joi, 22 octombrie 2009

Strigăt

Daca e vineri atunci, e....poezie pe paine! 


Sunt doar un graunte micut de tarana
Udata de apa, batuta de vina,
Ce merit am eu pe tacutul pamant
Pribeaga-ntr-o lume, de mila-i plangand?

Te caut in zori, Te caut si-n-noapte
Dincolo de cantec, de jale, de soapte.
In zambetul gingas si-n ochi de copil
In verdele ierbii, din pamantul fertil....

Te chem sa te-ntorci, intr-o lume de chin
In dangat se aude atata suspin.
Se-asteapta din ceruri un strop de lumina
Sa curga in valuri, pe raza-Ti divina.....

As vrea sa-mi umpli cu mila cereasca faptura
Sa-mi comanzi universul gandirii si ochii si gura.
Tu, stapan peste mine sa fii absolut
Eu, plecata la cruce, cu drag sa te-ascult

Sa reversi peste mine belsugul de har
Iubirea-Ti sublima, sa n-aiba hotar.
Sa nu mai existe lacune in mine,
Sa vad omenescul, contopinduse-nTine.

elena marin alexe 1996 Focsani

40 de comentarii:

mmary spunea...

Iata un "Strigat" al carui ecou se aude in Paradis; iata un "Strigat" ale carui sunete ineaca pacatul in plinatatea Dumnezeirii, iata un "Srigat" nascut intr-un suflet ce cauta : CONTOPIREA !

FELICITARI draga mea doamna...am sigilat in sufletul insetat aceste versuri pentru ca sa fie rostite la fiecare respiratie;

"As vrea sa-mi umpli cu mila cereasca faptura
Sa-mi comanzi universul gandirii si ochii si gura.
Tu, stapan peste mine sa fii absolut
Eu, plecata la cruce, cu drag sa te-ascult

Sa reversi peste mine belsugul de har
Iubirea-Ti sublima, sa n-aiba hotar.
Sa nu mai existe lacune in mine,
Sa vad omenescul, contopinduse-nTine."

O zi fascinanta impreuna cu Isus va doresc !:)

José Ramón spunea...

Interesant post. Multumesc pentru vizita Creativitatea şi imaginaţia Jose Ramon şi fotografii pentru feedback-ul dvs. Un saludo

Lisandru Cristian spunea...

Mi-a plăcut foarte mult penultima strofă, aceea în care dorinţa de a exista o coordonare divină a universului gândurii reflectă dragostea incomensurabilă picurată în relaţia cu divinitatea... Felicitări. Şi un sfârşit de săptămână cât mai bun, din toate punctele de vedere...

nakudo spunea...

Iubirea-Ti sublima, sa n-aiba hotar.
Sa nu mai existe lacune in mine,
Sa vad omenescul, contopinduse-nTine.
si numai pot spune nimic eu..nimic...va imbratisez

criss spunea...

Cat de frumos Elena:)
Mi-e dor de tine, dar din pacate intru rar pe blogurile mele.
Iti urez un week-end minunat si te pup enorm.:)
Criss.

disa spunea...

Inaltatoare marturisire a unui suflet insetat dupa Dumnezeu si dupa iubirea-i eterna.
Doresc ca inimile sa fie sensibilizate de aceste versuri minunate.

vyky spunea...

Sa pot sa zidesc,
Acele inimi cazute,
S-aprind dor ceresc,
In inimi pierdute.
Cand vad cum dintre ceruri se coboara
lumina Ta si arde-n ochiul meu
nici nu mai stiu ce-ar mai putea sa doara
cand Te-ai atins de mine,Dumnezeu

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Pastreaza sigiliul draga mea, caci si eu il pastrez cu sfiintenie.
Sa-si reverse El peste tine belsugul de har, asta iti doresc astazi cu drag de la Vrancea!
Imbratisez inima ta cu flori minunate de toamna si le impletesc in Iubire!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon -
Multumesc si te mai astept cu placere.Dumnezeu sa te binecuvanteze Ramon!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Sunt fericita ca ti-au vorbit versurile...si iti doresc la fel, un sfarsit de saptamana cu dragostea ta si cu EL in inima.

elena marin-alexe spunea...

