joi, 1 octombrie 2009

Poem trist

Daca e vineri, atunci.....e poezie pe paine !



Foaie sfanta de scriptura
Dor de-al Domnului cuvant,
Fa de-apururi sa rasara,
Intre oameni pe pamant.

Foaie sfanta, dor de Isus
Mare,adanc, nestavilit...
Presarat cu umilinta,
Si purtat spre infinit

Foaie sfant-a lemn de cruce
Si a fier trecut prin maini
Nu gasesti...in tine forta,
Multumire sa ingani.

Foaie sfant-a-ngenunchere
Sus pe deal printre maslini,
Suferinta si iubirea
Tremurand s-au prins de maini.

Foaie sfanta a tristete
Si-a durerii de nespus
Imbracat in jalea lumii,
Ma priveste azi Isus...

Foaie sfanta a iubire,
Si-a rabdarii indelunge
Indeajuns, nu sunt cuvinte
Striga inima-mi "Ajunge"...

Foaie sfant-a nemurire
Si-a sublim si-a sfant si-a mila
Imi petrec sub crucea-Ti Doamne
Si fiinta mea umila.

elena marin alexe 26.Iun.1999.

32 de comentarii:

vyky spunea...

file sfinte si curate
ne sunt zilele noastre toate,
de avem sfanta-I iubire
vom ajunge-n ... nemurire-
Maranata!

FleurduMay spunea...

Foarte frumos:)

kis spunea...

...Imi petrec sub crucea-Ti Doamne
Si fiinta mea umila...
Subscriu si eu acestor versuri minunate!

miki spunea...

Hmmm..., nu conteniti a ma uimi!Frumos!Sa aveti o noapte cu pace!

mmary spunea...

"Foaie sfanta a tristete
Si-a durerii de nespus
Imbracat in jalea lumii,
Ma priveste azi Isus...

Foaie sfant-a nemurire
Si-a sublim si-a sfant si-a mila
Imi petrec sub crucea-Ti Doamne
Si fiinta mea umila."...

Acest lucru mi-l doresc si eu doamna Elena, ca Isus sa ma pastreze in Spirit mereu la picioarele Crucii...

Versuri superbe care mi-au imbratisat inima ...surasul ei cald sa va imbratiseze sufletul frumos...

O noapte binecuvantata impreuna cu Isus va doresc !

Ingerul tau spunea...

Este minunat sa putem fi si in tristete si in bucurie alaturi de El... sa fim o foaie sfanta in mainile Marelui Poet, sa-l imploram sa ne scrie El insusi ... viata

nakudo spunea...

mi-am imaginat poezia ca pe o doina..apoi cantata de tudor gheorghe..si lacrimi...tristete si bucurie impletite...eu simt bucurie pentru ca el a simtit durere...si lacrimi..chiar santeti un om deosebit...vladimir are febra mare de la viroza..ne vedem saptamana viitoare si recuperam...va iubesc si imbratisez

Lisandru Cristian spunea...

"Foaie sfanta a tristete
Si-a durerii de nespus
Imbracat in jalea lumii,
Ma priveste azi Isus..." - îmbrăcat în jalea lumii... Mare adevăr. O lume care uită, de foarte multe ori, că (ţinând cont de informaţia transmisă de cele patru Evanghelii inserate în Noul Testament), Isus a militat permanent pentru iubire şi renunţare la orgolii...

noemy spunea...

frumoase versuri,mi-ai inseninat ziua

elena marin-alexe spunea...

vyki -
Maranatha !
Multumesc pentru vizita si te mai astept cu mare placeresa calci pragul acestui loc , pe care il doresc, cat mai ospitalier si de ce nu, prietenos!
Imbratisari.....

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
O minunata zi iti doresc! Te mai astept cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Multumesc...mult si te imbtatisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Multumesc pentru apreciere, dar totul i se cuvine Lui.
Sa ai un sfarsit de saptamana incarcat de Dragoste si Pace si presarat cu minunate flori!

elena marin-alexe spunea...

