sâmbătă, 24 octombrie 2009

Eu si viata virtuala!

Sunt cam trista azi, cum ar zice Chirila de la Vama Veche: Nu am chef azi......nu am chef azi! Ca parca ar interesa pe cineva, pelegrinarile mele, pe aleile intortocheate ale cautarii de sine....doar traim in virtual.
Numai ca unii dintre noi, in tot valmasagul vietii, depun ceva din fiinta lor si din trairea personala, fara ascunzisuri, fara driblinguri maiestrite, fara capcane si amagiri,ca asa au inteles ei sa-si duca traiul indiferent ca e in realitatea zilnica, sau in spatele unor tastaturi care-i 'trec' pragul intr-o lume mai putin palpabila, cea inteleasa cu gandul si inima , uneori....
Ma aflu printre acestia, sinceri i-as numi eu.
Din firea cu care m-a impodobit Dumnezeu , sunt cu sufletul pe palma, cum se mai zice .Poate ca am asteptari mari si neavenite de la voi, prietenii mei caci eu asa va consider, sau poate nu am.
Virtual sau nu, ei bine exista un suflet dincolo de o tastatura, ca doar nu s-o scrie singura....postarea !.Doar ca unii dintre noi se joaca pur si simplu, in timp ce altii iau in serios totul si se implica sentimental mai mult sau mai putin .
Pe mine m-a ravasit vestea de ieri cu decesul d-lui Lisandru. Simt ca o povara pe inima mea tristetile voastre, curse in metaforic vers sau proza, gandurile , zbaterile, neamplinirile unora, ratacitori prin meandrele vietii, dezamagirile absurde uneori ale altora , tacerile , sau iubirile neampartasite care umbresc cerul vietii unora si multe altele.
Iau parte la aniversarile celor dragi voua, cu toata bucuria inimii mele, desi nu-i cunosc personal, totusi ma inunda aerul sarbatoresc la fel ca si pe voi.
Maine voi merge la biserica si o sa fiti prezenti in rugaciunile mele .....
E si asta, virtualul , un crampei din viata noastra cu rele si bune . Vrem sau nu, trebuie sa recunoastem acest lucru.

48 de comentarii:

MONICA DANIELA spunea...

CRISTIAN LISANDRU???
CUM?

Mariana spunea...

Elena, mi-ai luat cuvintele din gură...De ceva timp şi eu meditez la aceste lucruri...şi chiar aşa spuneam şi eu că ,,tastatura nu scrie decât ce simte inima şi gândeşte mintea"...Iar prin acest ,,virtual", printre cei sinceri, am găsit prietenii pentru care dau slavă lui Hristos!
Fiindcă nu putem comunica noverbal, cu ochii, cu zâmbetul, noi reuşim să comunicăm prin cuvinte de la inimă la inimă...şi când tăcem acestea îşi vorbesc şi se iubesc...
Fii binecuvântată, Elena şi fie binecuvântaţi cei ce i-am cunoscut prin acest spaţiu virtual şi pe care degrabă am dorit şi doresc să le văd chipul, să vorbim faţă către faţă, aşa cum spune Sf. Apostol Pavel...
Numai bine sufletului tău ce s-a aşternut cu încredere în palme!

miki spunea...

Daca este vorba de Cristian Lisandru, chiar m-ati ravasit cu aceasta veste.Asa cum spuneti, nu ne cunoastem decat prin scrierile noastre, dar sufletul de dincolo de tastatura se face simtit.
Eu pandesc fiecare moment liber pe care mi-l lasa fetele mele, printre biberoane, teme,gatit,etc, etc, pentru a ma afla alaturi de voi si este imposibil sa nu ma leg sufleteste.
Va imbratisez cu drag , in asteptarea unor vesti mai bune.

April spunea...

off topic,
elena, nu e buna adresa de mail ce mi-ai lasat-o.

Mariana spunea...

