miercuri, 9 septembrie 2009

Lacrima....Premiu


Premiul Lacrimei "SE OFERA: "PREMIUL LACRIMEI"
Premiul in sine consta in poezia urmatoare creatie a autorului:
elena marin alexe

Vara in graba-i nebuna

Unindu-si destinul

intr-o ultima imbratisare

cu navalnicul vant,

Isi i-a adio in tromba

De la iarba si flori

de la roua din zori

de la copiii jucausi

pe aleile parcurilor...

Si ca un ultim act de bravada

Isi uneste amarul din lacrimi

in hora dezlantuita ,

A ploilor reci de toamna!

elena marin alexe

Acest premiu l-am primit de la nakudo careia ii multumesc ! Dau mai departe acest 'premiu' pentru sensibilitatea deosebita cu care isi imbraca articolele de pe blogul lor, urmatorilor:

compadvice

adriana

mariana

noiembrie

mmary

Doar cei ce doresc pot sa-si ridice premiul, iar daca nu...nu-i nici o suparare. Va iubesc si va doresc o zi placuta si grabiti-va ...'vine toamna'!

10 comentarii:

nakudo spunea...

superba poezia..m-ati facut sa plang santeti cu adevarat un om..vin...sambata..

Lisandru Cristian spunea...

Frumoasă poezie... O zi bună vă doresc...

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
sa stii ca am primit premiul de dragul tau...
Nici nu am inteles prea bine regulile...
Te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian - Ma onoreaza aprecierea ta.
Sa ai o noapte senina!

nakudo spunea...

multumesc din suflet si eu pentru locul special care mi l-ati oferit in inima...va imbratisez

Mariana spunea...

Multumesc mult, dragă Elena, pentru premiu!!! In scurt timp il voi prelua cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
FII binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Il meriti si ma bucur ca esti printre prietenii mei de pe virtual.
Imbratisari si multe binecuvantari!

compadvice spunea...

Va multumesc din suflet doamna Elena pentru atentia acordata!O zi binecuvantata va doresc!

elena marin-alexe spunea...

Compadvice -
Multumiri la randul meu iti aduc din inima si sa-ti dea ISUS toata dragostea Sa.