vineri, 16 octombrie 2009

Trece vremea


Daca e VINERI, e "Poezie pe paine" .....


Trec ani batrani si trec ani tineri
Trec ierni si primaveri si toamne
Trec adieri de vesnicie
Prin sufletele noastre Doamne.

Trec vise multe, trec dureri
Trec zilele de azi, de ieri...
Trec clipele gonind mereu
Pe drumul vietii adesea greu.

Trec vremurile, purtand anii
Cu bucurii si cu jelanii
Trec secole cu ani de ploi
Spre infinit, trecem si noi.

Din inceput spre nesfarsit
Cu syflet cald intinerit
Pe Tine Doamne Te iubim
De cand Te-avem, de cand Te stim..

Trece tacuta seara lina
Si umbrele pe nori si-anina
Iar vantul trece desuet
Si canta frunzele-n concert...

Trece si ura si iubirea
Si ne saluta nemurirea
Trec zile rele, zile bune
De ce asa? Cine ne spune?

Trec nedreptati, trec milostenii
Ducand cu ele izul vremii.
Trec intristarea si suspinul
Ne trece viata, ca si crinul...

Trece cantarea , trece oftatul
Trec intalnirile si despartitul
Trece prezentul, vin amintirile
Roua de lacrimi scalda privirile.

Trec generatii, generatii...
Altii ca noi si noi ca altii
Trec veri si primaveri si toamne
Ne-apropiem de Tine Doamne!

elena marin alexe1993.

28 de comentarii:

Danube Eyes spunea...

Minunata poezia!
Va invit la premiul dvs:
www.jurnal-de-soprana.blogspot.com/2009/10/Multumesc.html

GRIGORE ROTARU spunea...

Prin vremuirea vremii te poti apropia sau ...indeparta - decizia fiecaruia ! Ati prelucrat ceva placut inimii dv. si acest rezultat de filozofie simpla cu adaos de rime te determina sa zabovesti. Este clar - sufla peste randuri vrerea dv. - dar ce ati prelucrat ? Chiar daca nu imi raspundeti , recunosc: am avut prilejul sa ma bucur. Sa fie bine !

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

ca de obicei minunate Versuri care ne inspirä si ne aratä cä totul este relativ.
acuma am inteles foarte bine Versurile Dumneavosträ si vä multumesc foarte mult pentru postare.
M-am läsat imediat inspirat de Dumneavoasträ si am scris un pic citeva Rinduri.


Asa se transormä el , in vesnic Circuit,
Timpul dupä Cäile lui obisnuite,
Pe drumul lui, surd si orb,
Färä nici o Prejudecatä,
Intotdeaunu asteptind Momentul urmätor,
Un neasteptat si ciudat nou Noroc,
Soarele räsare si apune iaräsi,
Vine Luna si cade Noaptea peste noi,
Orele aleargä inspre Säptämini
Säptäminile insre Anotimpuri,
Din exterior nimic nou,
In tine porti Tu timpul schimbätor,
In tine porti numai noroc si eveniment.

Multe Salutäri din Nürnberg
Jacob

nakudo spunea...

toate trec..saru mana...doar noi le amplificam..sau ne credem sfinti pentru ca nu ne atinge nimic...tot ce ramane este dragostea divina,linistea si pacea...va iubesc si imbratisez si va vreau aici povestind multe si incalzindu-ne la focul inimilor si a dragostei...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba poezie domna elena, trec toate si important e sa fim noi cu sufletul impacat.va imbratisez

Geanina Codita spunea...

,,Trec generatii, generatii...
Altii ca noi si noi ca altii
Trec veri si primaveri si toamne
Ne-apropiem de Tine Doamne!,,

Mi+a plăcut întreaga poezie, dar strofa acesta m-a pus serios pe gânduri...

Mulţumiri pentru aceste versuri sublime şi multe îmbrăţişări, draga mea dragă!

Mariana spunea...

Superb! Tocmai m-am întors de la Lucia unde am savurat un gând minunat despre toamna vieţii!
Cât adevăr în aceste versuri! Mulţumesc de atâta frumuseţe de gând cu hăinuţă de vers inspirat!
O seară binecuvântată!

compadvice spunea...

,,Trec generatii, generatii...
Altii ca noi si noi ca altii
Trec veri si primaveri si toamne
Ne-apropiem de Tine Doamne!,,
Ce frumos!Ce trecatori suntem,dar ne apropiem de tinta.O seara frummoasa va doresc!

MONICA DANIELA spunea...

Copacul sufletului meu
de Magdalena Brailoiu


Copacul sufletului meu
rodeste ,nu cand vrea sau ii vine sorocul ,
el rodeste ori de cate ori va este dor
de roadele lui, mai rosii decat focul.

Copacul sufletului meu
batut de grindini ,scaldat de ploi
ape sarate ,stratificate ,prelinse pentru voi
se inalta pe piscurile tacerii
unde dorm de mult vestitoarele primaverii .

