miercuri, 21 octombrie 2009

Hoinarind printre amintiri !!!



Florin Piersic!

Dupa aceste cuvinte parca nu ar mai trebui adaugat nimic, caci aceasta coroana de nume vorbeste de la sine.
M-am hotarat sa postez acest articol, dupa ce citind pe un ziar on-line am gasit si niste comentarii de la cativa semeni de-ai nostri care desigur daca nu au facut pana acum cunostinta cu valorile culturale ale neamului romanesc, sigur n-o vor face nici de aici inainte. Cinismul lor m-a intrigat in asa masura ca nu am putut sa comentez si eu, de frica sa nu ma asez pe aceiasi treapta cu ei.......caci le-as fi spus vorbe pe care le-ar fi meritat cu prisosinta, dar m-as fi coborat singura in ochii mei.

Am citit, ca luna aceasta ,Florin Piersic o sa primeasca o diploma foarte pretioasa.
Presedintele Clubului Filatelic ''Dunarea'' Braila, Nelu Ivan, a afirmat ca va înmâna actorului, în semn de pretuire, o diploma speciala, estimata la 10.000 de euro. 'Este vorba despre o diploma pictata pe pânza, care îi va fi acordata lui Florin Piersic. Diploma are în interior o coroana cu safire si rubine, de aici si valoarea ei atât de mare'.

Felicitari actorului cu o personalitate, atat de complexa, care a invins timpul cu "Talent", maiestrie si dragoste fata de poporul roman, care i-a fost suveran din totdeauna si pe care la slujit cu placere si il va sluji pana va exista !
Cred ca ar trebui sa nu stirbim din valoarea acestor slujitori ai culturii si artei romanesti cat mai exista inca printre noi, caci degeaba le facem ' scara la cer ' dupa ce ei coboara la trei metri sub pamant........

Filmografie


Aproape de soare (1960)
Paşi spre lună (1963)
Neamul Şoimăreştilor (1964)
De-aş fi Harap-Alb (1965)
Răscoala (1965)
Frumoasele vacanţe (1967)
Columna (1968)
Kampf um Rom II - Der Verrat (1969)
Haiducii lui Şaptecai (1970)
Mihai Viteazul (1970)
Zestrea Domniţei Ralu (1971)
Aventuri la Marea Neagră (1972)
Fraţii Jderi (1974)
Elixirul tinereţii (1975)
Pintea (1976)
Cuibul salamandrelor (1976))
Eu, tu şi Ovidiu (1977)
Ultima frontieră a morţii (1979)
Rug şi flacară (1979)
Drumul oaselor (1980)
Trandafirul galben (1982)
O lebădă iarna (1983)
Misterele Bucureştilor (1983)
Masca de argint (1984)
Rămăşagul (1984)
Colierul de turcoaze (1985)
Totul se plăteşte (1986)
În fiecare zi mi-e dor de tine (1987)
Fix alert (2004)
Eminescu versus Eminem (2005)
Lacrimi de iubire (Serial TV) (2005)

Teatru


Zbor deasupra unui cuib de cuci
Gaiţele
Logodnicele aterizează la Paris
Oameni şi şoareci

sursa: www.wikipedia.org


Iar daca inca nu v-ati facut rost pana acum de albumul "Hoinarind printre amintiri" , inca nu-i tarziu !

32 de comentarii:

April spunea...

Un Mare Actor, de nota 10! , ba nu , de nota 20!

nakudo spunea...

va pup cu toata dragostea pentru aceasta postare...oamenii arunca mereu cu rahat dar nu pot da culturii nici jumate din cea a dat acest om...ne place sa amestecam can-can cu arta...astea-s timpurile...ma inclin si e unul din actorii care mi-a marcat copilaria...si favorit odata cu el Adrian Pintea...o seara frumoasa..zambiti..maine va fi mai rau..ha-ha

Elena B. spunea...

Cat adevar si cata dreptate exista in cuvintele dumneavoastra d-na Elena.Nu intotdeauna se poate descrie in cuvinte valoarea unui om,...iar cei care nu stiu sa recunoasca o valoare culturala,cu atat mai putin vor sti sa o aprecieze!...O seara minunata!

Geocer spunea...

Ca sa ma laud, pot sa va spun ca am poza lui Piersic cu autograf. Mi-a oferit-o dupa un spectacol pe care l-am vizionat in toamna anului 1982 la Rm. Valcea.

elena marin-alexe spunea...

April -
Bine ai venit "la plimbare"! Te mai astept cu mare placere.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
O sa incerc sa zambesc, doar ca nu-mi iese de fiecare data.
O seara buna sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Elena B.-
Bine ai venit draga mea .Intr-adevar ,Nu intotdeauna se poate descrie in cuvinte valoarea unui om.
O seara senina si plina de pace sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Geocer -
Esti tare ,frate....
Imi pare rau ca exista romani care nu au simtul valorilor.
Salutari de la Vrancea!

ELENA spunea...

Mă bucur nespus de mult
că vorbiţi de Florin Piersic
un mare actor...
O seară superbă draga mea tiză
precum poezia lui!
Vă îmbrăţişez cu mult drag!
http://www.youtube.com/user/maroelva#p/u/22/HvNZhwNr_m4

tasha spunea...

