duminică, 15 noiembrie 2009

Aniversari...




In fiecare sfarsit de toamna, gandurile mele printre calatoare frunze, isi fac loc si umplu la un moment dat cararile sufletului meu, iar inima mea se incalzeste brusc.
E timpul aniversarii celor doi copii ai mei Simona si Robert, nascuti in 15 si 16 Nov. Eu le mai zic in gluma"lunaticii".

LA MULTI ANI, scumpii mei copii, iubitii mei ,comoara mea!
Am un dar de suflet pentru voi:
Bucura-te tinere, in tineretea ta, fii cu inima vesela cat esti tanar, umbla* pe caile alese de inima ta si placute ochilor tai; dar sa stii ca pentru toate acestea, te va chema Dumnezeu la judecata. Eclesiastul 11:9.
Va doresc sa ramaneti in dragostea fara margini a Domnului Isus !
Mama cu iubire.[ sau Miki cum imi ziceti voi].

48 de comentarii:

nakudo spunea...

sa fie iubiti mereu..in pace si sprijinindu-se unul pe altul...si luptatori si plin de trairi...si uniti....implinind..planul ce trebuie implinit....multa lumina si gasirea telului suprem..la multi ani roditori...

Zenna spunea...

Ce frumoşi sunt!! Să le dea Dumnezeu tot ce poate fi mai bun şi mai frumos, multă sănătate şi la mulţi ani şi din partea mea! :)

ELENA spunea...

LA MULŢT,MULŢI ANI!!!
Şi din partea mea draga mea
Tiză,să vă trăiască copii şi
să fiţi fericiţi..
O duminică minunată să aveţi!
Vă îmbrăţişez cu mare drag!
http://www.youtube.com/watch?v=_qYEhVnQXKY&feature=related

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Multumesc pentru urari, in numele lor.Poate ca ii vei si cunoaste personal intr-o zi.
O minunata zi se-ti treaca prin cerul vietii.Iar te imbratisez cu mare dor!

Rodica Botan spunea...

la multi ani, linga Domnul Isus si linga tine...ce poate fi mai bun de atit?

marada spunea...

Frumosi copii!
Sa va traiasca, sa fie sanatosi si intelepti!
Toate cele bune!

raza de soare spunea...

La multi ani cu sanatate, ca-i mai buna decat toate! dar nici ea nu poate, fara fericire iubire si multa implinire!!!
La multi ani...

mmary spunea...

Multi ani plini de binecuvantari ,sanatate, bucurii senine si multa , multa iubire pentru pretioasele comori ale sufletului dumneavoastra doamna Elena...sunteti atat de frumosi...

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata iubirea , pacea si indurarea Sa si sa va daruiasca toate harurile de care aveti mai mare nevoie...:)

Marius Ola spunea...

Să vă trăiască şă crescă şă fie sănătoşi şi plini de îneţelepciune. La mulţi ani!

Cristake spunea...

Sa va traiasca si sa va multumeasca! Parca sunt desprinsi "din alt film"!

elena marin-alexe spunea...

Zenna -
Multumiri draga zenna si daca returnez spre tine toate urarile cu drag, nu te superi! Imbratisari sincere!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Tizo, simt prezenta ta langa mine si iti multumesc in numele lor. Doar bine si bucurie!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan -
Multumesc lui ISUS pentru ei zi si noapte.Cea mai mare bucurie pt. mine este ca toti trei copii ai mei sa ramana in Dragostea divina.
Multumesc draga sora a mea din departare, dar apropiata prin EL.

elena marin-alexe spunea...

marada -
FII BINECUVANTATA SI MULTUMESC PT.URARI DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Multumesc scumpo, si-ti returnez urarile, cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Iubita mea, chiar asa cum spui si tu: sa va daruiasca toate harurile de care aveti mai mare nevoie...:)...nu exista nimic mai important. Multumiri din suflet caci esti langa mine draga prietena.
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola -
Frumoase urarile tale prietene! Multumesc din suflet. Doar clipe frumoase iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Multumesc ...din ce film? Cumva din Titanic? Ha ha ha....Sunt frati!
Dar ai dreptate ca aduce putin cu scena din film...Ai un spirit de observatie.....tare dezvoltat tinere prieten!

vyky spunea...

- Iată, fiii sînt o moştenire dela Domnul, rodul pîntecelui este o răsplată dată de El.
-Ca săgeţile în mîna unui războinic, aşa sînt fiii făcuţi la tinereţă.
-Ferice de omul care îşi umple tolba de săgeţi cu ei!
-Căci ei nu vor rămînea de ruşine, cînd vor vorbi cu vrăjmaşii lor la poartă.