Copacul sufletului meu
crengile-si indoaie
corola si-o desfoaie
si creste - n stire de sire-
molcom scuturandu-si frunzele de iubire
poate din cand in cand ,si-o lacrima de nemurire .

marada spunea...

Traim intens clipa si uitam ca totul e trecator!
Frumoase versuri!
Un sfarsit de saptamana placut!

Adrian spunea...

Toate trec si vin altele...

elena marin-alexe spunea...

Danube Eyes -
Multumesc pentru apreciere si pentru premiu, care precum vad eu se intoarce la mine...
O zi frumoasa iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

GRIGORE ROTARU -
Bine ati venit "la plimbare"!
Te poti apropia de ceva in timp ce te dpartezi de altceva, daci ai de ales intotdeauna.
Am gasit cateva versuri[patru] intr-o revista veche, si inspirata am urmat doar ideea de vreme trecatoare...
Va mai astept cu placere!

elena marin-alexe spunea...

Jacktels Kochbuch -
...Soarele räsare si apune iaräsi,
Vine Luna si cade Noaptea peste noi,
Orele aleargä inspre Säptämini
Säptäminile insre Anotimpuri,
Din exterior nimic nou....

Frumoasa versificatia ta draga Jacob. Cu certitudine totul va trece si noi de asemenea....
Cat mai existam iti trimit pe aripa toamnei o zi placuta!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
tot ce ramane este dragostea divina,linistea si pacea....
Asa este draga Stefy, e cursul normal a unei vieti pe care o traim pe pamant, iar daca ne-am ales bine ruta vom ajunge siin Paradis, acolo unde ne dorim o viata vesnica.
Te sarut draga mea cu raze de soare discret itind printre nori...

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Ne place sau nu toate vor trece, si va veni o zi a bilantului....
Imbratisari calde printre stropi de ploaie de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita -
Draga mea , cu fiecare zi din viata neapropim de moarte si implicit de ziua in care vom da socoteala pentru fapte, ganduri...vorbe...
Observi ce iute trece o zi? Pana te dezmeticesti bine, deja e noapte.
Multe imbratisari peste norma, vorba cuiva drag mie!

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Promit sa trec si eu pe acolo. Ma bucur ca ti-a placut plimbarea pe aici, printre crampeie de vers.
Dumnezeu sa te binecuvanteze! Imbratisari multe!

elena marin-alexe spunea...

MONICA DANIELA -
Superbe versurile tale, cheama la tacere si poate nespus gand rupt din sfere....
Copacul sufletului meu
rodeste ,nu cand vrea sau ii vine sorocul ,
el rodeste ori de cate ori va este dor
de roadele lui, mai rosii decat focul......

Toata dragostea LUI, sa se reverse peste sufletul tau ca o ploaie binecuvantata.
O imbratisare calda cu iubire din Iubire!

elena marin-alexe spunea...

marada -
Clipa trebuie traita, caci nu se mai intoarce niciodata la noi.Trebiue sa fim insa atenti cum o traim....
Te mai astept "la plimbare" cu multa placere.
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Adrian -
Nimic nu-i nou sub soare!Timpul trece nemilos iar noi suntem niste risipitori...
O zi cu binecuvantarea LUI iti doresc Adrian.

elena marin-alexe spunea...

Compadvice -
Este strofa care ar trebui sa ne cam puna pe ganduri.
Vrem sau nu , timpul tacut , trece uneori fara sa-l simtim si doar ne trezim ca; deja e noapte!
Sa ne ajuta Domnul sa ne pregatim pentru intalnirea cu EL.
O DUMINICA BINECUVANTATA SA AI DRAG PRIETEN!

MONICA DANIELA spunea...

Va recomand sa cititi si sa transmiteti daca doriti mai departe art -APOCALIPSA 2012-ACTIUNE DE RAZBOI PSIHOLOGIC - de Pavel Corut,de pe blogul meu.
Nu confirma decat ca toate teoriile mentionate stiti d-voastra de cine- sunt bazaconii si ne pune in garda cu privire la pericolul increderii in ele.
O zi buna!

MONICA DANIELA spunea...

Va multumesc ptr poezie si ptr rugaciunile d-voastra.
Dumnezeu sa va rasplateasca.

Carmen spunea...

Din inceput spre nesfarsit
Cu syflet cald intinerit
Pe Tine Doamne Te iubim
De cand Te-avem, de cand Te stim..

Frumos!

elena marin-alexe spunea...

MONICA DANIELA -
Promit sa citesc si voi spune si altora.Inca o data iti multumesc draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
Te imbratisez cu iubire din Iubirea Lui vesnica!

elena marin-alexe spunea...

Dany -
Scumpa mea m-as bucura ca macar unul din sfaturile mele sa-ti fie util si sa gusti cu incredere din roadele rugaciunii ascultate.
Imbratisari sfinte in Hristos, de la Vrancea!