sâmbătă, 3 octombrie 2009

Rugaciunea regelui David

Daca este Duminica este rugaciune......

Ai mila de mine Dumnezeule, in bunatatea Ta!
Dupa indurarea Ta cea mare,sterge faradelegile mele!

Spala-ma cu desavarsire de nelegiuirea mea,si curateste-ma de pacatul meu.

Caci imi cunosc bine faradelegile,si pacatul meu sta necurmat inaintea mea.
Impotriva Ta , numai impotriva Ta am pacatuit si am facut ce este rau inaintea Ta;
asa ca vei fi drept in hotararea Ta.

Iata ca sunt nascut in nelegiuire si in pacat m-a zamislit mama mea

Dar Tu ceri , ca adevarul sa fie in adancul inimii:
fa dar sa patrunda intelepciunea inlauntrul meu!

Curateste-ma cu isop si voi fi curat;
spala-ma si voi fi mai alb decat zapada.

Zideste in mine o inima curata Dumnezeule.........amin.



din psalm 51.

Deoarece ne apropiem de Ziua Domnului, m-am gandit la un indemn de rugaciune , care i-ar placea Domnului Isus si anume, o rugaciune in care sa ne cerem iertare pentru greselile noastre din timpul care s-a scurs in aceasta saptamana.....

Si iar va indemn sa ne rugam unii pentru altii. Daca cineva dintre prietenii care se plimba pe acest blog, are vreo problema a lui sau poate a cuiva drag lui, il invit sa o spuna si sa ne rugam pentru acest lucru.
Va doresc o Duminica plina de bucurie , pace si armonie in familie!


24 de comentarii:

kis spunea...

Este un psalm al recunoasterii pacatului si intoarcerii la Dumnezeu.Asa cum imparatul David sa cait si s-a intors la Dumnezeu ,si noi trebuie sa recunoastem pacatele si sa -i cerem iertare si apoi sa spunem Ps66:19:Dumnezeu m-a ascultat a luat aminte la glasul RUGACIUNILOR mele...

nakudo spunea...

unul din plasmii de suflet..la fel ca si plsalmul 127..imi place sa aud psalmii pe muzica ...multumesc draga prietena..o duminica cu hrana si mult galben..va imbratisez

mmary spunea...

Intamplator, sau poate nu, eu cred ca nu, dimineata , la Sfanta Liturghie, inainte de Sf. Impartasanie, am cantat chiar acest psalm, care este unul dintre cei mai frumosi...a fost fascinant ...si e extrem de placut sa-l reintalnesc pe blogul dumneavoastra draga mea doamna...

Azi va doresc sa vedeti Adevarul stralucind in adancul inimii,iar intelepciunea stralucind in fibrele sufletului, sa va bucurati de imbratisarea iubirii si de Indurarea Tatalui...

elena marin-alexe spunea...

Cred ca este imposibil sa nu fi gresit in acesta saptamana si am ales acest psalm-rugaciune al lui David ca un model al sinceritatii in rugaciune.
Iarta-ma Domnul meu!
O duminica cu har iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Iar si iar ma voi ruga pentru toti prietenii mei, iar tie stiu ca o boare de vant hoinar iti va sopti tot....
Binecuvantare de duminica cu bucurii!

elena marin-alexe spunea...

mmary -

Este rugaciunea cea mai fierbinte ,pe care a facut-o David...
Putem sa ne apropiem de Tatal Ceresc doar prin intermediul rugaciunii facuta cu sinceritate din suflet.
O duminica proaspata si plina de invataturi sfinte, sa-ti dea Domnul.
Binecuvantari si imbratisari draga mea!

MONICA DANIELA spunea...

Si versiunea din Biblia Ortodoxa:

PSALMUL 50
Al lui David.

l. Miluieşte-mă, Dumnezeule, după mare mila Ta
2. Şi după mulţimea îndurărilor Tale, şterge fărădelegea mea.
3. Mai vârtos mă spală de fărădelegea mea şi de păcatul meu mă curăţeşte.
4. Că fărădelegea mea eu o cunosc şi păcatul meu înaintea mea este pururea.
5. Ţie unuia am greşit şi rău înaintea Ta am făcut, aşa încât drept eşti Tu întru cuvintele Tale şi biruitor când vei judeca Tu.
6. Că iată întru fărădelegi m-am zămislit şi în păcate m-a născut maica mea.
7. Că iată adevărul ai iubit; cele nearătate şi cele ascunse ale înţelepciunii Tale, mi-ai arătat mie.
8. Stropi-mă-vei cu isop şi mă voi curăţi; spăla-mă-vei şi mai vârtos decât zăpada mă voi albi.
9. Auzului meu vei da bucurie şi veselie; bucura-se-vor oasele mele cele smerite.
10. Întoarce faţa Ta de la păcatele mele şi toate fărădelegile mele şterge-le.
11. Inimă curată zideşte intru mine, Dumnezeule şi duh drept înnoieşte întru cele dinlăuntru ale mele.
12. Nu mă lepăda de la faţa Ta şi Duhul Tău cel sfânt nu-l lua de la mine.
13. Dă-mi mie bucuria mântuirii Tale şi cu duh stăpânitor mă întăreşte.
14. Învăţa-voi pe cei fără de lege căile Tale şi cei necredincioşi la Tine se vor întoarce.
15. Izbăveşte-mă de vărsarea de sânge, Dumnezeule, Dumnezeul mântuirii mele; bucura-se-va limba mea de dreptatea Ta.
16. Doamne, buzele mele vei deschide şi gura mea va vesti lauda Ta.
17. Că de ai fi voit jertfă, ţi-aş fi dat; arderile de tot nu le vei binevoi.
18. Jertfa lui Dumnezeu: duhul umilit; inima înfrântă şi smerită Dumnezeu nu o va urgisi.
19. Fă bine, Doamne, întru bună voirea Ta, Sionului, şi să se zidească zidurile Ierusalimului.
20. Atunci vei binevoi jertfa dreptăţii, prinosul şi arderile de tot; atunci vor pune pe altarul Tău viţei.

