duminică, 25 octombrie 2009

Din lucrarile mele....


Cartea Cartilor - ulei pe panza .
elena marin alexe 2005.

38 de comentarii:

kalliope spunea...

sunt primul care lasa coment... ieee, de cand tot urmaresc:))) Cea mai frumoasa pictura vazuta vreodata de ochii mei...

miki spunea...

tema se potriveste zilei de duminica, culorile se potrivesc anotimpului.Nu sunt un critic de arta, dar sufletului meu i-a placut mult.Felicitari inca o data!

nakudo spunea...

si lumina care nu trebuie pusa sub oboroc..asta santeti o lumina ..va iubesc si imbratisez ai mei au azi 50 de ani de casatorie...lovita sub centura...nu am vazut pictura asta real..life sau n-am fost atenta...o seara frumoasa si calda

Adrian spunea...

Foarte frumoasa pictura!
Numai bine!

vyky spunea...

Pe pământ cât este viaţă şi-n celule ea pulsează,
Pune-n toate armonie dă mişcare şi creează.
Au în ele sentimente prin gândirea necuprinsă
Până viul le dispare prin mantia sus întinsă.
-Tu creezi cu drag frumosul ce imbie cu iubire
Sufletul-mi sa mediteze si sa nalte o poezie-
Catre Creatorul vesnic ce inspira pe ai Sai,
Sa-L slujeasca in umilinta si un har bogat-
Nu ne fericeşte faima ce-am putea s-o dobândim
Prin succesele obţinute in viata ce-o traim
Doar în duhul de slujire ne găsim noi împlinirea
Căci atunci putem învinge şi ispita şi mâhnirea.
Aducand mereu ofranda lui Isus ce ne-a iubit,
Ale inimilor doruri ce in noi s-au zamislit-

MONICA DANIELA spunea...

STIU CA VA PLAC POEZIILE ,ASA CA VA INVIT SA CITITI CELE DOUA POEZII SCRISE DE TUDOR ARGHEZI SI POSTATE PE BLOGUL MEU -``MI-E DOR `` SI ``DRAGOSTE TARZIE``.
O SEARA FRUMOASA!

CORA spunea...

Ai surprins in lucrarea ta cele doua lumini esentiale: cea materiala (lumanare) si cea a credintei (Biblia)! Imi place ce vad! O seara cat mai luminoasa iti doresc!

Cristake spunea...

Eu sunt bâtă la arta picturii, cel mult deosebesc un Aman de un Dali. Aşa că, dacă prind ideea de pe pânză, nu am habar ce să zic despre tehnică, colorit etc. Oricum, faptul că vă place să pictaţi e fain. Îmi plac oamenii cu "păsărele", fie ele către artă sau către pasiuni de alte natură. Asta înseamnă că omul vede şi frumosul de pe lume, nu doar oala cu ciorbă şi fundu' nevestei, să am pardon.

ELENA spunea...

Superbă lucrare..
culorile sunt alese cu
bun gust,parcă deschizi
cu adevărat "Cartea Cărţilor"!
Vă felicit draga mea Tiză şi continuaţi
că o faceţi foarte bine...
O seară frumoasă vă doresc!

compadvice spunea...

Superba tema!Nu uitati ca mi-ati promis un tablou:)O saptamana plina de binecuvantari!

Dan Ioanitescu spunea...

Saru'mana Elena,
E frumos sa pictezi propozitii din Sfanta Scriptura...
Lucrarea e frumoasa.

In alta ordine de idei, am o problema personala cu alfa si omega. Nu cred ca Christos predica in greaca. Ce-ar fi inteles bietii evrei nestiutori de carte despre semnificatia acestor litere din alfabetul grecesc... Cred ca s-a pastrat din traducere, asaaa... pentru impresie.

orianda spunea...

foarte reusita lucrarea, doamna Elena!
Talentul e la loc sigur! :)

elena marin-alexe spunea...

kalliope -
In sfarsit esti si tu primul la plimbare...
Te imbratisez cu mare prietenie si iti doresc o saptamana binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Ma bucur ca ai simtit cu sufletul, caci pentru asta le mai postez aici, nu pentru criticii de arta, ci pentru oamenii care pretuiesc frumosul oriunde s-ar afla el. O saptamana buna sa ai draga mea si binecuvantare.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Multe din lucrarile mele sunt pe la copii mei sau se afla in colectii particulare deja.
Felicitari parintilor tai!
O saptamana cu realizari dar si cu protectia Domnului Isus! Puuup obrajori si nasuc!

elena marin-alexe spunea...