NU, NU e vorba de Cristian Lisandru! Din postarea Geaninei am înţeles că ar fi Domnul Lisandru, tatăl lui Cristian...Mergeţi la blogul Geaninei...Eu aşa am înţeles!
Să fim atenţi să nu se ducă veşti aiurea!

PS. Elena, scuze că am intervenit eu..Eram pe aici şi mă gândeam că poate tu vei intra mai târziu!

Carmen spunea...

Domnul sa va binecuvinteze! Putini oameni sunt sinceri...

vyky spunea...

Cand vin dureri pe calea ta,
Si de nori grei se umple zarea,
Sa stii ca este Cineva
Ce-ti stie toata framantarea.

Cand ochii tai, doua izvoare,
Intind durerea pe obraz,
Exista-o mana iubitoare
Ce-alina lacrimi si necaz.


De ce sa te afunzi in noapte
Si sa te-acoperi de durere?
Asculta-ale credintei soapte:
Exista har si inviere!


Da, Domnul este langa tine,
Ti-alina inima-ntristata,
In suferinta te sustine,
Si nu esti singur niciodata.

Nu-i vant sa nu se potoleasca
Nu este noapte fara zori!
E-atata dragoste cereasca
Si-n prea involburatii nori.



Oricat de greu ar bate vantul,
Credinta ta n-o poate stinge,
Si-oricat de negru e mormantul,
Lumina Crucii il invinge!

Deci fii increzator pe cale
Si-n orice vreme nu uita:
El stie lacrimile tale
Si e mereu la dreapta ta! amin

miki spunea...

MARIANA, multumim pentru clarificari

elena marin-alexe spunea...

Monica Daniela -
Tatal lui Cristian.

nakudo spunea...

dupa ce am vorbit la telefon nu pot sa va spun ca respect faptul ca santeti sincera si deschisa...uneori si eu consider inutil virtualul..apoi stiu ca mi-am facut prieteni adevarati..nu le dau numele dar stiti si zic...ca are capcane 90 la suta dar are si o parte super..v-am cunoscut asa..legat de cristian ce sa zic..sant inutile cuvintele pentru ca in situatii de genul asta oricum te simti singur si zdrobit din proprie expierenta..va imbratisez cu drag..nu sta trista draga prietena...

nakudo spunea...

ca va respect..am mancat un cuvant..si se intelege altceva..pupici

compadvice spunea...

Fiecare din noi avem trairi si stari de spirit care ne pun pe ganduri de multe ori in diferite situatii ce le intampinam pe parcursul acestei vieti.Este dreptul fiecaruia sa impartaseasca cat vrea cu ceilalti, ceva din aceste stari si experiente.Aici in lumea virtuala, multi se simt mai in largul lor sa scrie si sa impartaseasca experiente de viata, ,afaceri,talente,etc..,etc..,decat in viata reala.Cat de mult vrei sa stie ceilalti despre tine,sau tu despre ei depinde doar de tine.Se pot lega prietenii stranse,sau se pot strica prietenii.Totul trebuie sa aiba o masura.Ce este cert,este faptul ca odata ce ai intrat in aceasta lume virtuala,nu poti ramane indiferent la ce se intampla in jurul tau,pentru ca in tot ceea ce expui la vedere vine din inima ta si face parte din ce esti,ceea ce te reprezinta ca persoana.Eu va consider o persoana sincera doamna Elena si va respect la fel de sincer.Ati dovedit de multe ori acest lucru.Acesti nouri ai tristetii vin si pleaca lasand loc soarelui de dupa ploaie.O duminica luminoasa va doresc!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

nu fiti trista doamna elena,vestile rele ne intristeaza, dar asa este viata:(va imbratisez cu drag

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Draga mea, ma simt mai bine acum, ca te-am regasit pertasa gandurilor mele.
Cu multa dragoste te imbratisez si iti doresc o duminica plina de har si binecuvantare!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Nu draga mea nu e Cristian ci tatal sau.
Cred ca ii este tare greu lui Cristian.
Asta este viata!

elena marin-alexe spunea...