Ingerul tau -
Da e de preferat sa ne scrie El viata, caci fara El ar fi doar vid....
O zi plina de har sa-ti dea din marea-i bogatie!
Te mai astept cu mare placere!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Chiar este o "doina a inimii mele" plansa in genunchi....
Ma voi ruga pentru Vladimir.O zi cu har sa ai!
Eu te imbratisez cu dragostea Lui!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Daca n-ar fi orgoliul, aceasta plaga a omenirii, fiinta umana ar avea mai multe sanse de trai in decenta, iubire, respect si dragoste fata de Dumnezeu.
O zi binecuvantata sa ai drag prieten!

elena marin-alexe spunea...

noemy -
M abucur ca ai gustat cu placere din ce mi s-a oferit si mie de catre EL.
O zi minunata iti doresc si iti daruiesc un cos cu flori de la Vrancea! Te mai astept cu placere!

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elene,

Minunate Versuri.Respekt !!
Merg inäuntru la Suflet si indeamnä la Meditatie.

Multe Salutäri Jacob

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoasa poezie doamna elena

elena marin-alexe spunea...

Jacktels Kochbuch -
Ma bucur ca le-ai simtit si sufletul tau a primit mesajul....
Jakob, sa ai perte de Dragostea Lui toata viata ta si-ti va fi super bine!
Salutaride la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
ma bucur ca ti-a placut poemul si te imbratisez cu bratele pline de flori de toamna de pe meleagurile de legenda ale Vrancei!

adriana spunea...

Draga ELENA, iti multumesc ca ai avut rabdare sa citeti povestea mea de aici dardindar: Povestea mea in 4 minute (am cronometrat)

Copiilor le-ar fi de mare ajutor daca ar fi popularizati si pe blogul tau; la mine pe blog gasesti codurile html pentru cele doua bannere(clubul dardindar si ai suflet bun)imediat sub cele doua bannere
Multumesc, matusico!

Mihaela Petrescu spunea...

Si la tine e cu tristete? Ooooofffff! E clar, toamna e de vina!

ELENA spunea...

"Foaie sfanta a iubire,
Si-a rabdarii indelunge
Indeajuns, nu sunt cuvinte
Striga inima-mi "Ajunge"...

Foaie sfant-a nemurire
Si-a sublim si-a sfant si-a mila
Imi petrec sub crucea-Ti Doamne
Si fiinta mea umila."
Poem trist dar superb...mă
uimiţi pe zi ce trece draga
mea TIZĂ!
Un sfârşit de săptămână cât
mai plăcut vă doresc!
Vă îmbrăţişez cu drag,ELENA

elena marin-alexe spunea...

adriana -
Sa ai un sfarsit de saptamana plin de liniste si satisfactii. Sper sa ma descurc cu coordonatele date...
Imbratisari din suflet!

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu -
Ca toamna....cand se face bilantul.
Te imbratisez cu mii de flori din bogata toamna de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Multumesc pentru apreciere, dar laudele in adevaratul sens al cuvantului le asez la crucea din Golgota.EL Domnul meu le merita cu prisosinta.
Sincere urari de bine si toate aromele unei frumoase toamne, iti trimit de la Vrancea!
Te imbratisez draga Tizo!

elena marin-alexe spunea...

kis -
Eminunat sa ai siguranta ca esti iertat!
Eu o am....si tu o ai caci simtim acelasi lucru cand citim versurile de mai sus.
Si e si mai minunat daca ne putem ierta micile erori...Desigur ai inteles......
Multumesc fratele meu drag.

kis spunea...

Nu ma formalizez,mi-am dat seama ca e o mica eroare,poate nici nu trebuia sa spun nimic;
Nu va faceti probleme, citesc cu mare interes blogul d-stra, si de fiecare data gasesc ceva ce imi e de folos.
O duminica binecuvantata alaturi de cei dragi!

elena marin-alexe spunea...

kis -
Stiam ca vei intelege si iti multumesc din suflet.
O duminica plina de har sa ai!

adriana spunea...

multumesc mult...sigur te descurci, numai sa ai grija sa nu patesti ca mine...vezi sa copiezi intreg codul html-ului...daca nu merge, scrie-mi la adriana.dardindar@gmail.com si iti trimit pe mail...ma ajuti foarte mult daca le pui, avand in vedere popularitatea si calitatea blogului si a cititorilor tai

elena marin-alexe spunea...

adriana
Am sa-ti scriu.
O zi frumoasa!