Mare actor,si plin de umor...nu te saturi ascultandu-l...hehehe,April si eu i-as da 20...

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

El a fost Eroul meu Medial pe lingä Adrian Päunescu cit am träit in Rominia.
Si dacä mä credeti il tin incä astäzi asa bine Minte de parcä ar fii fost ieri.
Cine isi ia un pic de Timp si se uitä astäzi la citeva Filme de ale lui, vede ce talent artistic Omul acesta are.
Pe mine ma-u impresionat foarte mult Scetchurile lui unde a personificat pinä la 7 Persoane o Datä.Mai mult decit jos Päläria.


Si de la Mine Felicitäri mari pentru cä a meritat din plin si nu numai atit.

O searä minunatä vä doresc
Jacob

mmary spunea...

Un actor exceptional, un Om admirabil care stie sa daruiasca sufletului atat incantare si bucurie cat si emotie sfasietoare...

Admir si atitudinea dumneavoastra ,doamna Elena ,si va felicit pentru aceasta postare...

O noapte minunata impreuna cu Isus va doresc in timp ce va imbratisez cu mult drag ! :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

imi place tare mult florin piersic:)(desi am vazut doar filmele :Drumul oaselor,
Trandafirul galben

Lisandru Cristian spunea...

Într-adevăr, atunci când spui FLORIN PIERSIC, nu mai este nimic de adăugat... Ce OM, ce ACTOR, ce TRĂIRE INTENSĂ a fiecărui minut, indiferent dacă a fost vorba despre scenă sau despre viaţă...

Cristake spunea...

Nu pot să zic că sunt un fan absolut al lui Florin Piersic, sunt actori români care îmi plac mai mult. Însă el nu e deloc un terchea-berchea în filmul românesc, iar cinicii ar trebui să arunce cu noroi în alţii, sunt destui care merită.

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Si eu l-am admirat ca recitator! Merita tot respectulpentru tot ce a daruit tarii pana acum.
Tiza mea draga te imbratisez cu brate de flori de pe la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Adunand notele lui April, eu i-as da 30+iar pe tine te pup cu mare drag!O zi splendida sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Jakob -
Avem aceleasi gusturi culturale.....asa ca da-mi voie sa te imbratisez prieteneste si sa-ti urez o frumoasa zi!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Scumpa mea iti multumesc pt. aprecierile asupra Marelui Piersic.
Inca o data spun:LA MULTI ANI, fetitei tale! Imbratisari si binecuvantari de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
A fost si este inca un actor desavarsit cu o carisma greu de egalat!
Te imbratisez Fluturasule!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Ai spus totul, asa ca nu mai adaug nimic, sa nu se piarda din farmec...
Zi frumoasa si binecuvantata sa ai Cristian!

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Sinceritatea ta ma face sa nu-mi pierd nadejdea, caci mai exista sclipiri de adevar printre noi.
Multumesc Cristake!

Razvan spunea...

Florin Piersic este un actor de o valoare inestimabila si asa va ramane indiferent de ce spun "cincii" care vorbesc despre el.

elena marin-alexe spunea...

Razvan-
Ma surprinzi placut. Din Vrancea imbratisari sincere si prietenesti!

José Ramón spunea...

Interesant post.

Vă mulţumim pentru creativitate continuă şi de fotografii imaginaţia Jose Ramon bun venit.

Cu respect

FleurduMay spunea...

Nu ii luati in seama Doamna Elena, nu cred ca merita.

Domnul Florin Piersic imi e tare drag, are un sarm aparte, si este un mare talent.
L-am vazut la noi la teatru in piesa "Straini in noapte" alaturi de Emilia Popescu, a fost mai scump biletul insa a meritat, Doamna Emilia e una din favoritele mele.
A fost un dulce-amar, am ras, am plans...dar am savurat fiecare clipa.
Respectul meu pentru marii artisti, care chiar merita sa fie apreciati la adevarata lor valoare.

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon -
Multumesc pentru vizita si comentariu.Ramon te mai astept cu placere pe "hailaplimbare".
Salutari prietenesti!

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Cine respecta adevaratele valori, se respecta pe el insusi!
Multumesc pentru aprecieri si subscriu la comentul tau cu mare placere.
O zi plina de soare si bucurie de la Dumnezeu sa-ti lumineze fiinta!

tartoras spunea...

Stimata Doamna, am avut marea bucurie si onoare sa ma numar printre cei care au luat parte la spectacolul de aniversare(70 de ani , parca), in cinstea Maestrului...
Pur si simplu il ador, e un actor si un povestitor cum nu va fi altul ca el...
"Ciocoflenderilor", la buna regasire!:)

Va sarut si va imbratisez, Doamna!

elena marin-alexe spunea...

tartoras -
Ma bucur dar sunt si putin geloasa pentru ca ai participat la acel spectacol.....
Ma bucura si revenirea ta ,la plimbare!
Fii binecuvantata si la buna regasire in virtual!
Te imbratisz de la Vrancea!

Mihaela Petrescu spunea...

Un acror de talie internationala. Tineretea mea, anoastra! Dumnezeu sa-i dea sanatate!

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu =
Draga prietena iti multumesc pentru aprecierile facute la adresa Marelui actor!
Dumnezeu sa -l binecuvanteze! Trimit spre tine toata dragostea mea si binecuvantari!