marți, 28 iulie 2009

Felicitari pentru Clujeni!

Am fost pentru cateva zile sa-mi vizitez fica la Cluj. De fiecare data acest colt de tara ma fascineaza prin frumusetea arhitecturala si ma face sa regret la plecare, lucru care rar mi se intampla prin alte locuri.
Cel mai mult sant incantata de oamenii acestor plaiuri, care parca sunt rupti din alte vremuri si nu se aseamana cu ceilalti romani.
Ce mai vorba caci atat arhitectura care poarta patina timpului dar si locuitorii au ceva aparte.
De ce spun asta? Pai de fiecare data cand vin pe aici intru parca intr-o alta lume. E un oras, cu un trafic foarte aglomerat, dar va rog sa ma crede-ti ca atitudinea soferilor de aici m-a uimit peste masura.
De fiecare data cand am iesit in oras am constatat ca soferii au o atitudine diferita de cei din alte orase. Nu injuraturi, nu urlete, nu vulgaritati , nu agresivitate!
Stim fiecare cu ce ne confruntam in trafic nu? Ei bine in Cluj e o placere sa observi cum stau oamenii sa astepte 'verde' si apoi sa treaca strada. Si nu pot sa nu ma intreb : oare Clujenii nu se grabesc?
Ba da, se grabesc la fel ca toti oamenii, dar se grabesc CIVILIZAT.
TOATA STIMA pentru voi dragi Clujeni si va multumesc pentru lectia de civilizatie!

6 comentarii:

Hălăţel spunea...

N-am fost niciodata in Cluj.Dar din ce am citit aici,pare un oras special.
Oricum pentru mine,marea mea iubire ramane Brasovul.

elena marin-alexe spunea...

Halatel - Te invit sa vizitezi Clujul si te rog sa ma crezi ca oamenii dau aura locului. Te pup!

Călin Hera spunea...

Are si fostul primar un merit aici: că nu mai e primar!

elena marin-alexe spunea...

Calin Hera - Bine zis!
Va mai astept pe hailaplimbare! O seara frumoasa!

hannah spunea...

Sunt perfect de acord...Si pe mine m-au impresionat aceleasi aspecte ale Clujului... locuri curate, frumos amenajate, de pe care vin si pleaca oameni bine educati. Felicitari Clujului!

elena marin-alexe spunea...

hannah -
Va multumesc pt. vizita si va mai astept cu placere!