joi, 17 septembrie 2009

Risipitoarea...

daca e vineri, e poezie pe paine.........


De cate ori ai plans Isuse
Cand ai privit al meu pacat
V-ati pus vreodata intrebarea,
Sau pana azi, n-ati incercat?

Imi amintesc prea bine clipa,
Cand vorbele-mi ca biciul Te-au lovit
Tu m-ai privit adanc, cu ochi-n lacrimi
Si c-o tristete-n ei fara sfarsit .

M-ai luat de mana, sa m-aduci acasa
Dar eu m-am smuls din bratul Tau si am fugit
Si-atunci ai plans Isuse pentru mine,
Tu milostiv si bun, cat m-ai iubit...

De cate ori, cat oare-ai plans Isuse?
Si vina mea din nou Te-a intristat,
Cand eu trece-am ratacitoare-n lume
Nepasatoare, fiindca Te-am uitat.

Dar Tu in dragostea-Ti fara de margini
Privea-i spre mine,bland si iertator
Numai ca omul rau, ascuns in mine,
Nu-ntelegea ce foc mistuitor.. .

Te arde, de intreaga omenire,
Caci dorul omenesc, nu este dor,
E o himera doar, o plasmuire...
Doar ce-i in Isus e ...nemuritor.

Si asa, inconjurata fiind de vraja lumii,
Traiam viata asta, fara rost.
Uitasem ca dorintele, se cer la Tatal,
Cu rugaciune, lacrima si post.

Tu, insa n-ai uitat de mine scump Isuse.
Te-ai asezat la usa mea si implora-i
O muritoare, fara rost in lume
De mila mea Mantuitorule,Tu iar plangeai.

Mergand prin valul lumii trecatoare,
Un chip la orizontl vietii s-a ivit
Purta pe-obraz o gingasa paloare
Si apucandu-mi mana, mi-a zambit

Era ...ca astrul, care suie-n zare
Privit si admirat, invidiat, dorit
Si-atunci iar am uitat de Creatorul
Cel bun si sfant, care mult m-a iubit

M-am aruncat, cu ochi-nchisi spre-acela
Ce fericire-mi oferea, cu-al lui cuvant,
Si-am ignorat invatatura sfanta,
Ca totul e desertaciune si numai goana dupa vant.

Cand am privit in ochi realitatea,
Un gand chinuitor m-a ars cumplit
Cat ai sa mai induri o scump Isuse,
Sa te tradez mereu...la nesfarsit?

Mi-acopar ochi-ncet cu mana...
Si strig cu sufletu-mi ranit,
O iarta-ma de vrei te rog Isuse,
Prea mult cu viata mea Te-am necajit!

Rabdare multa ai avut cu mine,
Stapanul meu iubit si indurat .
Si ca sa fiu acasa langa Tata,
Mult, foarte mult Isuse-ai asteptat.

Iti cer din fluviul Tau de mila
Precum ...samariteanca... stiu,
Ca in nemarginita-Ti mila Doamne,
Tu nu-mi vei spune ca ...e prea tarziu.

Cum as putea sa uit Isuse pretul,  
Ce L-ai platit cu sange sus pe munte,
Cand intre Dumnezeu si bietu-mi suflet
Te-ai asternut Isuse , sfanta punte

Cum as putea, de as putea vreodata.. .
S-adun din mii de veacuri ce-au apus,
Maret ocean de lacrimi de iubire,
Care s-a scurs din ochii Tai Isus?

O, nu mai vreau sa plangi de-acum Isuse,
Ci vreau ca sa Te bucuri Domnul meu.
Caci m-am intors acasa langa Tine,
Si-o vesnicie-Ti voi canta mereu

elena marin alexe Falticeni 1971

Dedicatie pentru Zenna, cu mare drag!
azi 31 Martie 2010

                                                                   
 
 
 
.

40 de comentarii:

clarisa spunea...

oau,m-ai topit cu aceasta poezie.tot ce se apropie cu adevarat de Dumnezeu,de Isus,de tot ce e sfant ma face sa plang.nu as da aceste lacrimi dulci,in schimbul nici unei lacrimi din lume.daca vreodata o mana imi va mangaia aceste lacrimi,nu o voi respinge ci ma voi bucura ca aceea persoana a inteles de unde vin lacrimile.iata,poezia aceasta e o mangaiere.mersi pt aceste randuri placute privirii mele.

Freddy spunea...

BINE REALIZAT!! fELICITARI!

Razvan spunea...

o poezie cu adevarat sensibila, imi place dar nu ma regasesc in ea. cred ca ai o impresie putin gresita in ceea ce ma priveste. :)

Ioana spunea...

