luni, 12 octombrie 2009

Te-am cautat!


Te-am cautat
la poarta soarelui, in
sclipiri de lumina
diamant cernut printre gene
si pierdut pe-o colina.

Te-am cautat
la poarta vanturilor, in
briza soptind fierbinte
pe tais de uragan,
mii de cuvinte....

Te-am cautat
la poarta apelor, in
brate inclestate de spuma
tulburata si alunecoasa apa,
pierduta-n furtuna.

Te-am cautat
la marginea pamantului,
cotropind munti si vai
si Te-am gasit pe cruce iubind
pana la jertfa pe-ai Tai.

elena marin alexe - 12 oct.2009.

34 de comentarii:

vyky spunea...

Dragostea e Dumnezeu,
Noi prin El iubim mereu.
Ea ne tine-n biruinta,
Doar prin El avem credinta.

nakudo spunea...

te-am cautat si te-am gasit iubind pana la jertfa pe ai tai...mi se pare esenta...minunate versuri..o seara calda din suflet cu foc de inimi si toate au rezolvare nu va intristati..va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Multumesc mult , esti ca un intaritor pentru mine.
O seara binecuvantata sa ai!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Buna seara iubito...te-astept ca si cand, .....zvon de dragoste ar veni pe pamant...
sa cuprinda si inimi si suflet si gand
mai presus de taceri de cuvant.......
buna seara iubito!

Lisandru Cristian spunea...

"Te-am cautat
la poarta vanturilor, in
briza soptind fierbinte
pe tais de uragan,
mii de cuvinte..." - aceste versuri mi-au creat o stare cu totul aparte... O seară frumoasă vă doresc...

compadvice spunea...

Te-am cautat
la marginea pamantului,
cotropind munti si vai
si Te-am gasit iubind
pana la jertfa pe-ai Tai.

Ce e mai important,ca in atatea cautari ,ati gasit!O seara binecuvantata!

miki spunea...

important este sa vrem sa-L gasim.O seara frumoasa va doresc!

Adrian spunea...

Noi Il cautam, dar e mereu langa noi.
O seara placuta!

vyky spunea...

meditatia serii:-Privesc cu calm pământul creat de Dumnezeu, acele locuri pline de verdeaţă şi de culoare. Câtă linişte ar putea să existe în aceste locuri, dacă noi, păcătoşii, ne-am îndrepta sufletele către Împăratul sufletului nostru! Plâng de atâta durere când văd cum aceste suflete se mănâncă între ele şi cum sunt ademenite de plăcerile pacatului. Ele chiar nu-şi dau seama, Doamne, de ceea ce fac! Sufletul lor este chiar atât de negru şi nu concep faptul că Tu eşti Unicul Stăpân al nostru şi trebuie să Te slăvim?
Calea lor nu este dreaptă, au atâtea intersecţii, sunt conduşi de instincte întrucât poftele inimii lor îi ademenesc şi cad în păcat. De acolo nu se pot ridica, doar dacă îţi cer îndurare şi vor să se întoarcă, cu capul plecat, către Tine.
De sub farul luminii, sufletul meu se linişteşte, iar lumina ce revarsa din cer asupra mea imi umple candelă care nu se va stinge niciodată.Cunoscând Cuvântul lui Dumnezeu,nu vei putea opri duşmanul să “tragă” în tine,însă vei putea opri săgeţile aprinse să nu-ţi străpungă inima şi sufletul.Când scutul credinţei întâmpină atacul,vei ieşi victorioasa de fiecare dată!

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

aicia am inteles Textul si am Tradus un pic niste Verse de ale mele:


Pentru tine am învăţat să mă dăruiesc

şi fiecare mândrie rece, am pierdut.

Tu ai dat conţinut de acum vietii mele:

Tu esti pentru mine , m-am născut pentru tine.

Într-o dorinţă zadar, m-asi putea iubi numai eu,

Pentru mine, vroiam să fur Bunätätile Vietii.

Acesta a fost în zadar, inima a rämas goalä --

Te-am gasit si o credinţă nouă.

Eu cred că omul sa născut la durere.

Numai un prost crede că el fura Noroc pe pământ.

Numai un prost isi imaginează că Dumnezeu l- a ales pe el,

şi visele de o casa în viaţa de apoi de suflete.

Eu cred că mântuirea este destinatia noasträ

care poate ajuta toată lumea să moarä in märie

şi că am găsit deja odihnă aici mai jos,

atunci când mi-a mers egoismul de la inima.

Cred ca: esti nascut pentru Mântuirea mea.

În dragostea ta se va ispäsi viaţa mea acum.

Deja am pierdut toate mândria rece,

pentru tine am invatat sä mä däruiesc.

mmary spunea...

"Te-am cautat
la marginea pamantului,
cotropind munti si vai
si Te-am gasit iubind
pana la jertfa pe-ai Tai."...cat de adevarat..

Ca de fiecare data ne oferiti versuri sensibile revarsate dintr-o inima iubitoare de Cristos...

O noapte frumoasa impreuna cu Isus... ...

