sâmbătă, 31 octombrie 2009

Sfarsit de octombrie


Cad ultime frunze
din nucul batran.
Bolnave
si triste
ca nu mai raman.
Le fluiera vantul
balada de dor.
Le uda
si roua
plansa de nor...
Doar tarna, cu mila
Si -o lacrima vie.
Aduna
la piept
prinosul de glie.
Incet cenusiul coboara
Pe ulita mea.
E rece
si trist,
si-i pustie si ea.
Dar oamenii unde-s,
Ca pasi, nu se-aud?
Ii poarta
visarea...
prin verdele crud.


elena marin alexe- 31 Oct. 2009.



32 de comentarii:

lidy spunea...

Felicitari pentru expresivitate. Ne oferi, iata, inca o data, o farama din tine in versuri de poezie...

Si daca ti-i ulita pustie,
Si pe alocuri cenusie,
Si daca pasi nu se-aud
Pasind prin verdele crud
Asculta soaptele de gand
Ce-n zborul lor vibrand
Poarta din departare
dorul de tine ca o visare

~Ligu~

Cristake spunea...

Îmi place. Zău că da... Aţi publicat ceva până acuma? Nu spun că "ar trebui", deşi ar trebui să spun că ar trebui - dar în ziua de azi ca să îţi scoţi o carte tre' să îţi vinzi şi cloşca dupe ouă... Asta în caz că nu te numeşti Adrian Năstase, Ion Iliescu sau ce ştiu eu ce alţi mari "clasici în viaţă" de-ăştia...
Bravos!! Mai "dădeţi-ne"!!!

kalliope spunea...

ce melancolie plina de frenezie si entuziasm... o sambata si o duminica de vis va dorim, eu si Karin

Marius Ola spunea...

Frumoasă poezie. Oamenii visează la verdele crud al primăverii:)

Delyrics spunea...

"Le fluiera vantul
balada de dor."
Frumos, doamnă Elena! Frumoasă baladă adusă naturii care moare, plină de melancolie şi tristeţe dar nu fara speranta... speranta primaverii.
Un sfarsit de saptamana dulce ca o poezie!

elena marin-alexe spunea...

Lidy -
Iubesc pana si dorul de tine, draga mea...si-mi plimb pasii pe ulita pustie ...pana voi gasi verdele crud...de la Cluj.

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Sa stii ca ma simt tare'flatarisata' de comparatia cu 'cei doi fff mari clasici, inca in viata politica.
Nu pot sa-mi vand casa, ca sa-mi vad numele asezat pe-o carte, intr-o tara care cetateanu' di rand, nu pre gusta poizia , di frica sa nu-i ramaie in gat.
Dar cat voi trai pe pamant voi lasa o picatura din fiinta mea si prin intermediul versului sarutat cu inima.
Imbratisari prietenesti!

elena marin-alexe spunea...

kalliope -Va imbratisez cu inima dragii mei!

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola -
Ai prins esenta. Ma bucura vizita si te mai astept drag prieten.

elena marin-alexe spunea...

Delyrics -
Ma bucur sa stiu ca iti place poezia mea. Sperantele nu trebuie sa moara nici in vis. Imbratisarile mele pleaca spre inima ta odata cu salutari sincere de la Vrancea, impletite cu binecuvantari!

Rappa_ru' spunea...

Foarte frumos:)...un weekend placut:)

nakudo spunea...

fara comentarii...cea mai profunda postare pe azi...va iubesc si sa ne bucuram de verd

Ii poarta
visarea...
prin verdele crud.

compadvice spunea...

Va multumesc ca ne-ati delectat cu aceste versuri doamna draga:)U n sfarsit de saptamana plin de pacea Lui va doresc!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Se pleaca octombrie si ne saluta cu ultimile clipe zdrentuite de frig...
Pe maine, draga mea ne vom intalni...dar la un alt nivel...mult mai inalt si plin de Pace.
Cu iubire din IUBIRE.Elena.

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
Iti intorc urarile incarcate de multumiri.Sa ai o duminica cum iti doresti.Salutari familiei!
Va iubesc.

elena marin-alexe spunea...

Rappa ru'
Multumesc de vizita dragul meu si iti doresc si eu o duminica rasfatata de soare si bucurie.
Fii binecuvantat!

April spunea...

Plange natura...un sfarsit inseamna un nou inceput...ciclic, viata merge mai departe.

Petru spunea...

Melancolic...

Rappa_ru' spunea...

Multumesc la fel:)

elena marin-alexe spunea...

April -
O seara placuta imbracata in feeria stelelor sa ai si o imbratisare calda .

elena marin-alexe spunea...

Petru -
Bine ai venit "la plimbare"....

marada spunea...

O,ce frumos! Felicitari!

elena marin-alexe spunea...

marada -
Multumesc draga mea! Noapte senina cu puzderii de stele ...

elena marin-alexe spunea...

Rappa ru'
Noapte buna tinere! Te mai astept!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase versuri doamna elena.va imbratisez

Carmen spunea...

Frumos, frumos!Va multumesc, ca m-ati purtat prin lumea dumneavoastra imiresmata de roua si de visare la vedele crud .

Paul spunea...

Frumoase ganduri asezate cu maestrie. Mi-au mangaiat sufletul placut, va multumesc.
Am ramas placut surprins de raspunsul unora, cata inspiratie ne poate darui natura, indeosebi sufletelor ce stiu s-o priveasca...

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Fii binecuvantata draga mea si nu iuta ca esti asteptata aici cu mare drag.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Te puuuup cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Paul -
E poemul toamnei, care ciclic ne trece pragul sufletului.
O toamna bogata si plina de pace sa ai draga Paul!

unchiesul spunea...

Multumesc din suflet!

elena marin-alexe spunea...

unchesul -
Cu mare placere prietene!