Adrian -
Multumesc prietene! O saptamana fericita sa ai si binecuvantare de la Dumnezeu!

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Subscriu versurilor tale:
Nu ne fericeşte faima ce-am putea s-o dobândim
Prin succesele obţinute in viata ce-o traim
Doar în duhul de slujire ne găsim noi împlinirea
Căci atunci putem învinge şi ispita şi mâhnirea.
Aducand mereu ofranda lui Isus ce ne-a iubit,
Ale inimilor doruri ce in noi s-au zamislit-
Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Monica Daniela -
Ma bucur ca ai postat poezie si cred sincer ca ti se potriveste mult mai mult asemenea preocupare , la varsta ta. Am citit si te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

CORA -
Multumesc Cora draga, ai vorbit ca un adevarat critic de arta. Te mai astept cu mare drag, la plimbare!

nakudo spunea...

saru mana azi is suie toata..sant libera...va sun mai tarziu....pupaturi ...10 saci si pentru sot

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Dragul meu, eu am pus lucrarile astea aici, nu pentru pretentia de a fi asezata langa Aman sau altii Maestri ai artei , ci pentru a aseza sub ochiul privitorului si ceva cu care sa-s imai clateasca privirea, sifonata de atata urat care caracterizeaza epoca noastra.
Cu multa prietenie, Elena te saluta de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Tiza draga mea,iti multumesc pentru aprecieri si te pup cu drag!O saptamana frumoasa iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
ASA CEVA NU SE UITA, CACI E O PROMISIUNE FACUTA UNUI PRIETEN DRAG!O saptamana de har iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Dan Ioanitescu -
Eu nu pictez propozitii din Scriptura, ci doar m-am inspirat de acolo.Puteam sa pun pe biblie orice alt mesaj din ea, dar am considerat ca asta este mai elocvent.
Apoi as vrea sa va amintesc un amanunt care probabil v-a scapat din vedere si anume: mesajul este din cartea Apocalipsei, care pastreaza revelatia{ asa se numeste Apocalipsa in original}mesajului lui Dumnezeu catre Ioan cand a fost rapit in Duhul Sfant pe insula Patmos. Deci nu este o predica de-a lui Cristos.
Va multumesc pentru vizita si va mai astept si altadata!

elena marin-alexe spunea...

orianda -
Multumesc din suflet.Ma bucur tare , ca ti-a placut si te imbratisez draga mea!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Te puuup!

Dan Ioanitescu spunea...

Multumesc si eu... Si pentru indreptare. Eram in confuzie. Si cu toata sinceritatea felicitari! Eu am mare admiratie pentru pictori, pentru ca eu doar desenez.
O saptamana buna!

elena marin-alexe spunea...

Dan Ioanitescu -
Tot respectul pentru caracterul dv. ireprosabil.
Putini oameni vin sa recunoasca micile erori, dar acei OAMENI merita ...majuscule.
Chiar ma bucur sincer ca ati revenit.
O seara plina de aromele unei toamne superbe si salutari sincere de la Vrancea!Bineanteles ca va mai astept la plimbare!

kis spunea...

Pe cat de interesanta e opera pe atat de important e subiectul!

Lisandru Cristian spunea...

Frumoasă pictură... Vă mulţumesc pentru gândurile bune pe care mi le-aţi lăsat... E atât de bine să ştii că oamenii se gândesc la tine şi te ajută prin gândurile lor atunci când treci printr-un moment greu al vieţii...

elena marin-alexe spunea...

kis -
Parerea mea sincera: Subiectul este extrem de important, atat de important, ca lucrarea mea paleste...in fata Lui!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru -
Sincere condoleante Cristian!
Dumnezeu sa te binecuvanteze.

Carmen spunea...

Nu pot decat sa va felicit si sa va multumesc ca existati....
Sunteti o lumina si acest lucru se vede ....

April spunea...

foarte frumoasa. ai un cadou la mine.

Passion4God spunea...

WOWW...f frumos tabloul...si f buna tema ai ales..bravoo

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Ma straduiesc zi de zi sa IMPRASTII cat mai multa lumina, primita in dar de la EL.
CALDE IMBRATISARI !

elena marin-alexe spunea...

April -
Multumesc pentru cadou si te cuprind in caldura inimii mele!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Multumiriiii...
Trimit spre tine bucuria si pacea Lui!