miercuri, 14 octombrie 2009

Sa ne distram putin...









Pisici pictate. Cine isi permite sa dea 15 000 de euro sa-si coloreze pisica
in ce si cum doreste inima lui, trebuie sa stie ca nu dureaza decat 3 luni lucrarea,
pentru ca pisica naparleste si devine un mozaic, stricandu-se opera de arta.
Asadar trebuie sa investiti 60 000 de euro anual
in blanita pisicutei dvs ca sa poata arata nonstop ca unul din cotoii din imaginile de mai sus.
Totusi data fiind ingeniozitatea multor semeni de-ai nostri, iata ca unii dintre ei si-au pus in valoare talentul si au trecut la treaba....iar ce am postat eu mai sus, este rezultatul muncii+talent.
Sa ne bine dispunem admirand pisicile pictate......caci inca mai este loc pentru inovatii si in acest domeniu al 'artei'.

34 de comentarii:

Wahrheitssuche - Jacktel spunea...

Hallo Doamna Elena,

sint numai citeva Zile decind am discutat in IWF Comunity Fotos astea cu fostul meu Docent .

Noi numai ne miräm de asa Oameni.Dupä ultimile IWF Statistici , 60.000 de Euro ar ajunge sä hräneascä 158 de Oameni in Africa de Exemplu un An intreg de Zile.
Forbes a publicat Anul acesta niste Cifre statistice und zice cä peste 60 de Miliarde pe An se dau afarä pentru asa Prostii. Cu Banii ästia sa-r putea reabilita o cómpletä infrastructurä nationalä ( Exemplu Rominia. Are incä un Deficit de 60 de Miliarde)
asta este Lumea noasträ. Unde este Ban este prea mult si pe Partea aialaltä lipseste Proportional invers...

Vä doresc o Zi minunatä
Jacob

disa spunea...

Eu zic ca decat sa arunce banii pentru intretinerea anumitor patimi, mai bine sa-si deseneze pisicile spre incantarea ochiului.

Tivadar Emanuel spunea...

Dar pe pisici le intreaba cineva daca doresc sa fie pictate??

Lisandru Cristian spunea...

Trebuie să recunosc că asta nu am mai privit până acum. Tocmai mă pregăteam să plec către birou dar am văzut că aţi postat. Îmi plac pisicile, chiar foarte mult, iar pictate sunt şi mai şi... Dar mi se pare totuşi exagerat, cred că oamenii de la Protecţia Animalelor ar avea ceva de spus... 15 000 de euro ca să-ţi vopseşti pisica. Unii oameni au gusturi cel puţin ciudate... Vă doresc o după amiază cât mai plăcută!

Passion4God spunea...

Saracutele vietati...unii nu au ce face cu banii cand in unele tari uitate de lume se moare inca de foame... fiecare cu mofturile lor...dar intr-o zi v-om da socoteala...

Nu prea cred ca sunt incantate pisicile de noul look pt ca tin minte cand eram micuta ca mi-am incaltat motanul cu coji de nuci...si sa-l fi vazut ce "incantat" marsaluia...

miki spunea...

iubesc pisicile, dar "in stare naturala".Daca ar avea si ele un cuvant de spus....

mmary spunea...

Sincer mie nu-mi plac..chiar daca artistii au dat dovada de talent, ele par artificiale,iar daca ajungem sa facem si din natural artificial e vai de capul nostru ...in plus subscriu cuvintelor celor care au comentat mai sus fiind intru totul de acord cu ei...

Prefer sa privesc picturile dumneavoastra doamna Elena...

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata splendoarea iubirii Sale...

José Ramón spunea...

Un blog foarte interesant.

Salutări de la creativitatea şi imaginaţia fotografii Jose Ramon

Geanina Codita spunea...

Uite la ce se gândesc oamenii...ce or fi simțit pisicuțele acestea ???mă tot întreb.

Te îmbrățișez cu toată dragostea, minunată prietenă!

Cristake spunea...

Mâţa trebuie să toarcă pe cuptor, trebuie să prinză şoareci, trebuie să îşi mulţumească stăpânul stând să fie trasă de coadă, nu să fie batjocorită cu vopsea. Interesant "design", totuşi... mâţa nr. 2 parcă e Highlander după beţie...

orianda spunea...

imi pare rau pentru bietele animalutze! Pe ele cu siguranta nu le-a intrebat nimeni!
Sunt chinuite!
Pacat!

elena marin-alexe spunea...