Stefy -
Te imbratisez si dincolo de taceri, de cuvant de existenta sau mai precis dincolo de neant cu forta unei iubiri care a invins moartea....
Un sfarsit de saptamana, cuprins inca in gratia SA!

elena marin-alexe spunea...

Criss -
Frumoaso, ce dor mi-a fost de tine....
Imbratisarile si rugaciunile mele sa-ti tina companie pe unde mergi.
Salutari de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

disa -
Pe arpi de toamna ruginie, iti trimit gandurile mele si prietenia mea. Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

vyky -
AI MARE DREPTATE:nici nu mai stiu ce-ar mai putea sa doara
cand Te-ai atins de mine,Dumnezeu....

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

Absolut minunat Cadou de Vineri ne-ati fäcut.
Sublime Versuri, le-am citit de 3 ori si de fiecare datä mi se par tot mai frumoase.
Multumesc, Multumesc.

O Zi minunatä vä doresc

Cu drag Jacob

ELENA spunea...

"Te caut in zori, Te caut si-n-noapte
Dincolo de cantec, de jale, de soapte.
In zambetul gingas si-n ochi de copil
In verdele ierbii, din pamantul fertil...."
Superbă poezie draga mea Tiză!
Un sfârşit de săptămână cât mai
plăcut vă doresc!

elena marin-alexe spunea...

Jacktels Kochbuch -
Multumesc pentru apreciere draga Jacob si nu uita ca astept sacitesc pe blogul tau din lirica germana.
O zi senina si doar bine de la EL!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase cuvinte doamna elena. va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

ELENA -Aprecierea ta ma bucura, asa ca te imbratisez cu bucurie si iti doresc calauzirea dragostei lui Dumnezeu!
Florile de la Vrancea ti le trimit cu mare drag Tiza mea!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Multumesc draga mea.Binecuvantarea Lui ti-o doresc din suflet!

Passion4God spunea...

"Sa reversi peste mine belsugul de har
Iubirea-Ti sublima, sa n-aiba hotar.
Sa nu mai existe lacune in mine,
Sa vad omenescul, contopinduse-nTine." superba strofa

Mariana spunea...

,,Sa reversi peste mine belsugul de har
Iubirea-Ti sublima, sa n-aiba hotar.
Sa nu mai existe lacune in mine,
Sa vad omenescul, contopinduse-n Tine."

Numai o persoană ce suspină după cer poate scrie atât de sensibil!!!
Ultima strofă am ales-o ca pe o rugăciune pe care am rostit-o chiar acum!
Doamne, fii cu noi! Fii în noi!
Îmbrăţişări dragi din nord! :)

kis spunea...

Frumoase versuri,meditatie,rugaciune adorare pentru mantuitorul nostru!

O alvo spunea...

Lindas e verdadeiras palavras.A esse Deus cheio de amor e misericórdia nós seguimos.
Grata por me visitar...

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Ma bucur ca ai gustat din aceste versuri.
O noapte senina si linistita la umbra aripilor Sale sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Ajuta-ne Doamne, sa vedem omenescul contopindu-se in Tine!
Primesc imbratisarile din nord, caci sunt "de acasa", pentru mine! Multumesc draga Mariana!

elena marin-alexe spunea...

kis -
Lui I se cuvine toata cinstea , lauda si gloria in veci!
O noapte plina de pacea Sa iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

O alvo -
Gosto de visitar o seu muito bonito tudo que eu deveria mea.Lauda Senhor Isus.Multumeasc e esperando por você!

Molie pe creier spunea...

Link exchange?

elena marin-alexe spunea...

Molie pe creier -
Ti-am lasat un mesaj la tine.
O zi buna sa ai!

Loredana spunea...

Poezia e sublima, intr-adevar. Sa-mi fie cu iertare si rog sa nu fiu rau inteleasa, dar in strofa a treia, cred ca raportul cu Divinitatea e transpus oarecum gresit. Sper sa nu pierd un prieten prin acest comentariu, dar mie imi dau de gandit cuvintele "comanzi" si "stapan". Bunul Dumnezeu ne iubeste prea mult ca sa ne comande si noi sa-L ascultam. Desi oemeneste, asa ar fi mult mai simplu. Cunosc aceasta stare, in care am vrea sa urmam calea Lui matematic, dupa o traiectorie stabilita. Insa noi trebuie sa cautam Calea, Adevarul si Viata si sa ne tinem cu dintii cand am gasit-o. Iarta-ma inca o data ca am contestat ceea ce eu nu as putea scrie niciodata! Te imbratisez!

