sâmbătă, 10 octombrie 2009

Cosuletul cu mere de aur...

Folosul temerii de Dumnezeu si al intelepciunii


Fiule nu uita invataturile Mele
si pastreaza in inima* ta sfaturile Mele!

Caci ele iti vor lungi zilele si anii vietii tale,
si-ti vor aduce multa pace*

Sa nu te paraseasca bunatatea si credinciosia;
leaga-ti-le* la gat,
scrie-le**pe tablita inimii tale.

Si astfel vei capata trecere* si
minte sanatoasa,
inaintea lui Dumnezeu si inaintea oamenilor.

Increde-te* in Domnul din toata inima ta
si nu** te bizui, pe intelepciunea ta!

Recunoaste-L* in toate caile tale,
si El iti va netezi**cararile.

Nu te socoti singur*intelept;
teme-te**de Domnul si abate-te de la rau!

Aceasta va aduce sanatate trupului tau,
si racorire, oaselor* tale.

Cinsteste* pe Domnul cu averile tale
si cu cele dintai roade din tot venitul tau:

caci*atunci granarele iti vor fi pline de belsug
si teascurile tale,vor geme de must.

Pildele lui Solomon cap. 3:1-10.

Doresc tuturor prietenilor mei o Duminica plina de bucurie si Pace!

26 de comentarii:

mmary spunea...

Aceste "mere de aur" din cosuletul dumneavoastra , se transforma in sarea ce da gust vietii noastre daca le savuram...daca le traim...

"Increde-te* in Domnul din toata inima ta
si nu** te bizui, pe intelepciunea ta!

Recunoaste-L* in toate caile tale,
si El iti va netezi**cararile.

Nu te socoti singur*intelept;
teme-te**de Domnul si abate-te de la rau!"

Iata cuvintele care descriu INTELEPCIUNEA...

sa o primim si sa ne-o facem prietena...

O Duminica plina de iubire, bucurie, pace si lumina va doresc draga mea doamna...

ELENA spunea...

Un sfârşit de săptămână
cât mai plăcut vă doresc
draga mea TIZĂ!
Vă îmbrăţişez cu mare drag!
http://www.youtube.com/watch?v=h6gy4w9sIZI

Passion4God spunea...

frumos..."Recunoaste-L* in toate caile tale,
si El iti va netezi**cararile."

Weekend placut!

vyky spunea...

Există o înţelepciune a creierului,
dar şi o înţelepciune... a inimii.
Sunt momente în viaţă, în care oricum ţi-ar sta corpul, sufletul e în genunchi...
asadar:
- poti fi intelept si esti pentru tine insuti iar suma ignorantilor ce te inconjoara nu conteaza catusi de putin;
-poti fi intelept si apreciat de semenii tai si totusi sa ai un suflet permanent ingenunchiat in fata Marelui Intelept ;
-cred ca aceasta(din urma) mi-e pozitia reala in pofida tuturor starilor de asa zisa intelepciune ce trece prin mine sau pe care o pot cuprinde.

Loredana spunea...

"Cinsteste* pe Domnul cu averile tale
si cu cele dintai roade din tot venitul tau:
caci* atunci granarele iti vor fi pline de belsug si teascurile tale,vor geme de must." - inca un apel la milostenie, dupa mine. Gestul de a da altuia din castigul tau, inainte de a te bucura tu de el, echivaleaza, dupa mine, cu rugaciunea rostita inainte de fiecare masa. Sa ne gandim mai mult la cei care nu au, chiar daca nu este sarbatoare in fiecare zi! Multumim pentru cuvintele de folos!

MONICA DANIELA spunea...

N.N e un prieten protestant.
Cel mai bun prieten ,chiar daca nu l-am intalnit direct ,ci doar pe net.E o persoana sufletista si sincera.

elena marin-alexe spunea...

MMARY -
Eu spun ca este benefic si trebuie sa la savuram daca tanjim dupa Isus si viata vesnica alaturi de El.
Te imbratisez cu mare drag si prietenie!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Multumesc draga Tizo si returnez spre inima ta urarea si imbratisarile.

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Toata dragostea mea in imbratisari sincere pentru tine! Binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

vyky
Sa umblam dar dupa intelepciunea Lui care da viata.
O duminica cu pace!

elena marin-alexe spunea...

Loredana -
Este o datorie care este pur crestineasca sa dai Domnului din tot ce EL iti da.
Imbratisari si doar bucurie sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Monica Daniela -
O duminica cu harul lui Dumnezeu iti doresc de la Vrancea! Da-mi voie sa te imbratisez draga mea Daniela, ai un nume dedicat...stii tu ce spun.

MONICA DANIELA spunea...

„ai un nume dedicat...stii tu ce spun.„

???Va referiti cumva la faptul ca port numele lui Daniel din Biblie?
*Daniel-lb. ebraica =Dumnezeu este judecatorul meu .

tasha spunea...

Ma bucur Elena ca pildele lui Solomon ajung gratie bunatatii tale pe net...poate tinerii bloggeri vor avea prin tine o mai mare deschidere spre intelepciunea primita din pilde...te felicit draga mea...si premiul care l-am primit de la Miki,care la randul ei l-a primit de la tine...as vrea sa-l primesti inapoi...aici ii este locul!
Te imbratisez!

nakudo spunea...

eu cred ca intelepciunea lui solomon a fost profunda traita in inima..teoretic un om care a avut tot omeneste vorbind nu vad de ce ar fi fost nefericit..nelinistit..cu toate astea pacea a gasit-o in inima divina..in intelepciunea divina..multumesc pentru ziua de azi..aveti un dar la mine pe blog..cu toata dragostea

O alvo spunea...

É Deus ensinou os jovens o caminho a seguir!

Carmen spunea...

Aceste pilde trebuiesc scrise cu litere de aur pe cerul constiintei noastre.

kalliope spunea...

in urma cu cateva zile chiar aceste versete le-am citit din biblie:) o duminica placuta va doresc doamna Elena si Dumnezeu sa va binecuvinteze pe tine si familia ta

elena marin-alexe spunea...

Da e vorba despre Daniel un credincios al vechiului Testament, care a preferat sa moara decat sa-si insulte Creatorul.
Eram sigura ca stii! Mii de imbratisari cu drag, Elena.

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Daca as fi pusa in situatia sa-mi aleg o singura carte, as alege Biblia: o carte bagata in toata complexitatea ei si in special in intelepciunea divina. O zi cu soare in suflet sa ai!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Ma bucur ca ai ajuns cu bine...
Cat despre Solomon a fost atata de intelept ca si noi azi ne mai lamurim gandurile la flcare spiritului sau.
E o zi insorita si plec sub visin la o cafea, asa ca te invit draga mea ....Pupici pe nasuc!

elena marin-alexe spunea...

O alvo -
I enjoy your pezenta aqui e você beija com a Elita, grande amor!

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Subscriu cu placere!
Imbratisari sfinte de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

kalliope -
Aceleasi binecuvantari sa se reantoarca la tine si la Karin. Va iubesc dar nu uitati ca Cineva acolo sus va iubeste mult mai mult!

miki spunea...

Multa sanatate sa aveti si mii de imbratisari va trimit!De fiecare data cand vin in vizita aici la dumneavoastra ma simt mai bogata, mai buna, mai impacata cu sufletul meu.

elena marin-alexe spunea...

miki -
Pot sa-ti spun ca ma regasesc pana si in numele tau, caci asa imi spun copii mei si ei apropiati, Miki.
Pasim intr-o noua saptamana in care-ti doresc sa ai doar binecuvantari!