luni, 5 octombrie 2009

Picturi .......curiozitati
















...Pictorita JULIE THOMPSON locuieste într-un orasel din statul american Washington.
Din 1990 foloseste ca suport pentru picturile ei penele de paun. Lucrarile Juliei se bucura de cautare în mai multe tari din lume.
Multumesc unei prietene dragi, stie ea pentru ce....

40 de comentarii:

Adrian spunea...

Sunt niste lucrari exceptionale, imi plac mult.
O saptamana placuta va doresc!

Passion4God spunea...

wow...asta da munca depusa cu iscusinta...imi place f mult

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo,

Minunate Lucräri.Artistä deosebitä.
Ce noroc cä multi Oameni care au asa un dar il si
folosesc.
Eu sint Fan de Oameni din ästia si nu de Pop Stars sau Show Oameni.
Asa Artä este si in 1000 de Ani tot frumoasä si personalizeazä Potentialul Omului...

O Zi minunatä..

Jacob

Geocer spunea...

Foarte ingenioase aceste lucrari.

marcu spunea...

Splendide! O saptamana frumoasa va doresc.

miki spunea...

Suint grozave! si voi fura si eu ideea de a folosi pene.Nu pentru picturi, pentru ca nu sunt ata de talentata, dar am si eu o pasiune pentru colaje.Din resturi de lemn, flori uscate, seminte etc , fac tot felul de " nebunii"-pentru sufletul meu- dar la pene nu ma gandisem.
Felicitari pentru tema!

vyky spunea...

sa-ti fie pana inspirata
de Duhul Sfant inmiresmata-
cu mare dor si maiestrie
sa scrii si azi o poezie
spre Slava Celui ce- sa vie!
Maranata!

elena marin-alexe spunea...

Adrian -
Multumesc Adrian. Salutari de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Asa-i caq e super...?
M-a incantat mult si am hotarat sa arat si prietenilor mei.
O zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
te imbratisez Fluturas in cautare ...de tot ce-i frumos!

elena marin-alexe spunea...

Jacktels Kochbuch -
Bine ai spus draga Jacob, ca aceasta arta personalizeaza potentialul omului.
Imbratisari prietenesti de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Geocer -
Ma bucur ca ti-a placut. Sa ai in continuare o zi placuta!

elena marin-alexe spunea...

marcu -
Trimit de la Vrancea urari de bine spre Delani!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Draga mea ce faci tu, se numeste arta si desigur ca esti pasionata spre asa ceva...
Ei iata cum te descopar, putin cate putin, draga prietena!

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Chiar mi-ar placea sa scriu un poem cu una din aceste pene....
M agande-am privind aceste "pene", ca Dumnezeu ne-a dat asa potential de creatie si ar trebui sa-I multumim clipa de clipa.

mmary spunea...

DEmne de a fi admirate, cu adevarat frumoase...exceptionale ...

Toata admiratia mea pentru talentata artista...

O zi admirabila va doresc draga mea doamna...va imbratisez cu mult drag...

nakudo spunea...

plina de suprize..ca de obicei..aveti un premiu la mine...de suflet..va imbratisez cu drag

O alvo spunea...

Belíssimas!
Boa semana.

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Este intr-adevar exceptional, te lasa mut de admiratie.
Seara frumoasa si linistita sa-ti dea DomnulIsus.
Te pup si te imbratisez scumpa mea prietena!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Las ca stii tu...iti multumesc scumpa mea....si noapte buna iti doresc, ca mie mi-e deja somn.
Pupici mii pe obrajor!

elena marin-alexe spunea...

O alvo -

Abraço Elita. Semana Lindo!

Danube Eyes spunea...

Wow... cata munca... doamne cata munca !!!

Karin spunea...

nu am mai vazut asa ceva,sunt superbe,e foarte foarte multa munca,rabdare si iti trebuie timp.eu una nu am rabdare.
o seara placuta in continuare,va pup si va imbratisez!

kalliope spunea...

imi este greu sa cred:D

elena marin-alexe spunea...

Danube Eyes -
Multa munca ce-i drept, dar si cu rezultate pe masura, ca privind simti ca ti se taie respiratia...de atat frumos.
Bine ai venit la plimbare!

elena marin-alexe spunea...

karin -
Intr-adevar iti trebuie rabdare, dar daca alegi sa faci asemenea minuni...cred ca esti dotat si cu ceva rabdare.
Te mai astept si pe aici frumoasa mea!

elena marin-alexe spunea...

kalliope_
Eu de cand le-am vazut prima oara, m-am indragostit de asa frumusete ...Artista este originala si plina de talent!

marcu spunea...

Va multumesc din suflet,asemenea va doresc.

elena marin-alexe spunea...

marcu -
Multa binecuvantare sa va dea Domnul nostru.
Va mai astept cu mare placere"la plimbare"!

VARNA spunea...

Interesante picturi ,pe pene de paun,mar interesa si pe mine aceasta tehnica ,vreau mai multe amanute poate ma apuc si eu,

elena marin-alexe spunea...

VARNA -
ei, de ce intri asa greu pe net? Erai mai activ...
Amanunte sunt pe Google cate vrei...
O zi frumoasa cu plimbari prin Herstrau!

José Ramón spunea...

O imagine foarte original.
Salutări

elena marin-alexe spunea...

Josa Ramon -

Bienvenido aqui!

FleurduMay spunea...

Interesant..atat de diferit de de ceea ce am vazut pana acum.

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Ai dreptate draga mea , e inedit.
Te imbratisez cu iubire din EL, Domnul nostru care toarna talentele Sale peste noi.

miki spunea...

D-na Elena, ca de obicei sunteti foarte draguta!Va multumesc.

elena marin-alexe spunea...

miki -
Te imbratisez cu iubirea Lui!

Petru Bejan spunea...

Foarte interesant!

elena marin-alexe spunea...

Petru Bejan
Multumesc!