sâmbătă, 29 august 2009

Cosuletul cu mere de aur....hrana de duminica!


Pilda talantilor




Matei 25:14 Atunci Împaratia cerurilor se va asemana cu un om, care, când era sa plece într-o alta tara, a chemat pe robii sai, si le-a încredintat avutia sa.

Matei 25:15 Unuia i-a dat cinci talanti, altuia doi, si altuia unul: fiecaruia dupa puterea lui; si a plecat.

Matei 25:16 Îndata, cel ce primise cei cinci talanti, s-a dus, i-a pus în negot, si a câstigat cu ei alti cinci talanti.

Matei 25:17 Tot asa, cel ce primise cei doi talanti, a câstigat si el alti doi cu ei.

Matei 25:18 Cel ce nu primise decât un talant, s-a dus de a facut o groapa în pamânt si a ascuns acolo banii stapânului sau.

Matei 25:19 Dupa multa vreme, stapânul robilor acelora s-a întors si le-a cerut socoteala.

Matei 25:20 Cel ce primise cei cinci talanti, a venit, a adus alti cinci talanti, si a zis: ,Doamne, mi-ai încredintat cinci talanti; iata ca am câstigat cu ei alti cinci talanti.'

Matei 25:21 Stapânul sau i-a zis: ,Bine, rob bun si credincios; ai fost credincios în putine lucruri, te voi pune peste multe lucruri; intra în bucuria stapânului tau.'

Matei 25:22 Cel ce primise cei doi talanti, a venit si el, si a zis: ,Doamne, mi-ai încredintat doi talanti; iata ca am câstigat cu ei alti doi talanti.'

Matei 25:23 Stapânul sau i-a zis: ,Bine, rob bun si credincios; ai fost credincios în putine lucruri, te voi pune peste multe lucruri; intra în bucuria stapânului tau!'

Matei 25:24 Cel ce nu primise decât un talant, a venit si el, si a zis: ,Doamne, am stiut ca esti om aspru, care seceri de unde n-ai semanat, si strângi de unde n-ai vânturat:

Matei 25:25 mi-a fost teama, si m-am dus de ti-am ascuns talantul în pamânt; iata-ti ce este al tau!'

Matei 25:26 Stapânul sau i-a raspuns: ,Rob viclean si lenes! Ai stiut ca secer de unde n-am semanat, si ca strâng de unde n-am vânturat;

Matei 25:27 prin urmare se cadea ca tu sa-mi fi dat banii la zarafi, si, la venirea mea, eu mi-as fi luat înapoi cu dobânda ce este al meu!

Matei 25:28 Luati-i dar talantul, si dati-l celui ce are zece talanti.

atei 25:29 Pentru ca celui ce are, i se va da, si va avea de prisos; dar de la cel ce n-are, se va lua si ce are!

Matei 25:30 Iar pe robul acela netrebnic, aruncati-l în întunericul de afara: acolo va fi plânsul si scrâsnirea dintilor.



Ziua de Duminica este ziua in care crestinii merg la biserica, sa-i aduca lauda si multumirea prin rugaciunile lor, Domnului.Va doresc o zi minunata plina de bucurie si as dori sa ne rugam unii pentru altii...Eu ma voi ruga pentru toti cei 102 prieteni, ca Dumnezeu sa-i ocroteasca si sa-i mantuiasca. Sper ca se roaga cineva si pentru mine. Va multumesc si va imbratisez cu drag.Elena.

12 comentarii:

compadvice spunea...

Frumoasa pilda ati ales doamna Elena,nici ca se putea mai potrivita pentru a pune in valoare darul dat de Dumnezeu,mantuirea!si ce facem noi cu ea?!O ingropam in suflet sa stim numai noi de ea?sau o scoatem la suprafata o aratam si altora pentru ca numarul celor alesi sa creasca?Dumnezeu sa ne ajute sa fim ca robii care au inmultit talantii dati, spre slava Lui.Domnul sa va binecuvinteze cu toata dragostea!

nakudo spunea...

pilda talantilor mi se pare mesajul cel mai plin de speranta dupa darul vietii...in fiecare din noi exista un dar divin...nu acelasi la toti..ci diferit...bine ar fi ca oamenii sa inteleaga ca aceste daruri se completeaza si formeaza trupul divin universal..ca nici unul nu e mai presus de calalt si ca fiecare are rostul lui aici pe pamant...dumneavoastra santeti parte integranta din inima mea si va port in legatura mea cu divinitatea dar uneori rad..pentru ca la cat daruiti...darurile se intorc inzecit...o duminica minunata sa aveti

mmary spunea...

Cat de lasi si superficiali suntem uneori,cat de ignoranti fata de darurile si Harurile pe care Dumnezeu le-a revarsat asupra noastra...

Iar El asteapta, ne inspira ca sa invatam sa le folosim si sa le facem rodnice, sa ne transformam in Fii ai LUI, insa noi, atrasi de desertaciunile lumii,ascundem aceste daruri intre tenebrele pacatelor pe care nici macar nu ne straduim sa le constientizam si sa le marturisim...Si atunci cum ar putea sa nu fie Dumnezeu suparat pe noi?

Cu siguranta, eu ma rog pentru dumneavoastra iar acum va voi daruii incandescenta acestor rugaciuni care sa aprinda noi si noi doruri dupa Dumnezeu...

O duminica binecuvantata cu pacea , lumina si iubirea Domnului Isus ...

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
Multumesc pentru coment. O seara de duminica plina de har si pace sa ai.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Razi tu razi...fat frumos, dar cu ce masura dai cu aceiasi masura vei primi inapoi. O seara linistita sa ai draga Stefy.

elena marin-alexe spunea...

mmary -
daca vom ignora talantul de la Domnul vom primi pedeapsa meritata.Sper ca suntem constienti de asta...
Astazi am avut fericirea sa ma rog in biserica pentru cei 102 prieteni de pe virtual...si ma simt mai plina de bucurie si satisfactie.Slava sa fie Lui!
Sa ai n continuare o minunata seara scumpo!

kis spunea...

Niciodată nu vom putea jertfi destul pentru El, care Şi-a jertfit totul pentru noi."

Dumitru Negoita spunea...

Ce-as mai putea adauga, dupa minunatele comentarii? ... Numai ca ... a-ti fost nominalizata in tabelul :
Cititori catre ... cititori.
Ce implica acesta? Faptul ca, intr-o antologie,ce sper, sa apara dupa un an de munca, vor fi nominalizati si: cititori, jurnalisti si scriitori. Aceia care, intr-un fel sau altul,
au comentat, una sau mai multe, din cartile mele.
Munca aceasta, ma va face sa navighez mai rar, dar, oare ce munca nu implica si sacrificii?
Va doresc, numai bine.

elena marin-alexe spunea...

kis -
Da...si asta ne face responsabili. intr-o oarecare masura..
O noapte senina si-n suflet iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita -
Domnule va multumesc din nou si sincer inteleg ce ocupat sunteti, dar sunt cativa oameni care tanjesc dupa parerile si comentariile dv. sincere.Printre acele persoane, ma numar si eu.
Sper sa reveniti cat mai des laplimbare si va doresc o noapte linistita si multa inspiratie...

mmary spunea...

Doamna Elena, si eu m-am rugat ieri, in special pentru dumneavoastra :)
Va imbratisez cu undele rugaciunilor mele:)

elena marin-alexe spunea...

mmary - iti multumeac pentru rugaciune draga mea draga, cred ca oamenii si-ar schimba mersul vietii spre mai bine, daca s-ar ruga unii pentru altii. Te pup cu dragoste sfanta!