E ceva interesant chiar deabia am venit si eu in Lumea Blogurilor, Si as vrea sa ma ajutati! cum sa fac si cum sa ma sistemez..

Multumesc.........

DoarATAT spunea...

Bună Seara !
O astfel de poezie trebuie citită atent, în linişte şi împăcare. Am crezut ... că nu se mai termină, adică mi s-a părut totuşi un pic ... cam lungă. Uneori ... ideile sunt puţin cam încâlcit prezentate, dar sunt şi pasaje întradevăr remarcabile.
SURPRIZA vine la Sfârşit:

"elena marin alexe Fălticeni 1971"

Si DEODATĂ ... a căpătat ... Măreţie ! Scrisă la 19 ani ! Si ... cuvintele mele ... pier ... strivite de neputinţă.
Eu nu ştiu de câţi ani eraţi credincioasă ATUNCI !? Iată: au trecut 38 . Plini ...
EU am fost ATEU 33 de ani, şi iată: am 19 ... de bâjbâieli, DAR ~sincer~ CU CREDINŢĂ !
Si nu-i rău DELOC !
~
Vă recomand unul din "Sertarele mele": http://sanatatepentru345.blogspot.com/.Iar de aici, cu mare întârziere (...când "am văzut" cele două "evenimente" de la dvs., am fugit să-l rezolv pe al doilea = ORIANDA), vă fac un mic DAR de ziua dvs.: http://sanatatepentru345.blogspot.com/2009/04/
este-curat.html, adică VĂ DEDIC "mica PERLĂ":
~
ESTE CURAT !

La mine

în trup,
în vorbă,
în gând.

În casă,
În familie,
În servici.

În ORAS,
În ŢARĂ,
În UNIVERS !

Pretutindeni
TU
EŞTI !
~
Este MANTRA MEA personală ! O mai folosesc ... uneori. Este RUGĂCIUNEA mea de MULŢUMIRE ... când îmi aduc aminte. Este DARUL meu din suflet ... unui alt RISIPITOR.
~
Fie-ne Doamne după Voia TA !
Imi cer iertare pentru întârziere !
Imi cer iertare pentru ... comentarii !
Imi cer iertare ... că N-am murit încă de tot !
Iar cât mai SUNT, îmi cer iertare ... pentru Toată Neputinţa mea !
Amin.
~
Am intrat la dvs. imediat, in primul minut.
Iata...a trecut o ora !
TIMP ... risipit ??
NU ... Timp ... câstigat !!!
~
9:57 PM,

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba poezie,nu poate sa nu trezeasca o emotie , citind-o.va felicit

kalliope spunea...

avand in vedere anul in care a fost scrisa poezia, asta arata ca ati crescut alaturi de Isus, e un lucru mare ca o relatie sa dureze atat ce mult timp, e o binecuvantare. O intrebare am... Dumneavoastra aveti cumva vreun volum de poezii editat? eu ma zbat cu asta de ceva vreme, dar editurile astea sunt foarte scumpe si lipsa banilor se simte in intregime... nu-mi trebuiesc decat cateva mii de euro, fara lansare. M-am cam lasat pagubas pe treaba asta... o seara plina de iubire va doresc

nakudo spunea...

au ati consumat tot netul ..dar s-a meritat...iubirea sa nu poate fi inteleasa doar simtita...stiu ca risipesc multe din daruri..fug sa ma ascund...cu capul sub perna verde...o noapte fara lacrimi

elena marin-alexe spunea...

clarisa -
Vizita si comentariul tau m-au bucurat foarte mult, caci imi place sinceritatea cu care te exprimi.
O zi binecuvantata si doar bucurie sa ai astazi!
Imbratisari !

elena marin-alexe spunea...

Freddy -
Multumesc pentru felicitari! Ma bucur ca t-a placut. Te mai astept cu placere!

elena marin-alexe spunea...

Razvan -
Ma bucur ca in principiu ti-au placut versurile.Dar nu cred ca exista om sa nu se regaseasca catusi de putin in aceste ...trairi, caci nu se poate sa nu-L fi ofensat pe Dumnezeu, in vre-un fel, PRIN GANDIRE, PRIN IGNORAREA DIVINITATII, PRIN NECREDINTA IN EL,PRIN DIVERSE PACATE MAI MARI SAU MAI MICI....Te rog sa meditezi la aceste lucruri....Cu mult drag te mai astept!

elena marin-alexe spunea...

Ioana -
Bine ai venit! Ti-am lasat un mesaj la tine...Te pup si te mai astept...

elena marin-alexe spunea...