-asa e binecuvantata femeia ce se teme de Domnul:
-Fiii ei se scoală, şi o numesc fericită;
-bărbatul ei se scoală, şi-i aduce laude zicând:
-„Multe fete au o purtare cinstită, dar tu le întreci pe toate.”

-sa fiti iubita si La multi ani copiilor !
-va binecuvantam in numele Domnului Dumnezeu.

Geocer spunea...

Sa-ti traiasca si sa-ti aduca numai bucurii.

simioncristian spunea...

Sa va traiasca multi ani, sanatosi si fericiti!
Eu sunt nascut pe 17 noiembrie... :))

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Chiar ii simt ca o mare binecuvantare de la EL.
ITI MULTUMESC PENTRU BINECUVANTARI....si pentru faptul ca te simt aproape de sufletul meu azi la zi de mare bucurie si maine bineanteles.

elena marin-alexe spunea...

Geocer -
Multumesc prietene, pentru urari.Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Simion Cristian -
Ei! Scorpionasule...LA MULTI ANI SI SANATATE de la DUMNEZEU si pentru tine prietene!

simioncristian spunea...

Multumesc mult, doamna Elena!
E o zodie pe masura noastra! :))

ARIPI DE FLUTURE spunea...

aveti doi copii minunati doamna elena, multa sanatate si fericire le doresc, sa va bucurati cat mai mult timp de ei. va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

simioncristian -
Da asa este!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Am trei copii doar ca astia sunt nascuti in aceeasi luna si la diferenta de ozi intre ei, iar o alta fiica este nascuta in aprilie.
Multumesc mult Fluturasule ca esti o adevarata prietena, ...deci te imbratisez sincer!

Passion4God spunea...

La multi ani binecuvantati de Domnul! Frumosi copiii aveti d-na Elena...sa va bucurati de ei!

Adrian spunea...

Multa fericire si sanatate!

Cos spunea...

Domnul să îi binecuvânteze pururi.

noiembrie spunea...

Miki meu drag, multumesc din suflet pentru tot ce ai facut pentru noi!
:X
Te iubim foarte mult si ne gandim la tine cu multa dragoste!

Multumesc tuturor prietenilor tai care s-au oprit pe aceasta pagina si ne-au transmis gandurile lor frumoase!

kis spunea...

Dumnezeu sa va binecuvinteze intreaga familie!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Aceleasi urari si binecuvantari si tie si familiei tale, cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Adrian-
Multumesc mult prietene!O zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Cos-
Bine ai venit la plimbare! Binecuvantari si tie!

elena marin-alexe spunea...

noiembrie -
Voi copii mei sunteti cea mai perfecta dintre realizarile 'mele', in calatoria pe care o fac pe acest pamant.
Fiti binecuvantati!

elena marin-alexe spunea...

kis -
Multumesc! Aceleasi binecuvantari si pentru intreaga ta familie.

Lisandru Cristian spunea...

LA MULŢI ANI, MULTĂ SĂNĂTATE ŞI NUMAI BUCURII... SĂ VĂ BUCURAŢI PE DEPLIN DE EI ŞI SĂ SE BUCURE ÎN FIECARE ZI DE PREZENŢA DUMNEAVOASTRĂ!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian!
Multumesc pentru urari si da-mi voie sa le retrimit spre tine si Geanina, cu mare drag!

Anne spunea...

cu intarziere, va spun si eu LA MULTI ANI!

elena marin-alexe spunea...

Anne -
Multumesc din suflet. Te mai astept cu mare placere!

Delyrics spunea...

La mulţi ani!!!! şi din partea mea, cu mare întârziere dar nu cu mai puţin drag! Domnul să vă ţină pe toţi aproape de El ca odată să vă bucuraţi împreună în cer!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics -
Niciodata nu-i prea tarziu pentru urari de bune.Multumim mult!

tartoras spunea...

Stimata doamna, sa va traiasca copii!
Sa fie sanatosi si sa aveti, intreaga familie, parte numai de bine!
Fiti binecuvantati!

elena marin-alexe spunea...

tartoras -
Multumesc si te rog sa primesti si tu imbratisari de la suflet la suflet.
O seara plina de seninul iubirii LUI!

Rappa_ru' spunea...

Stiu ca nu am mai "aterizat" pe aici de ceva vreme, dar cum niciodata nu e prea tarziu le urez si eu toate cele bune, fericire si sanatate:)

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru -
Multumesc din suflet! Fii si tu binecuvantat de Dumnezeu!