vineri, 30 octombrie 2009

Melancolie....

Daca e vineri.......e poezie pe paine!

Un vant razlet, isi sterge lacrimile reci
pe geamuri. Ploua.
Tristeti nedeslusite-mi vin, dar toata
durerea
ce-o simt n-o simt in mine,
in inima,
in piept,
ci-n picurii de ploaie care curg.
Si altoita pe fiinta mea imensa lume
cu toamna si cu seara ei
ma doare ca o rana.
Spre munti trec nori cu ugerele pline.
Si ploua.
Lucian Blaga- Poemele Luminii

26 de comentarii:

Delyrics spunea...

Mmmm... un sentiment foarte potrivit cu vremea de afară. Frumoasă, poezia aleasă.
Totuşi vă doresc o zi senină, plină de raze de bucurie!

Marius Ola spunea...

Pe la mine ninge. Dar, un Blaga se potriveşte de minune oricând:)

Hălăţel spunea...

Este perfecta pentru vremea de afara..
Cand ma plimb si vad cum pomii isi scutura ultimele frunze ingalbenite..Doamne cat de trist e..

vyky spunea...

Câteodată amintirea-i bună
Şi te scaldă-n liniştite ape;
Altădată-i rea ca o furtună
Care-ncearcă sufletul să-ţi sape.

Nu mai vezi nici Rai, nici Pomul Vieţii.
Au rămas şi îngerii, departe.
Bate vântul aprig al tristeţii
Sub un cer de plumb si pe pamant
Cu intunecate fapte.

nakudo spunea...

da...reda perfect starea...tristeti de emo ma apucasera aseara ..da am bocit si mi s-a parut ridicol..da dupa m-am simtit mai bine...chestia cu efemerul..azi deja mi se pare amuzant ce am simtit ieri..si rad..va iubesc si imbratisez si mi-ar place sa fiti aici...fug la control cu vladimir si mi-am recuperat cosmoteul...ce simt rau sau depresiv..nu simt in mine..ci in picurii de ploaie care curg

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoasa poezie:)va imbratisez doamna elena

ELENA spunea...

"Tristeţi nedesluşite-mi vin, dar toată
durerea
ce-o simt n-o simt în mine,
în inimă,
în piept,
ci-n picurii de ploaie care curg.
Plouă... şi la mine..."
Un sfârsit de săptămână
cât mai plăcut vă doresc
draga mea Tiză!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics
Intr-adevar draga mea, poezia mea si timpul probabil se tin de mana.
Salutari de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola -
Bine ai venit "la plimbare"!
Multumesc si iti doresc o frumoasa zi de toamna, nu ca cea din poezia lui Blaga.
Te mai astept cu placere.

elena marin-alexe spunea...

Halatel -
Da scumpo este trist dar speram ca dansul primilor fulgi de nea sa ne incante inima.Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Bine ai venit , sa -mi bucuri sufletul cu versurile tale binevenite oricand aici.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Sufletul meu ramane la fel in timp frumos ca si in vreme rea, caci exista Cineva care da vietii mele LUMINA.
SANATATE MULTA lui Vladimir! Pupaturi si brate calde!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Fluturasule draga, multumesc si te infasor in brate calde de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Sa dea Domnul sa ploaie cu bucurii si lumina peste sufletele noastre. Imbratisari calduroase de la Tiza ta!

Loredana spunea...

Dureros de frumoasa! Weekend placut!

Sergiu spunea...

Dragutz, in ton cu vremea!

elena marin-alexe spunea...

Loredana -
Multumesc si tie la fel, doar ca trimit in plus cateva imbratisari calde de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Sergiu -
Iti doresc un sfarsit de saptamana incarcat cu momente placute.

Cristake spunea...

Chestia aia cu "ugerii norilor" e delicioasa. Pentru asta merita sa iubesti poezia.
O seara faina!

compadvice spunea...

Excelenta alegere doamna Elena!Ating coarda sensibila a inimii aceste versuri.O seara minunata!

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
N-am spus-o eu ci Blaga....
O sera faina si tie fara picurii reci si nedoriti...

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
Ma bucur ca iti place alegerea mea pentru azi.
vA DORESC O SEARA BINECUVANTATA!

filmscurt spunea...

foarte fain, nu stiu cum mi-a scapat acest blog pana acum. felicitari, mai vin!

elena marin-alexe spunea...

film scurt -
Ma bucur ...de apreciere si te astept cu mare placere oricand, "la plimbare"!

Rappa_ru' spunea...

Mare artist domnul Blaga:)

elena marin-alexe spunea...

Rappa ru'-

Mare, mare. Multumesc mult!
Salutari...de la Vrancea!