miercuri, 28 octombrie 2009

Generatii....pe ganduri !





Foto Simona Onet

34 de comentarii:

Cristake spunea...

Frumos si interesant acest colaj de cugete. Vorba aia... "dau un banut pentru gandurile tale".

Sergiu spunea...

interesante pozele

Geocer spunea...

O abordare interesanta

April spunea...

eternele probleme...

nakudo spunea...

va iubesc absolut..si spuneti tare multe prin aceste imagini ...vorbiti mai incet..ha-ha ..aveti copii si nepoti frumosi....nu?la interior toti inca lucram..nu uitati ca Cineva are rabdare infinita....va imbratisez pe toti cu mult drag

MONICA DANIELA spunea...

I-am raspuns pe blog la intrebarea aia stupida.

José Ramón spunea...

Hola interesantes reportajes.

Un Cordial Saludo desde Creatividad e imaginación fotos de José Ramón

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
O seara frumoasa sa ai drag prieten, priceput si hatru la vorba. Imbratisari de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Sergiu -
Multumesc !

elena marin-alexe spunea...

Geocer -
Ma bucur ca ti-a placut prietene!

elena marin-alexe spunea...

April -
Eternul omenesc...

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Te iubesc fata hai!

elena marin-alexe spunea...

MONICA DANIELA -
Bravo ! Voi merge sa vad. Te pup fetito draga!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon -
Gracias querido Ramón, para la evaluación. Usted es un verdadero artista. Greetings from Romania!

orianda spunea...

foarte frumoase fotografii! Uneori nici ca-ar mai fi nevoie de vorbe!

vyky spunea...

"Căci Cuvântul lui Dumnezeu este viu şi lucrător, mai tăietor decât orice sabie cu două tăişuri: pătrunde până acolo că desparte sufletul şi duhul, încheieturile şi măduva, judecă simţirile şi gândurile inimii."
- ai surprins minunat etapele gandirii umane,
ramane pentru mine ,pentru tine sa traim cum se cuvine,iar gandirea-mi judecata va primi curand raplata!

simioncristian spunea...

Imi cer scuze ca postez off topic, vreau sa spun ca v-am trecut la blogroll! Daca va deranjeaza, va rog sa-mi spuneti! O seara placuta!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe, ultima e superba, la ce s-o gandi micuta?

Adrian spunea...

Foarte reusite poze, felicitari!

compadvice spunea...

Puteti participa la concurs doamna Elena.O noapte linistita!

Lisandru Cristian spunea...

Suntem cu toţii din ce în ce mai îngânduraţi. Prinşi permanent într-o plasă a gândurilor din care nu reuşim să ne eliberăm...

Carmen spunea...

Aceste imagini spun tot.

elena marin-alexe spunea...

orianda -
Multumesc draga mea si sa stii ca iti doresc o nunta fericita!

elena marin-alexe spunea...

vyky -
MULTUMESC MULT !

elena marin-alexe spunea...

simioncristian -
Nu stiu ce inseamna off topic. O sa te trec si eu, caci suntem in acest concurs, O zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Cine stie? Ganduri mari intr-un capsor mic!

elena marin-alexe spunea...

Adrian -
Multumesc Florin!
Sunt facute de fiica mea.

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
Te imbratisez!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Cred ca e ca aceste imagini le-as folosi ca pe un motto al acestul inceput de mileniu!
Salutari sincere de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Desigur draga mea . O zi ferice sa-ti dea Dumnezeu.

tasha spunea...

Reusite pozele...spun de la sine totul...no comment!
TE PUP DRAGA MEA PENTRU TOT CE FACI!

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Te imbratisez cu drag si iti multumesc pentru aprecierea ta.

Mariana spunea...

Ce frumooos! Eu ma uit la realizarea artistica a pozelor si a felului in care sunt postate...In rest, gandurile I le incredintam lui Dumnezeu!

Sunt trei generatii? Sau patru?
Imbratisari calde!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Mare dreptate ai draga mea .Dumnezeu este depozitarul gandurilor noastre.
Imbratisez inima ta cu iubire din Iubire!