April -
Hm! Nu ti-am lasat adresa de e-mail.De ce? Cred ca nu ma descurc inca prea bine pe net.
O duminica frumoasa cu pace sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Cred ca sinceritatea este ...un defect!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
CAT PRIVESTE STAREA LUI CRISTIAN, SA-I DEA DUMNEZEU PUTERE SA TREACA PESTE DUREREA SUFERITA IN URMA PIERDERII TATALUI SAU.
Si ai mare dreptate aici, caci cuvintele nu-si mai au rost...devin inutile....
Noapte buna draga mea prietena!

April spunea...

Elena,
ai postat la mine un comentariu si l-ai sters. La final era o adresa de mail. Nu stiu ce si cum s-a intamplat....

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
Multumesc pentru aprecieri.Sa stii ca nu as putea sa fiu altfel.
Imbratisari de la Vrancea, cu toata dragostea lui Isus.

Molie pe creier spunea...

Draga doamna eu nu am spus nimic gresit ci dumneavoastra ati intrat la mine si mi-ati reprosat ca de ce vreau sa fiu trecut la dumneavoastra in blogroll.Pacat ca aveti parerea asta despre mine.Sa aveti o zi buna.
PS:mie chiar imi placea blogul dumneavoastra

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Multumesc mult Fluturasule! O binecuvantata duminica iti doresc din suflet.

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Multumesc draga mea , pentru lamuriri.Te pup cu mare drag!

kis spunea...

Când trăim în lumina veşniciei, valorile noastre se schimbă !
O duminica aproape de suflet!

MONICA DANIELA spunea...

NU M-ATI SUPARAT.

elena marin-alexe spunea...

April -
Scuza-ma dar eu mai fac inca erori pe net.Inca nu m-am familiarizat....Ma scuzi da? Te pup!

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Nu-i vant sa nu se potoleasca
Nu este noapte fara zori!
E-atata dragoste cereasca
Si-n prea involburatii nori.

Minunate si pline de putere, versurile tale mangaie.....

elena marin-alexe spunea...

Molie pe creier -
Eu ti-am lasat raspuns la postarea "Toamna" din 20 oct. si ti-am spus ca nu cunosc termenul acesta: link exchange?
Daca ai citit, de ce nu mi-ai explicat ce inseamna?
Ai revenit din nou cu aceeasi intrebare si atunci ti-am raspuns pe blogul tau, dar nu 'obraznic',deoarece nu-mi sta in caracter. Nici acum nu stiu ce inseamna, dar chiar nu mai are importanta.
Iti doresc tot binele din lume si daca-mi ingadui un sfat: ai grija cum iti alegi prietenii, caci te reprezinta oarecum..... tangential.
Te astept oricand cu mare placere , la plimbare!

elena marin-alexe spunea...

kis -
Cata dreptate ai! Multumesc mult.Binecuvantari si bucurii pentru maine!

elena marin-alexe spunea...

Monica Daniela
O seara buna sa ai !

April spunea...

Draga mea, n-am pt ce sa te iert. O seara excelenta!

Cami spunea...

Of, am venit in plimbare la tine sa gasesc iarasi ceva liniste in suflet, ca ma simt rau in ultimul timp si citesc vesti proaste . Dar asta este cursul vietii pe pamint. Viata merge in continuare, sufletul traieste mai departe si se v-a renaste curind. Scuze ca nu pot sa ma exprim bine. Eu cred in reincarnare si in a treia dimensiune. Poate deschizi tu un topic cu aceasta tema. Scuze pt. greselile gramaticale. Te tzuc dulce draga mea poeta Cami

Mihaela Petrescu spunea...

Toata viata e un lung sir de riscuri . Daca o traim, o traim cu bune, cu rele. Traim din ce in ce mai izolati, mai prinsi in rutina , din ce in ce mai prinsi, ca intr-o pinza de paianjen. Pentru multi, virtualul, e ca o mana cereasca. Ne regasim esenta, ne confirmam existenta, scapam de izolare si de uitare. Si da, cred ca ne facem prieteni. Gindim asemanator, simtim asemanator, invatam de la ceilalti. Eu ma bucur ca v-am "intilnit" si ma simt mult mai bine si mai putin singura. E o binecuvintare!
Dumnezeu sa-l odihneasca pe raposat si sa aduca pace si mingiiere in sufletul celor ramasi!

