sâmbătă, 17 octombrie 2009

Hrana pentru suflet


Mesaj pentru rugaciune

Să nu vi se tulbure inima. Aveţi credinţă în Dumnezeu, şi aveţi credinţă în Mine.
În casa Tatălui Meu sunt multe locaşuri. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc.
Şi după ce Mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce şi vă voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, să fiţi şi voi.
Ştiţi unde Mă duc, şi ştiţi şi calea într-acolo."
"Doamne", I-a zis Toma, "nu ştim unde Te duci; cum putem să ştim calea într-acolo?"
Isus i-a zis: "Eu sunt calea, adevărul şi viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine.

Ev. Ioan 14; 1- 6.

Cautam rostul meu pe pamant
Si-am ajuns pan-la urma plangand
Nu stiam ca privesti de-undeva
Viata mea...steaua mea!

Ma-ntrebam ce rost am pe pamant?
Unde totul se spulbera-n vant
Dar intr-o zi viata Tu mi-ai schimbat
Domn minunat, si am aflat

Fara Tine eu sunt
Un nimic pe pamant
Viata mea n-are rost,
Nu mai vreau tot cea fost

Tu din cer mi-ai adus,
O speranta-n ISUS
Lacrima Tu mi-ai sters
Si cu Tine am mers...

Fara Tine mi-e sufletul stins
Intuneric si teama si abis
Fara Tine ce rost ar avea,
Domnul meu, viata mea?

Fara Tine nu pot sa traiesc
Tu ma ierti Doamne cand mai gresesc
Cand ma plec ruga Tu mi-o primesti
Fiindca mult, ma iubesti!

Iti dau viata in dar
Tu sa fii al meu har
Doar cu Tin' s-o petrec
Fara Tin' nu mai plec...

Doar cu Tine mi-e sufletul viu
Doar cu Tine m-adap si-n pustiu
Doar cu Tine in gand voi trai
Si in veci Te-oi iubi!

Este o melodie cantata de Simina, la care eu am mai adaugat niste versuri, spre slava Lui ISUS!

20 de comentarii:

nakudo spunea...

Ma-ntrebam ce rost am pe pamant?
Unde totul se spulbera-n vant
Dar intr-o zi viata Tu mi-ai schimbat
Domn minunat, si am aflat
multumesc pentru raspunsuri..sa trec cu bine si testele...multe raspunsuri fara sa intreb nimic am gasit aici...sru mana

FleurduMay spunea...

Superb

vyky spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=tSS01EVjXSE&feature=PlayList&p=DD409F076EC1E40F&index=19 o cantare preferata

mmary spunea...

"Fara Tine nu pot sa traiesc
Tu ma ierti Doamne cand mai gresesc
Cand ma plec ruga Tu mi-o primesti
Fiindca mult, ma iubesti!


Doar cu Tine mi-e sufletul viu
Doar cu Tine m-adap si-n pustiu
Doar cu Tine in gand voi trai
Si in veci Te-oi iubi!"

Acestea sunt versurile dumneavoastra , nu-i asa doamna Elena?

Aceasta melodie o ascult de vreo trei ani, din ziua in care sotul meu a primit o caseta cu ea...de atunci, de fiecare data cand mergeam cu masina ascultam acea caseta...e preferata mea...acum s-a mai adaugat si Adi Gliga...:)

Va doresc o duminica in care binecuvantarile sa se reverse asupra dumneavoastra in torente nesfarsite...:)

marada spunea...

Frumos! O zi buna sa ai!

miki spunea...

Pentru că sunt o "fecioară" tipicară şi la mine totul trebuie să fie calculat şi orânduit din timp, cum nu merge ceva bine, cum intru în panică.Bunica mea îmi spune mereu "- Nu trebuie să-ţi faci griji.Tu nu poţi să schimbi nimic, totul este de la EL".Astfel realizez că nu am o credinţă solidă şi dau frâu liber frământărilor sufleteşti , fără rost.
Frumoasă postarea şi plină de învăţătură!Să aveţi o duminică frumoasă!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -

Isus Domnul nostru, ne da raspunsurile , doar noi sa fim receptivi.
Melodia asta este superba, cantata de Simina.
Te las in grija LUI, scumpa mea Stefy!

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Ma bucur ca ti-a placut!Te pup cu drag!

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Da. Cunosti melodia bine bag sama....
Si mie imi plac vocile mari si melodiile care merg la inima si se contopesc cu ea, prin duhul sfant.
O seara plina de pace si bucurie de la EL, iubitul nostru Isus!

elena marin-alexe spunea...

marada -
Te imbratisez cu iubire din Iubirea lui Isus Hristos, care ne uneste inimile in Dragostea LUI.

elena marin-alexe spunea...

miki -
Toti avem momente in care ne ingrijoram si ne framantam fara rost. E minunat sa stim ca Mantuitorul nostru a purtat pe crucea Lui ingrijorarile noastre si durerile noastre.....si sa ne incredem mai mult in EL.
O duminica senina sa-ti dea Domnul scumpa mea Miki!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase versuri doamna elena:)

Lisandru Cristian spunea...

Vă doresc un început de săptămână minunat... Chiar dacă vremea de afară ne trage de mânecă... "Calea, adevărul şi viaţa" - trebuie să recunosc că aceeste cuvinte mi se pare cele mai penetrante din punct de vedere spiritual. Şi nu numai...

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
O saptamana frumoasa sa ai Fluturasule!

Geanina Codita spunea...

O zi plină de frumos așa cum ne este dăruită de fiecare postare pe care o citim aici.

Te îmbrățișez cu toată dragostea, minunată prietenă!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Cristian , nu pot decat sa-ti doresc sa descoperi Calea , Adevarul si Viata, adica pe Isus Hristos, care sa-ti lumineze sufletulsi sa-si puna binecuvantarea pe familia ta.Bineanteles ca stii : Cineva acolo sus te iubeste!
Salutari sincere de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita -
Draga mea sunt foarte bucuroasa pentru tine.
Ma rog Domnului sa te ocroteasca si sa-ti daruiasca un copilas sanatos si frumos ca tine si tatal sau.....
O saptamana frumoasa iti urez si imbratisari de la Vrancea!

ELENA spunea...

"Cautam rostul meu pe pamant
Si-am ajuns pan-la urma plangand
Nu stiam ca privesti de-undeva
Viata mea...steaua mea!
Doar cu Tine mi-e sufletul viu
Doar cu Tine m-adap si-n pustiu
Doar cu Tine in gand voi trai
Si in veci Te-oi iubi!"
Superbe versuri...şi eu vă iubesc
mult draga mea Tiză,să ştiţi că sunt bine
şi vă mulţumesc din suflet pentru grijea ce
mi-o purtaţi(am musafiri,mi-au venit copii din
Elveţia)
Vă doresc să aveţi parte de o săptămână
plină de bucurii şi fericire!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Slava Domnului ca esti bine!
Te imbratisez cu multa bucurie! Elena.