vineri, 16 octombrie 2009

De ziua ta !

Crini imperiali pentru tine , cu mare dragoste de la VRANCEA!




Hai sa poposim putin la gura sobei si sa depanam amintiri....caci avem destule zic eu. Mi-ar placea tare mult sa fii aici "la Vrancea" si inconjurati de miresmele acestei frumoase toamne, care-si dezvaluie farmecul chiar printre cativa stropi molcomi, plictisiti parca de tristetea verii care nu se lasa dusa.....cu una cu doua.
Ai venit pe lume cand toamna cu tot alaiul de arome si binecuvantari se straduia din rasputeri sa-si ocupe locul ei la timp, un timp al bilanturilor si satisfactiilor, dar si al multumirii fata de Dumnezeu . Si iata ca e toamna iar si e 16 octombrie !
Ce as mai vrea sa-ti spun? Foarte multe daca ai fi aici, dar si daca nu -ti spun tu stii ca :Te iubesc dragul meu! Cum sa-ti spun ginere, cand eu te socotesc fiul meu? Caci eu te socotesc unul din cei" trei" feciori ai mei .

Peste cateva zile vei pleca in Indonezia cu Misiunea Speranta si vreau sa-ti spun ca zilnic ma voi ruga pentru tine si iti urez , drum bun si ocrotirea LUI !

Stiu ca ziua ta de nastere o vei petrece in familie , asa cum obisnuiesti, ca un mare familist ce esti. Iti doresc o zi minunata plina de bucurii, fara de care viata ar fi searbada.

Sergiu , ma alatur celor dragi tie, care astazi au prilejul sa-ti ureze :

La Multi Ani si BUNI ! Dumnezeu sa te binecuvanteze!

16 comentarii:

vyky spunea...

De ziua ta, eu îţi fac o urare,
Din inimă şi plină de candoare:
Să îţi dea Domnul multă sănătate,
In palma lui mereu El să te poarte.
In gândul tău să pună-nţelepciune,
Cuvântul tău balsam să fie ranii.
Tribut să nu plăteşti tu vămii,
Ceva rău, de-ai făcut de-a lungul vremii.
In fapte bune tu să poţi transpune,
Tot ce în timp s-au adunat,
Ce ai atins şi în frumos ai transformat.
Tu viaţă anilor s-aduni neîncetat.
De te priveşti şi vezi un fir,
In părul tău de vreme mai albit,
Să nu te întristezi, ai fost împodobit,
Să ştii că ai trecut pe-aici, un visător,
Nu trecător, ci-al vieţii tale trăitor.
Sa-ţi fie drumul lin şi inima uşoara,
Să nu te laşi atins de-a neputinţei gheară.
Sa ai doar parte de iubire, să te bucuri
Iar de te pierzi prin ale tale mii de gânduri,
Să faci curat în suflet şi apoi un popas.
Tu să alegi şi altora să dai ce-ţi este de prisos.
La multi ani !

Geanina Codita spunea...

Mă alătur gândurilor bune așternute de cititorii acestui blog și urez La mulți ani! sărbătoritului.

O zi plină de frumusețe și calde îmbrățișări, draga mea dragă!

Cristake spunea...

Sa va traiasca, doamna... si sa va dea Dumnezeu bucurie. Iar daca v-ati depasit conditia de soacra si ii sunteti ca o mama, felicitari! :D Toti ne dorim asa ceva!

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

frumos Mesaj ati scris pentru Fiul/Ginerele Dumneavoasträ.
Inseamnä ceva dacä Chimia Spiritualä asa echilibratä este intre Soacrä si ginere. compliment.
Si din Partea noasträ La multin Ani

Salutäri Jacob

Carmen spunea...

La multi ani!

elena marin-alexe spunea...

vyky -

Multumesc pt. deosebit de frumoasele versuri!
Felicitari!
Sa fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita -
Mii de multumiri draga mea. Sa ai un sfarsit de saptamana plin de fericire!

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Nu este greu sa-ti depasesti conditia , daca este respect reciproc si porti in tine dragostea LUI.
Sa ai un sfarsit de saptamana asa cum ti-l doresti, prietene!

elena marin-alexe spunea...

Jacktels Kochbuch -
Dumnezeu echilibreaza totul! Multumesc pentru urari draga Jacob! Sa lutari de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Multumesc mult si te imbratisez cu drag!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani urez si eu doamna elena:)

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Multumesc mult fluturasule!
O seara frumoasa iti doresc!

Mariana spunea...

La mulţi ani binecuvântaţi ginerelui dumneavoastră şi întregii familii! Să aveţi bucuria, ( să avem ) de a petrece Veşnicia împreună!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Multumesc pentru-ca imi esti alatuiri si acum la aniversarea zilei de nastere a ginerelui[ fiului] meu drag care este tare departe de mine , tocmai la CLUJ....
Imbratisari sfinte si sa dea Domnul sa petrecem in Vesnicia SA.

Passion4God spunea...

La multi ani binecuvantati de DOmnul!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Multumesc din suflet si returnez urarile!
O duminica cu pace sa ai!