Mihaela Petrescu spunea...

Ce coincidenta! Eu te vizitam pe tine si tu pe mine! Sau telepatie?
Salutari din ...Maryland !

nakudo spunea...

draga molie pe creier nu minte elena..m-a sunat pe mine si m-a intrebat ce inseamna link-excange...inca invata ca noi toti..doamna elena-molie pe creier chiar are un blog super cu multe conexiuni neuronale si framantari..imi place si chiar e sincer cand zice moliuta ca-i place blogul dumneavoastra...e tensiune in blogosfera de trei zile...va pup si imbratisez....iubire..asa se cheama termenul crestin iar daca nu crestin macar uman...hi-hi

"Acelasi" spunea...

Vreau să te pipăi şi să urlu: "Este!"
Buna dimineata...prin poezie...o adevarata comoara plina de intelepciune...si sinceritatea disparuta cu zorii zilei....(la multi din aceste creatori)...Domnul sa te binecuvanteze....Doamne ajuta

kalliope spunea...

o duminic aplacuta va doresc! Va imbratisam cu drag, eu si Karin...

elena marin-alexe spunea...

April -
Te pup draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cami -
Draga mea frumoasa cu parul de foc, ce pot sa-ti spun, este ca, eu nu cred in reancarnare.
Pentru mine Biblia este cartea mea de capatai.Asta nu inseamna ca nu putem continua sa ne respectam si sa ne iubim reciproc, caci Dumnezeu este Dragoste si din dragoste ne-a daruit pe Fiul Sau sa moara pentru ispasirea pacatelor noastre.Asta este credinta mea.
Salutari dragi de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu -
...Daca o traim, o traim cu bune, cu rele. Traim din ce in ce mai izolati, mai prinsi in rutina , din ce in ce mai prinsi, ca intr-o pinza de paianjen....
Bine ai zis draga Mihaela si sa stii ca si eu ma bucur, pentru fiecare prieten de pe virtual, o lume mai deosebita...dar totusi o lume.
Te imbratisez cu o mare doza de caldura de pe meleagurile Vrancene!

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu -
Cred ca insomnia ar putea sa fie vinovata....
Imbratisari si multumiri.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
La ce tensiune te referi draga Stefy? Iubirea ...da. Doar ca oamenii vor reciprocitate si la iubire si la respect. Bieti oamneni cu trairile lor efemere....ASTIA SUNTEM !
O duminica buna sa ai in continuare, impreuna cu toti cei dragi ai tai. Te iubeste Dumnezeu Stefy, sa nu uiti!

elena marin-alexe spunea...

"Acelasi"
Multumesc si retrimit spre inima ta binecuvantarile.O duminica frumoasa plina de pace si iubirea Lui!

elena marin-alexe spunea...

kalliope -
Va iubesc cu iubire din IUBIREA DIVINA!
Pupici si imbratisari de pe la Vrancea!

MONICA DANIELA spunea...

O duminica binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Dany -
Multumesc draga mea!

Delyrics spunea...

În ultima vreme mă izbesc pe toate cărările de moarte... prieteni sau persoane abia cunoscute. Inima mi se întristează de fiecare dată pentru durerea celor rămaşi, dar sufletul... sufletul se întoarce spre Făcătorul şi mai primeşte o picătură de perspectivă cerească, se aliniază şi mai mult pe direcţia cerului.
Dumnezeu să dea mângâierea Sa!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics -
De cand ne nastem din prima clipa incepe procesul mortii....Este doar o chestie de timp.
In toate se face doar voia SA.
Multumesc draga mea.O saptamana de noi reusite cu EL sa ai!