Doar ATAT -
Simple si linistitoare versurile dv. As vrea sa mai citesc mai multe versuri pe blogul dv.Scrieti frumos, putin cam incalcit, dar plin de miez si asta conteaza.
Multumesc pt. dedicatie si va mai astept cu mare mare drag!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Ma bucur mult ca te-au atins in suflet cu aripi de emotie pline...aceste versuri traite de mult...Fii binecuvantata si te mai astept draga mea cautatoare de frumos...

miki spunea...

Trist, adevarat si plin de invatatura:cuvintele si faptele noastre IL biciuiesc mult prea des.Pote ar fi timpul sa fim putin mai buni.
Foarte frumos!Sa aveti parte de un final de saptamana plin numai de bucurii-vorbe si fapte bune.

elena marin-alexe spunea...

kalliope -
Nu am nici un volum editat, nu m-am gandit la asta pana acum, dar cum preturile editurilor sunt ......nu pot decat sa las grija asta in voia lui Dumnezeu.
Poate voi gasi un sponsor.Nu stiu.
Te imbratisez dublu si pentru Karin.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Lacrimile adevarate purifica sufletul...Te iubesc draga mea !
Iubirea Lui insa, este peste puterile noastre de intelegere...caci noi IL insultam zilnic ,iar in loc de blestem primim iertare si dragoste!
Ai grija de puiul de salcie...

elena marin-alexe spunea...

miki -
Ai mare dreptate caci si eu stau si ma mir de indelunga Lui rabdare fata de noi...
Iti trimit pe aripi de vant o picatura din marea Lui iubire sa-ti incalzeasca acest sfarsit de saptamana. Te imbratisez cu drag!

mmary spunea...

Doamna Elena, m-am topit, am curs si m-am contopit cu dumneavoastra printre aceste versuri...
Candva un calugar mi-a spus ,dupa o spovada ca am o constiinta extrem de sensibila; citind versurile dumneavoastra aceste cuvinte mi-au patruns in minte, ca aveti o constiinta extrem de sensibila, doar astfel poti intelege raul si ranile pe care pacatele , indiferenta sau ingnoranta noastra le fac pe trupul si in inima luii Isus...sincer aseara cand am citit-o prima data am vrut sa o postez si pe blogul meu, insa avand in vedere ca vizitatorii mei vin si la dumneavostra am renuntat la acest gand...

"Imi amintesc prea bine clipa,
Cand vorbele-mi ca biciul Te-au lovit
Tu m-ai privit adanc, cu ochi-n lacrimi
Si c-o tristete-n ei fara sfarsit."

Cat as vrea ca bunul Dumnezeu sa-mi ia posibilitatea de a-L mai rani...Daca-mi doresc ceva cu adevarat, din toata inima si cu toata fiinta mea, aceasta este:

Sa nu-L mai ranesc niciodata pe Isus cu gandurile , vorbele sau faptele mele...

E exceptionala aceasta poezie : Felicitari!!!

O zi binecuvantata impreuna cu Isus va doresc draga mea doamna...

Geanina Codita spunea...

Bine te-am regăsit, draga mea!

O lacrimă tot mi-a scăpat citind fiecare vers, emoții până la lacrimi, asta simt.

Când am intrat, ochii mei au fost fascinați de imagine, este incredibil de frumoasă.

Am privi-o secunde în șir...

Mulțumesc pentru tot, pentru scrieri, pentru comentarii, pentru răbdarea de a citi ceea ce eu scriu.

Iertare pentru absență, motivele sunt obiective, dar voi reveni de fiecare dată să citesc ceea ce scrii.

Pupici geaninoși peste normă, draga mea dragă!

Carmen spunea...

" O, nu mai vreau sa plangi de-acum Isuse,
Ci vreau ca sa Te bucuri Domnul meu.
Caci m-am intors acasa langa Tine,
Si-ti voi canta si-aici si-n vesnicii mereu !"

Minunat!

elena marin-alexe spunea...

mmary
Eminunat sa vad cum cineva simte umar langa umar cu mine...
Ma bucur ca aceste lacrimi de vers ti-au atins sensibilitatea .Asta inseamna ca Domnul ne-a dat constiinta pacatului si nu putem sa nu-i multumim....
Eu iti sunt multumitoare pentru felicitarile pe care eu o sa le astern la picioarele crucii Lui, caci I SE cuvin lauda si cinstea doar Lui in veci!
Trimit spre inima ta farama din Dragostea fara hotar......si-ti doresc un sfarsit de saptamana binecuvantat!Te pup cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita-
Ca de fiecare data ma bucura prezenta ta aici, pentru-ca imi esti draga si la fel ca tine imi sunt dragi si postarile tale....
Ca te-a sensibilizat poezia pana la lacrimi e o victorie , dar nu a mea ci a lui Dumnezeu, caci pe mine si acum dupa mult timp ma urmaresc ....lacrimile de regret, pentru ca l-am intristat pe Cel ce a murit pentru pacatele mele.
Draga mea te imbratisez cu multa dragoste si iti doresc o duminica frumoasa!
Te pup de mii de ori!

orianda spunea...

