marți, 15 septembrie 2009

Reteta ...de toamna

Toamna este cel mai frumos si bogat anotimp, dar este si anotimpul in care unele afectiuni recidiveaza . As vrea sa va daruiesc o reteta bazata pe plante aflate la indemana oricui vrea si are bineanteles nevoie de ea. Dar uite cum m-am luat cu vorba si am omis sa va spun boala in care reteta mea este benefica si vindecatoare. Spun vindecatoare deoarece cu multi ani in urma am primit-o intr-o piata de legume, de la o batrana din com. Andreiasu jud. Vrancea si am folosit-o.
Este vorba de Ulcerul duodenal.
Reteta este urmatoarea:

o mana de Galbenele
o mana de Sunatoare
o mana de Rostopasca
0 radacina de Tataneasa
Asa am primit reteta , masura fiind o mana, adica o palma indesata bine.

Toate aceste plante le punem intr-o sticla de 1litru larga la gura, o completam cu ulei curat de floarea soarelui si o punem la fiert , invelita intr-un prosop , intr-o oala plina cu apa rece.
Se fierbe 20 min. in clocot, dupa care se ia de pe foc si se lasa sa se raceasca si in acest timp se si decanteaza.
Apoi se toarna in sticle mai mici, sau se lasa acolo cu plantutele [cum doriti].
Se ia in fiecare dimineata pe stomacul gol doua linguri mari . Pentru ameliorarea gustului se stoarce putina lamaie deasupra si astfel nu mai persista gustul uleios.
V-o recomand cu toata dragostea , este sigura, vindecatoare si nici nu costa mult. Eu personal am folosit-o si m-am vindecat, acum pot consuma orice inclusiv o ceasca de cafea tare , dar si muraturi, ardei iute care altadata imi provocau mari dureri si arsuri.
Stiu ca datorita stresului multi semeni ai nostri sufera de acasta boala si de aceea m-am gandit sa va ajut asa cum pot. Dumnezeu sa va binecuvanteze!

28 de comentarii:

nakudo spunea...

va cooptez pentru tratamente..daca e insotita de dragoste rezultatul e sigur..va imbratisez..aaa..si santeti plina de surprize

Geocer spunea...

Cu Rostopasca si Tataneasa m-ai dat gata complet !

mmary spunea...

Eu cred ca e eficienta si cu atat mai mult binevenita aceasta reteta...

O seara minunata va doresc !

"Acelasi" spunea...

daca as fii cu parintii acasa i as pune sa faca dar asa cum sunt singur...nu fac ca stric mancarea...o zi binecuvantata

life spunea...

e foarte interesanta aceasta reteta!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Sa stii ca tot ce postez eu aici pe acest blog e atins de 'puterea dragostei' asa ca ...
Te pup si te astept pe mess.

elena marin-alexe spunea...

Geocer -
Rasunatoare nume asa-i? Lasand gluma la o parte sa stii ca reteta este excelentasi garantez pentru ea la un tratament de 3 luni.
O seara ......cum vrei tu!

elena marin-alexe spunea...

mmary sa stii ca este adevarata. Te pup si ma tin de cuvant cu liliacul, pe care-l voi lasa acolo pt. tine .Seara cu pace sa ai!

elena marin-alexe spunea...

"Acelasi" -
Hai ca esti ..tare! Seara faina sa ai!

elena marin-alexe spunea...

life -
Sa dea Domnul sa nu-ti trebuiasca niciodata asta reteta, asta iti doresc! Te pup!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

reteta e mai mult decat bine venita, am o prietena care are Ulcer duodenal si sunt sigura ca ii va fi de folos:)

Dumitru Negoita spunea...

Toamna as numi-o anotimpul adunarii.Iar cee ce face-ti dv.inseamna dragoste si vindecatoare,de ... semeni!
FELICITARI.

Mariana spunea...

Cred că mi-ar prinde bine şi mie...a început stresul şcolii...deşi până acum a fost ok cu boboceii mei...Să vedem ce va fi de acum în colo :)
Apropo: se ia şi preventiv sau doar în cazul acestei boli cu diagnostic confirmat de medic?

Carmen spunea...

Multumim pentru reteta.Intotdeauna plantele si credinta in Dumnezeu fac minuni.

kis spunea...

Cum ramane cu reteta vinului a lui Timotei?
glumesc!
este interesanta am sa-i dau unui prieten reteta sa o incerce ca el are ulcer.
Multumesc!

Cristian spunea...

Toate plantele enumerate de tine pentru ulcerul duodenal sunt extraordinare.Mulţumesc de reţetă! Întotdeauna am avut încredere în puterea plantelor medicinale.Dumnezeu a creat o plantă pentru fiecare boala.Trebuie doar sa avem încredere în Dumnezeu ca totul o să fie bine.PA!:)

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
CU TOATA INCREDEREA S-O DAI SI ALTORA...
o SEARA FRUMOASA ITI DORESC!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita -
Ce tare ma bucura vizita dv.! Cuvinte vindecatoare...ca de fiecare data.
Noapte linistita va doresc! Si succes la scris!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Desigur draga mea ca este eficace luat preventiv.
Si da-mi voie sa-ti mai urez o data Succes in noul an scolar, cu boboceii...

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Asa este, caci nu te poti vindeca daca nu crezi...
Dumnezeu este marele Medic.Te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

kis -
Pai daca ai ulcer si vrei sa mori...de durere sa iei medicamentul prescris lui Timotei...
Oricum am citit ca vinul evreilor era doar struguri zdrobiti, deci must.
Noapte buna sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Cristian -
Este o reteta probata pe mine, deci e valabila.
Daca mai apelezi si la Dumnezeu, la mila Lui si dragostea Lui este minunat si rezultatul nu poate fi decat bun.Noapte buna!

Mariana spunea...

Te aştept aici la Psalmdedor cu un premiu special pentru răspunsul excepţional oferit cu prietenie la întrebarea despre prieteni şi prietenie de aici. Ţi-l ofer cu toată bucuria!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Pai tocmai de acolo vin si iti multumesc mult scumpa mea!

Sorin M. spunea...

Un apel de rugaciune!!!

Passion4God spunea...

Multumim de sfaturi.

O dimineata binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Sorin M -
Cu toata dragostea ne vom ruga! Sa ne incredem in Domnul caci mare este puterea Lui!
Multumim pt. provocarea la rugaciune si oridecate ori se iveste ceva, suntem bucurosi sa mijlocim impreuna cu voi.
Seara buna!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
V aiubim cu o iubire rupta din Hristos Domnul!
Fiti binecuvantati frumosilor caci mereu ma uit la pozele voastre si nu ma mai satur, sa va admir.