marți, 27 octombrie 2009

Mica Publicitate


Vand camera de rugaciune
neaerisita, cu obloanele trase
si o mobila de stil
de viata florentin,
din limbaj de lemn....
convenabil vand statuiete
de inchinare,
intr-o singura pozitie
si scaune frumos incrustate
cu reverie goala
si ganduri de iasca.
Negociabil, vand toate hainele
de apreciere de sine
si cravata mea facuta
din toleranta fata de bine.
Luati aminte,
oferta rara:
ma vand si pe mine !
Astept provincia...stelara.
George Uba.

20 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Excepţional!!! Nu am cuvinte, mi-a plăcut tare mult...

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Pe aripi de gand, prietenia isi intinde spre tine bratele de flori si mangaieri de la Vrancea!

ELENA spunea...

Superbă draga mea Tiză..!
O zi frumoasă precum
o poezie!
O îmbrăţişare caldă din capitală!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

foarte frumoasa doamna elena, va imbratisez:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

v-am lasat un premiu pe blogul meu, un premiu pe care il meritati din plin

miki spunea...

Se potriveste perfect cu lumea asta in care totul e de vanzare.O zi frmoasa va doresc!

nakudo spunea...

astept provincia stelara..m-ati dat gata cu postarea de azi...ha-ha va poooop...

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Scumpa mea te imbratisez cu zambet de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Multumesc din suflet Fluturas cautator de frumos la superlativ.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -Mii de multumiri!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Pupici draga mea trimit spre tine cu multumiri de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Vine, vine si provincia stelara......dar pana atunci hai sa te pupici cu mare drag, fata frumoasa!

Rappa_ru' spunea...

Frumoasa poezia:)...o seara buna:)

simioncristian spunea...

provincia stelara!... asta da epitet!

kis spunea...

Sant sigur ca ,,CINEVA,, de sus este interesat de aceasta oferta !

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru' -
Multumesc!Toate bune si succes la concurs!

elena marin-alexe spunea...

simioncristian -
O zi frumoasa si succes la concurs!

elena marin-alexe spunea...

kis -
Ai prins esentialul! O zi de binecuvantata toamna de la Vrancea, iti doresc.

kalliope spunea...

un stil prea pueril... sau pueril este comentariul meu?

elena marin-alexe spunea...

kaliope -
Gusturi diferite...
Seara frumoasa va doresc la amandoi!