Extraordinar! Mi-a placut de la primul pana la ultimul vers!
Se citeste de la prima silaba, ca doamna ce a lasat sa se asterne pe foaia de hartie aceste petale vii, e o sensibila incurabila!
Doamna Elena, felicitari sincere!
O zi perfecta!

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Da draga mea e minunat si deopotriva de real.Iubirea Lui poate schimba vieti, m-am convins de asta...
Te mai astept cu placere si trimit spre tine binecuvantarea Lui, impreuna cu imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

Orianda -
Durerea sensibilizeaza , draga mea atat pot sa spun...
Multumesc pentru felicitari si ma bucur tare ca aceste frnturi de vers ti-au atins sufletul draga mea draga.
Sa ai parte de binecuvantarea LUI! O sa fie bine...
Sincere imbratisari!

nakudo spunea...

salcia rade..aici ploua...si se apleaca cand vine furtuna..dar niciodata nu se rupe...va imbratisez cu drag...

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
De-ai sti ce ciuda-mi este ca nu mai ai tel. sa pot vorbi cu tine!
Aici e soare acolo ploua ...si eu ma lupt cu morile de vant, dar las-ca ti-oi povesti cand vom putea....
Te pup cu drag....

nakudo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Gata am sters...
Multumesc ! Te pup! Ne auzim curand!

Mariana spunea...

Dragă Elena, ce simţăminte minunate trăieşti lângă Hristos!...Cred că fiecare om care ar dori să creadă, să accepte preţul ce s-a dat pentru salvarea lui, ar plânge în neştire văzând ranele lui Hristos, văzând răbdarea lui, simţind iubirea şi iertarea lui...Câteodată parcă vreau să îl văd aievea...dar, oare, îi voi reyista iubirii din privire?...sau mă voi prăbuşi la pământ lângă picioarele lui...

Elena, ATUNCI ne vom îmbrăţişa aievea nu doar virtual ca acum...Legătura duhului este mult mai mult decât legătura virtuală, nu? :)

kis spunea...

...Tu, insa n-ai uitat de mine scump Isuse...
Asa este, EL nu ne uita nici o clipa chiar daca noi uitam sa-i multumim mai ales cand ne e bine.
Felicitari pt aceste versuri!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Desigur ca Il vom putea privi in fata prin harul Lui minunat si gratia Sa cu care ne va mantui si ne va aduce la un nivel de desavarsire.
Eu abia astept sa-L vad!
Ne vom intalni la-cele tarmuri de sfiintenie.
Noapte de har sa ai draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

kis -
Foarte multumesc din suflet pt. felicitari, pe care le depun la picioarele Lui!
Noapte buna!Pace tie si binecuvantare!

Mirey spunea...

Indiferent de numarul cuvintelor sau de complexitatea lor artistica daca sunt ganduri sincere, venite din inima, la Dumnezeu sunt bine primite, si multe binecuvantari de la El se vor revarsa pentru persoana care le compune.Felicitari!

tartoras spunea...

Stimata Doamna, fiti binecuvantata!Va imbratisez cu mult drag si va multumesc 0pentru aceasta sfasietoare, minunata rugaciune in versuri...
Ganduri bune!
Cu pretuire..

elena marin-alexe spunea...

Mirey -
Cand este vorba de relatia om- Dumnezeu, Cel ce inspira este Duhul sfant si toata lauda I se cuvine LUI.
Multumesc pentru binecuvantari si felicitari.Va doresc o duminica proaspata si ferice langa Domnul Isus.

elena marin-alexe spunea...

tartoras -
Ei! draga mea pe unde umbli ? Mare bucurie imi faci cu revenirea ta ...aici.
Toate gandurile bune le trimit retur incarcate de multa Dragoste.Te pup cu mare mare drag!

Zenna spunea...

Aşa este, Dumnezeu ne este alături mereu; ne întăreşte şi ne ţine în braţe în momentele cele mai grele.

Vă pup şi vă mulţumesc!

elena marin-alexe spunea...

Zenna- Te imbratisez cu mare drag, fetito!