joi, 20 august 2009

Multumesc pentru premiul BLOG DE ORO

Multumesc, draga Criss si ARIPI DE FLUTURE, pentru premiu acordat!
Premiul are urmatoarele reguli:
1. Afisarea premiului.
2. Afisarea linkului celui care a acordat acest premiu.
3. Oferirea lui, la 10 bloggeri.
4. Informarea bloggerilor prin mesaje.

Cei 10 premianti alesi de mine sunt 15 .........

1. Dumitru Negoita
2. mmari splendoarea iubirii
3. kalliope
4. Geanina Codita
5. kis
6. orianda
7. Daquinus
8. Tartoras
9. nakudo
10. Rodica Botan
11. Lia
12. Psalm de dor
13. Mihaela
14. Jacktels Kockbuch
15. Halatel

Am oferit 15 premii deoarece am primit premiul de la doua persoane carora le multumesc din nou.

Va astept dragii mei sa va 'ridicati ' premiul si credeti-ma ca il meritati cu prisosinta, pentru frumoasele si interesantele voastre bloguri.
Aveti toata consideratia mea!

8 comentarii:

Dumitru Negoita spunea...

chiar in cursul zilei de astazi,cu stima si bucurie, ma voi intoarce in,Paradisul dv., ca la o plimbare incarcata de tot cei frumos si minunat, azi intr-o lume de la care se asteapta multe. Asa cum ar trebui sa fie intr-o tara cu democratie civilizata.
Va multumesc si va doresc, tot ce va doriti si dv.

mmary spunea...

Multumesc pentru premiu dumneavoastra doamna draga, l-am mai primit in urma cu cateva zile si atunci vi l-am daruit si eu dumneavoastra, era afisat in bara laterala a blogului meu...insa din cauza lipsei din blogosfera probabil nu ati vazut acest lucru...
Am asternut cu drag in inima mea gandurile care v-au condus la mine, si va binecuvantez cu toata inimioara mea...

Lia spunea...

Elena multumesc frumos pentru premiu. Iti doresc multe binecuvantari din partea Celui care ne-a mantuit!

Daquinus spunea...

Va multumesc frumos. Sunt onorat de atentia dumneavoastra dar cu mult respect si mii de scuze sunt nevoit sa refuz premiul. Sper din tot sufletul sa nu va suparati pe mine. Am motivele mele.

Cu deosebit respect, Cosmin.

Dumitru Negoita spunea...

Cu multa bucurie, voi primi premiul dv., multumindu-va si urandu-va ca, gandurile sa va umple mereu de acest paradis incarcat, de tot ce-i frumos si minunat.

kis spunea...

Va multumesc!
cu deosebita consideratie

Mariana spunea...

Multumesc din suflet pentru premiu!
In zilele urmatoare il voi prelua cu mare drag si-l voi darui mai departe.

Multe binecuvantari iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Va multumesc tuturor ca imi sunteti prieteni.