce v-o port si le trimit spre dv. cu multe binecuvantari de la Dumnezeu.

elena marin-alexe spunea...

Cora - Draga mea, vreme trece, vreme vine,eu ma bucur azi cu tine, delectandu-ne cu adieri de vers.
O zi splendida sa-ti dea Domnul!Te mai astept cu mare placere!

elena marin-alexe spunea...

sssfinxxx - Poezia ma atrage intotdeauna, asa ca te voi vizita cat de curand.Multumesc pentru vizita si te mai astept cu placere.Dumnezeu sa te binecuvanteze!

elena marin-alexe spunea...

Mariana - E atat de minunat sa intelegi ce-ti spune Dumnezeu prin creeatia Sa.
EL sa-ti dea o zi binecuvantata!Te pup sora mea draga.

elena marin-alexe spunea...

Orianda - Cred sincer ca daca oamenii ar citi mai multa poezie, ar deveni mult mai sensibili.
Spre sufletul tau trimit acum o avalansa de bucurie, de la EL.

elena marin-alexe spunea...

"nimeni" - Imi place poezia ta , desi are accenta mai triste....Te imbratisez cu multa Dragoste si te mai astept!

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu - Da draga mea si mie imi place mult, acest reprezentant de valoare a liricii ruse. Toate urarile de bine si multa bucurie de la Dumnezeu! Pupici...

Jacqueline Maru spunea...

Ma bucur sa vad k toti mai multi am preluat " poezie pe paine " . E minunat si foarte educativ !
Imi place mult poezia ta! E minunata !
La o recitire placuta!

Mugur spunea...

Superba poezia! Multumesc frumos! Chiar nu mai citisem de mult timp ceva scris de Esenin. Un week-end minunat iti doresc!

nakudo spunea...

vineri e ziua de hrana artistica

mmary spunea...

"Dar din ele vremea de-o s-aleaga
doar gramezi, ce nu mai folosesc,
Spune-ti ca, vorbindu-mi un mesteacan
m-a facut altminteri sa gandesc."

e frumoasa aceasta poezie,si dincolo de frumusete ne indeamna la meditatie...oare chiar aceasta meditatie sa-i fie frumusetea?...ma intreb...:)

mi-a fost dor de dumneavoastra...
va imbratisez cu tot dragul pe care l-am simtit azi in suflet:)

elena marin-alexe spunea...

Jacqueline Maru - Bine ai venit la poezia de vineri! Ma bucur ca-ti place si iti doresc o noapte senina! Te mai astept cu placere!

elena marin-alexe spunea...

Mugur - M abucur ca ti-a placut, si iti trimit un val de pace si noapte buna!

elena marin-alexe spunea...

nakudo - EI...DACA POEZIA N-AR FI EXESTAT, AR FI TREBIUT INVENTATA ! pupici de noapte buna....

elena marin-alexe spunea...

mmary - Asa este poezia te indeamna si la meditatie pe langa faptul ca iti permite accesul in sferele inalte ale spiritului. O noapte senina si multa Pace!

compadvice spunea...

Frumos expuse gandurile tale Elena!Am sa te mai vizitez,cred ca imi place aici:)

elena marin-alexe spunea...

compadvice - Multumesc pentru apreciere si mi-ar face mare placere sa -mi devii nu doar oaspete ci si prieten.
O seara mult binecuvantata cu senin si pace!