MONICA DANIELA spunea...

Nu pelerinajele in sine ma ajuta sa-mi gasesc sot.
Dumnezeu ma poate ajuta ca acolo sau in alta parte sa gasesc unul.
Iar Sfintii -``prieteni si casnici `` ai Lui Dumnezeu , lucreaza ca si Sf.Moaste tot prin puterea lui Dumnezeu.
Poate nu a fost sau nu este voia Lui.
Eu nu stiu judecatile Lui Dumnezeu.
Nu pot decat sa ma rog si sa inteleaga ca mi-e greu de multe ori.
Va multumesc ptr rugaciunile pe care le-ati facut ptr mine.
Dumnezeu sa va rasplateasca.

elena marin-alexe spunea...

Loredana -
Poezia e plina de metaforic inteles dar si asa sincera sa fiu, eu ma consider "roaba Domnului " si in acest caz, e foarte normal ca EL sa comande in viata mea, caci El este Stapanul meu.
Si apoi oare nu ne-a dat el poruncile? Pai ce diferenta este in a porunci si a comanda?
Desi din versurile mele nu reese ca El ma comanda, ci ca eu vreau sa ma asez sub comanda Lui.Este alegerea mea si dorinta mea cea mai mare.Stii de ce?
Pentru-ca daca Dumnezeu preia comanda vietii mele, atunci cu siguranta calatoria mea pe pamant va fi sub protectia divinitatii Lui. Cum sa nu-ti doresti asa ceva?

elena marin-alexe spunea...

Monica Daniela -
Iar te-ai aprins tinerete! Tu spui ca:

Iar Sfintii -``prieteni si casnici `` ai Lui Dumnezeu , lucreaza ca si Sf.Moaste tot prin puterea lui Dumnezeu.

Nu lucreaza nici un sfant si nici oasele sfintilor morti. Pai daca lucrau problema ta era rezolvata.Niciunde in Sf. Scriptura nu scrie asa ceva.Dar daca tu traiesti cu parerea asta este problema ta, esti libera sa crezi si mai departe fara rezultat.
Sa nu ne mai contrazicem caci stii ca nu-mi place schimbul de vorbe...
Te rog sa-mi raspunzi cu replica acolo unde ti-am scris eu, adica la tine , caci aici nu are nici un sens asemenea discutie care e total inafara subiectului.... Voi merge sa citesc acolo.....crede-ma.
Te iubesc mult.

marada spunea...

Minunate versuri!Am ajuns cam tarziu la ele, dar.. asa-i viata!

elena marin-alexe spunea...

marada -
Niciodata nu-i prea tarziu, pentru a gusta un strop de poezie.
Bine ai venit! Te voi mai astepta cu mare plaacere.

Delyrics spunea...

Câte-odată mă gândesc ce bine ar fi ca El să-mi oprească orice gând rău sau vorbă nepotrivită care îmi vine pe buze...

"As vrea sa-mi umpli cu mila cereasca faptura
Sa-mi comanzi universul gandirii si ochii si gura."

Nu pot decât să-mi exprim aceeaşi dorinţă, cu aceeaşi intensitate poetică.
O săptămână plină de umplerea Lui!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics -
Din adanc de suflet, din trairi, din neputinte, uneori din dorinte nespuse se nasc crampeie de versuri care aduc jertfa multumiri sau implora ....Divinul.
Mai este si varsta.
Multumesc si te mai astept draga mea draga!

Loredana spunea...

Iti multumesc pentru amabilitatea cu care mi-ai raspuns atat aici, cat si "acasa" la mine! Un raspuns peste masura asteptarilor mele, asa cum sunt toate informatiile de pe pagina ta: de la suflet, pentru suflet. Doamne ajuta!

elena marin-alexe spunea...

Loredana -
Te imbratisez din suflet cu iubire din IUBIRE!