sâmbătă, 3 octombrie 2009

Blog Show!!!

Obrigado Sandra, Deus vos abençoe!

Zilele trecute am primit acest sigiliu de la Sandra Veneziani, cu adresa de blog; http://aotoquedoamor.blogspot.com/ careia tin sa-i multumesc foarte mult , desi nu cred ca il merit, dar nu am vrut s-o refuz .

Ofer la randul meu acest sigiliu urmatorilor prieteni:

Dumitru Negoita

miki

ELENA

Jacktels Kochbuch

Passion4God

Cami-Camila Witt

nakudo

FleurduMay

Sergiu

Bee

Acest sigiliu se acorda pentru originalitate, diversitate, sinceritate si seriozitate.
Va rog sa binevoiti a ridica acest ....sigiliu si s-o faceti doar daca veti vrea....

21 de comentarii:

Dumitru Negoita spunea...

Pentru o scurta vreme, am pus frana activitatii mele si... iata-ma!Raspunzand cu drag invitatiei dv.
De fapt, este pentru a doua oara, cand ma surprine-ti, generandu-mi o incarcatura, emotional placuta.
Iscusinta dv. si a catorva, a reusit sa nu ma departeze de blogosfera, desi sunt cuprins in mrejele unei ... antologii!
Mult mai mult decat multumiri,va doresc, dv. si familiei dv.
{Sper ca in curand sa pot ridica acest, premiu}.

Passion4God spunea...

Multumesc! esti tare draguta

miki spunea...

Va multumec si ma simt mai mult decat onorata pentru ca fac parte dintre prietenii dumneavoastra.

Cami spunea...

Drag mea poeta, ma simt foarte onorata cu acest premiu. Multumesc mult de tot ! O seara placuta!
Cami

ELENA spunea...

Draga mea TIZĂ vă mulţumesc
din suflet pentru Pemiu deşi nu
îl merit şi aşa cum spune Miki mă
simt onorată şi tot odată fericită
că fac parte din prietenii d-voastră.
O seară minunată vă doresc şi săptămâna
ce începe să vă aducă numai bucuri
şi linişte sufletească!

nakudo spunea...

va iubesc neconditonat..santeti cel mai minunat om din existenta mea...chiar va iubesc fara fariseisme ...ipocrizii...sant goala pe blog-complet...poate citi oricine...e cel mai frumos premiu primit vreodata..il pun dimineata...scriu copilasii mei articolele seara asta..eu pe fuga...ca in viata..hi-hi...o seara cu lumina

compadvice spunea...

@Bine spus Monica Daniela!Chiar daca sunt protestant sunt in totalitate de acord cu cuvintele tale.In legatura cu religia nu cred ca neaparat conteaza din ce ramura faci parte.Un adevarat crestin se cunoaste prin modul de viata pe care-l traieste.O inima curata si sincera lasata in mana Lui Dumnezeu sa o prelucreze cum vrea El dupa Cuvantul Lui fac un crestin dupa placul Lui, nu ghidandu-ne dupa alte exemple umane inafara de Omul Hristos.
O saptamana minunata va doresc la toti.
P.S.Imi cer scuze doamna Elena ca am intervenit cu acest comentariu.Va doresc o seara minunata!

FleurduMay spunea...

Ce frumos, multumesc din suflet, nu stiu daca il merit, insa mi-a inveselit ziua.
Ce trebuie sa fac ca sa il "ridic"?:)

Ao toque do Amor spunea...

olá...vim, te oferecer o selo vale a pena ficar de olho nesse blog e deixar meu toque de carinho
san

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita -
Va multumesc pentru-ca a te rupe chiar si cateva minute de la activitatea scrierii,in cazul dv. este ceva ce merita rasplatit pe masura.Dar eu nu pot sa va rasplatesc decat cu sincere multumiri.

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Te pup draga mea!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Chiar te consider prietena mea si te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

cami -
Frumoasa fata sa ai o zi splendida!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
La fel iti doresc si eu, si multa binecuvantare in acesta saptamana!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Pai ...dragostea adevarata e neconditionata si trece orice bariera umana.
O saptamana frumoasa iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

MONICA DANIELA -
Multumesc ....si sa-ti dea Domnul mult har si pace, dar si binecuvantari! Te imbratisez cu mare drag! Am sters ...asa cum ai zis.

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
Ce sa fac daca asa am inteles eu, ca nu avem de luptat contra carnii si sangelui, ci a fortelor si duhurilor ....cari vor sa stapaneasca peste oameni, prin diverse erezii care sa-i indeparteze de Jertfa vie...
O zi splendida sa ai prieten drag!

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

Vä multumesc deosebit pentru Apreciere.
Eu cam am o Problemä cu Cadouri. Cind primesc asa ceva nu mä simt prea bine..
Da de data asta il iau cu pläcere pentru cä vine de la Persoana potrivitä.

Säru mina.

Multe Salutäri Jacob

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
e simplu dai clic pe stanga pozei si apoi copy !
Te pup frumoasa fata!

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor -
Muito obrigado minha querida amiga Sandra, o departe.Te abraçar com prazer!

elena marin-alexe spunea...

Jacktels Kochbuch -
Ma bucur mult drag prieten.Te apreciez foarte mult si blogul tau merita din plin acest premiu.
Trimit spre tine aromele toamnei de la Vrancea!