MONICA DANIELA spunea...

Intr-adevar este un psalm al POCAINTEI.
DOAMNE AJUTA!

LIBRA spunea...

Te felicit pt ceea ce esti si impartasesti si celorlalti.Adevarata lumina vine din suflet si e incununata de fapte

elena marin-alexe spunea...

MONICA DANIELA -
Multumesc Daniela, pentru completarea ta.Este identic in continut, doar ca pastreaza un limbaj arhaic si sa stii ca eu nu am postat psalmul intreg ci o parte din el.
Revenirea ta ma bucura si iti doresc din suflet o Duminica binecuvantata si pentru-ca a sosit toamna, da-mi voie sa-ti trimit un cos cu frumoase flori de la Vrancea! Te imbratisez cu dragostea lui Hristos Domnul nostru!

elena marin-alexe spunea...

MONICA DANIELA -
Este rugaciunea lui David dupa ce a fost vizitat de proorocul Natan si acesta il mustra pentru pacatul cu Bat-Sheba.
Sa ne ajute Domnul sa ne pocaim ca si David.
Fii binecuvantata draga mea!

elena marin-alexe spunea...

LIBRA -
Bine ai revenit La Plimbare draga mea! Sa ne ajute Domnul sa gasim Lumina si sa o radiem in jurul nostru.
O duminica cu minunate arome si flori de toamna de pe meleaguri Vrancene iti trimit cu mare drag!
Te mai astept cu placere!

MONICA DANIELA spunea...

Mi s-a parut mie mai scurt psalmul .Nu stiam ca nu e tot.
Am crezut ca asa este in Biblia Cornilescu.
In leg cu cealalta problema treb sa vad exact despre ce este vb (acum ma duc la Biserica ) .Dar noi nu putem face mai nimic decat sa-i atragem atentia , Dumnezeu ne aduce pe calea cea corecta ,daca ii permitem.
O zi frumoasa!

Passion4God spunea...

frumos acest psalm..este si o cantare cu aceste versuri

miki spunea...

Ne-am obijnuit sa cerem diverse lucruri si adesea uitam sa ne mai cerem si iertare pentru pacatele noastre.Uitam cat suntem de efemeri, ca viata trece precum o clipa.
Doamne nu-ti intoarce fata ta de la noi!

orianda spunea...

Psalmul 102 e preferatul meu!

Elena, intotdeauna esti aici cand sufletele noastre are nevoie de un gand bune!
O duminica placuta!

elena marin-alexe spunea...

MONICA DANIELA-
Multumesc din suflet pentru tot...
Toata binecuvantarea Mantuitorului si fericirile de pe munte [ ev. Matei cap. 5.] sa le reverse Domnul si asupra ta.
O seara frumoasa in continuare sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Ma bucur ca ti-a placut si tie acest psalm.Dar ce zic eu caci toti psalmii lui David sunt minunati.
Imbratisari sfinte si bucurii!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Da-mi voie sa repet si eu dupa tine:Doamne nu-Ti intoarce fata Ta de la noi, amin.
Te pup cu mare drag si iti doresc sa ai in continuare o dumunica frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

orianda -
Super psalmul 102 cel preferat de tine draga mea...
...Zilele mele sunt ca o umbra, gata sa treaca
si ma usuc ca iarba.
Dar Tu Doamne, Tu imparatesti pe vecie si pomenirea Ta tine din neam in neam!
Sa-ti asculte EL ruga !in veci

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoasa rugaciune domna elena, uneori oamenii uita sa isi ceara iertare pentru pacate si sa multumeasca pentru ceea ce au:(

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Sa-ti spun un mic secret.Eu obisnuiesc , atunci cand ingenunchez sa ma rog, mai intai sa-I cer iertare lui Dumnezeu, apoi aduc multumire pentru rugaciuni ascultate, iar la urma incep sa-I aduc cererile mele.
Te imbratisez cu delicatete , ca sa nu-ti strivesc frumusetea diafana, Fluturasule!

Diana Elena spunea...

Mi-a placut citatul Sfantului Francisc de Sales,daca nu ma insel,pe care il adaug o concluzie a tuturor Psalmilor.
"Indiferent de ce vreme este afara,in sufletul tau este mereu vremea sa il iubesti pe Dumnezeu!"

Va imbratisez cu mult drag,doamna Elena!
~o alta Elena~

elena marin-alexe spunea...

Diana Elena -
Bine ai venit! Fii binecuvantata!Imbratisari de la Vrancea!