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Ma bucur ca ai intrat in adancul cuvantului scris, acolo unde miezul incanta sufletul....
Binecuvantare si bucurie sa primesti intr-o zi cand melancolia pune stapanire pe toamna....ca pe un bun doar al ei!

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
El e singurul care a iubit pana la jertfa.E cel mai minunat lucru pentru om.
O zi cu realizari in bucurii sa ai dragul meu!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Draga mea desi aici ploua , te imbratisez cu raze de soare din dragostea LUI!

elena marin-alexe spunea...

Adrian -
E minunat sa-L avem langa noi!
Sa-ti dea EL o frumoasa zi pentru poze deosebite.

elena marin-alexe spunea...

vyky -
.Când scutul credinţei întâmpină atacul,vei ieşi victorioasa de fiecare dată!
Multumesc pentru 'intaritor' care este balsam.
Maranata!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase versuri doamna elena, ar fi bine ca fiecare sa-L caute in suflet:)cu siguranta va fi acolo:) va imbratisez cu drag

elena marin-alexe spunea...

Jacktels Kochbuch -
Stiam eu ca in talentul tau se mai ascunde ceva...si uite ce minuni de versuri...
Felicitari! Tu zici...frumos:
Pentru tine am învăţat să mă dăruiesc

şi fiecare mândrie rece, am pierdut.

Tu ai dat conţinut de acum vietii mele:

Cred ca: esti nascut pentru Mântuirea mea.

În dragostea ta se va ispäsi viaţa mea acum.

Deja am pierdut toate mândria rece,

pentru tine am invatat sä mä däruiesc.

Superbe versuri si multumesc pentru ca le-ai scris si aici.Salutari cu drag de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Iubirea asta" pana la jertfa" este egala cu "viata vesnica in paradis", pentru cei ce cred si se straduie sa faca voia LUI.
Doamne ajuta-ne la aceasta!
Slava si Cinstea I se cuvin lui Isus Hristos!
Te imbratisez cu iubire din Iubire!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Amin draga mea. Iti retrimit imbratisarile cu mult drag!

Delyrics spunea...

Dacă Îl vom căuta, El niciodată nu ne va rămâne nedescoperit, e promisiunea Lui. Frumuseţea constă în multitudinea de faţete în care ni se descoperă, cea mai preţioasă dintre ele pentru mine: "iubind până la jertfă pe-ai Săi".
Minunate versuri! Fie ca să nu pierdeţi niciodată această descoperire! :)

Passion4God spunea...

sperba poezie...te-am cautat si tot a-m sa te caut...

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Descoperind jertfa, gustam de fapt Viata!
Bine ai venit "la plimbare" Te imbratisez cu DRAGOSTE din ISUS. Te mai astept cu mare placere!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Multumesc draga mea si da-mi voie sa -ti trimit pe aripi de vant, miresme si arome de toamna frumoasa si bogata de la Vrancea!

Razvan spunea...

O poezie superba...
O dupa-amiaza linistita!

kis spunea...

Ca de obicei apreciez autorul acestor minunate versuri.O vreme si eu l-am cautat, dar ii multumesc ca l-am gasit.

elena marin-alexe spunea...

Razvan -
Ca intotdeauna ma emotioneaza prezenta ta aici.Iti multumesc din suflet pentru apreciere si te imbratisez cu prietenie! Fii binecuvantat Razvane!

elena marin-alexe spunea...

kis -
Cuvintele talema invioreaza si ma fac sa IL ador si mai mult.
O zi cu bucurii, drag prieten!

Mariana spunea...

Doamne, câte metafore minunate! O poezie cu totul şi cu totul deosebită! M-a captat de la prima strofă ,,Te-am cautat
la poarta soarelui, in
sclipiri de lumina
diamant cernut printre gene
si pierdut pe-o colina." şi m-a tot ţinut cu sufletul pe înălţimi până la sfârşit...până la cruce...
Ceea ce e minunat e că acolo, pe cruce, cănd murea pentru noi, eram în inima Lui...am fost şi am rămas...Noi Îl căutăm pe Dumnezeu peste tot...iar noi suntem în El...

O seară minunată!

kalliope spunea...

o poezie contemporana cu mine... Doamne Elena, imi cer scuze daca nu mai prea las comentarii la posturile dumneavoastra, dar e 23:35, cam in jurul ore 22 si ceva ajung si eu acasa si in fiecare dimineata plec la 6:30...

Poezia e minunata, sunt acele cuvinte pline de slava, de maretie, de veselie si dragoste... o seara minunata va doresc, eu si Karin

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Asa este, draga mea ca am fost in inima Lui din vesnicie in vesnicie ! Nu am cuvinte indeajuns sa-I multumesc.
O zi cu prezenta Lui binecuvantata sa ai si salutari de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Multumesc pentru fiecare coment al tau, stiu ca faci un efort de vointa caci inteleg bine ce inseamna oboseala din timpul zilei...
Va imbratisez pe amandoi cu Iubirea Lui!

Carmen spunea...

Superbe versuri!

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Multumesc mult pentru apreciere.O zi frumoasa cu binecuvantari!