Jakob -
Diferenta expusa de tine este clara si nu mai lasa loc la comentarii. Asa este dar sa ne gandim ca noi bem cu usurinta un pahar de cola, in timp ce in alte parti ale lumii cineva plateste mult pentru cateva guri de apa.
Asa e lumea, ....
Salutari de la Vrancea cu mare drag pentru tine Jakob!

elena marin-alexe spunea...

disa -
Da! In acest album sunt si pisici pictate de stapanii lor...desi eu nu prea inteleg rostul, poate pentru amuzament.
Imbratisari iti trimit cu mare drag si binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

Tivadar Emanuel -
Buna intrebare, m-ai facut sa rad.
Te mai astept 'la plimbare'! Seara frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Gristian -
Cred ca sunt pictate doar pe deasupra blanitei, si nu afecteaza cu nimic pisicutele....
O seara senina sa ai Cristian!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Nai ca mi-a placut chestia cu motanul tau, ca il si vad marsaluind incaltat...ha ha ha ...
Imbratisari draga mea!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Eu cred ca le-au mazgalit doar asa de divertisment ca sa le posteze doar...
O seara placuta sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Scumpa mea din cate stiu eu, cei din vest iubesc animalutele mai mult ca noi si le ingrijesc , le duc la medic, nu se compara cu 'grija' noastra total dezinteresata de vietatile de pa langa casa noastra. Eu am luat-o ca pe o gluma si atat.
Cu tot dragul te imbratisez si Dumnezeu sa-ti dea o seara cu pace!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon -
Multumesc pentru vizita si apreciere!
O seara placuta sa ai Jose!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita -
Cred ca n-au simtit nimic , in afara de mangaiere pe blanita... Eu ma intreb ce le-o fi venit stapanilor sa-si picteze motanii?
Desigur ca nu au grijile noastre cotidiene.
Te pup draga mea si iti doresc o mirifica seara!

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Mai frate, tuchiar nu poti fi serios? Am ras sa nu ma mai opresc, pai cum ti-a venit idea asemanarii cu Higlander? ha... ha... ha ...
Io zic mai bine pictata decat trasa de coada...
Sa ai o seara minunata , ca meriti!

elena marin-alexe spunea...

Orianda -
Scumpa mea eu am crezut ca o sa va amuze aceasta postare ...e doar pictura de amuzament pe blanita si pisicilor le place sa fie mangaiate...
Nu mai fi trista si hai , amuza-te ca sunt tare nostime! Te imbratisez!

Adrian spunea...

saracele, arta ca arta dar pe pisici?

day-dreamer spunea...

Sincer, mi se pare o manifestare nepotrivită a simţului artistic al unora.

O alvo spunea...

Muita criatividade!!
Abraços made in Brazil.

José Ramón spunea...

Multumesc Elenas vizita şi posta comentariile lor va continua să viziteze blog-ul dvs. mare şi munca ta minunat cu pisici

Salutări de la creativitatea şi imaginaţia fotografii Jose Ramon

elena marin-alexe spunea...

Adrian -
Oamenii care 'o duc mai bine' se plictisesc si isi cauta noi posibilitati de distractie. Cand am gasit aceste 'tampenii' am si ras dar am ramas uimita de imaginatia unora...

elena marin-alexe spunea...

day-dreamer -
Buna dimineata!
Ciudata indeletnicire ce-i drept....dar uite ca unii au diverse bizarerii...
Pe mine m-au amuzat desi sunt o iubitoare de animale, caci stiu ca pictura probabil facita in culori de apa, nu le-a afectat pe pisicute.

elena marin-alexe spunea...

O alvo -
Obrigado! Te amo Ellita!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon -
Hola Ramón! Me alegro de que me visita. Tomé un comentario con gatos en internet.Eu es un pintor de retratos. Me encanta tu blog y me alegro de que damos la bienvenida prieteni.Te en Vrancea, Rumania!

Geocer spunea...

Bietele pisicute !

ARIPI DE FLUTURE spunea...

sunt frumusele,dar eu nu i as face asta pisicutei.mi se pare ca daca ar putea vorbi nu i-ar prea place:)

elena marin-alexe spunea...

Geocer -
Asa fac unii care nu pot sta in casa de multimea banilor, sau de multimea ideilor trasnite....

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Sincera sa fiu nici eu nu mi-as mazgali pe Pusiket.