duminică, 1 noiembrie 2009

Bila neagra!

Am hotarat sa dau o ' bila neagra' pentru blogul cu numele 'Doar ATAT', care prin vulgaritatea comentariilor trimise pe "canaanblog" si doamnei Rodica Botan care are blogul "Pe Ganduri", dar si pe "hai la plimbare'.
Nu ma pot pronunta asupra motivelor, acestuia.Poate fi vulgar de felul sau, poate fi rau voitor , poate fi ateu asa cum singur se denumeste pe propriul blog, poate fi anticristul [ tot el se autodenumeste si asa] sau poate fi doar un om bolnav psihic, care are tot atatea personalitati cate bloguri are...
Cert este ca in afara de vulgaritate are si o doza mare de incultura si se vede foarte bine .....
Din aceasta cauza, am hotarat moderarea comentariilor pe cele doua bloguri ale mele.
Nu voi sti niciodata cu precizie, care este motivul acestui om, de a arunca cu asemenea vorbe desantate care nu sunt uzitate nici in mahalale.
M-am ferit sa aduc injurii cuiva din virtual si chiar daca nu sunt de acord in unele privinte de diverse pareri...nu am indraznit sa jicnesc pe nimeni si nu am de gand sa incalc anumite percepte spirituale.AM ANUNTAT ASTA , CA VOI PRIETENI CARE VIZITATI BLOGUL MEU SA VA FERITI DE ASEMENEA PERSOANE CARE VA POT MURDARI CASA VIRTUALA.

Cat despre Doar ATAT, zic ca are nevoie de rugaciunile noastre si daca vreti, care vreti dintre voi, hai sa hotaram o zi eu propun Duminica viitoare, cand suntem toti liberi, sa tinem o zi de post si rugaciune pentru ca sufletul lui sa gaseasca linistea si sa nu mai deranjeze lumea bloggarilor. Cine este de acord sa lase un coment.
Sper ca rugaciunea si postul nostru sa fie primit de Domnul si sa fie vindecat de ura impotriva lui Dumnezeu.

26 de comentarii:

Geocer spunea...

Maine o sa vina sa spuna ca din nou i-a furat cineva identitatea. Nu e prima data cand se intampla asa.

vyky spunea...

amin -subscriu cu dragoste!
- pentru cei ce se poarta ca si vrasmasi ai crucii lui Cristos ,fie ca Domnul sa-i ierte pacatele si noi suntem datori sa iertam si sa binecuvantam pe cei ce fac raul cu respect pentru doamna Elena ...vyky

Marius Ola spunea...

În ficare pădure există şi uscături. Aşadar, nici blogolumea nu a fost ratată de acest aspect. Cred că omul e doar un pic ratacit. Poate că Timpul va decide să reuşească să apuce pe o cale mai puţin bolnăvicioasă, dar cred că şi el ar trebui să vrea asta. Nu ştiu de ce dar am credinţa că într-o zi ceva sau Cineva îl va convinge:)

nakudo spunea...

va iubesc si imbratisez cu mult drag...ar fi minunat daca am reusi sa respectam dreptul de a alege a fiecaruia si intr-un fel e mai bine asa asa se vede fata adevarata a omului...as posti pentru el da nu-s la nivelul dumneavoastra...asa ca optez pentru eutanasie fratie

noemy spunea...

Mă întristează mult astfel de fapte, dar nu e bine să tăcem, e bine că ai luat atitudine. Sunt oameni care cred că-şi pot permite orice.
Domnul să-ţi dea putere să-ţi păstrezi sufletul curat şi să nu te întristezi.

Lisandru Cristian spunea...

Nu ştiu ce se întâmplă cu "Doar Atât" însă sigur este ceva în neregulă... Am observat şi eu anumite ieşiri în decor de-a lungul timpului şi mi-a părut rău...

Uncas spunea...

Stimata doamna,sa nu va suparati dar daca m-as ruga pentru acest individ ar fi doar pentru legalizarea eutanasierii.Va dati seama ca acest individ a procreat?Oricum felicitari pentru modul in care puneti problema.Eu chiar nu pot sa privesc lucrurile asa.

Passion4God spunea...

asa sunt unii "distrugatori" dar are Domnul ac de cojocul lor...e bine ca ti-ai setat blogul pt moderarea comentariilor...

multi pupici

elena marin-alexe spunea...

Geocer -
Deci l-ai recunoscut ...prietene. Toata vara s-a lamentat cu postari in postari...absurde si mi-a pus destule semne de intrebare.
Cred ca este bolnav...

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Iti multumesc pentru sustinere...Salutari din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola -
Sunt sigura ca Cineva il iubeste asa cum este el si rugaciunile noastre il vor ajuta poate sa se regaseasca.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Ce radicala esti, fata verde cu parul padure...
Si pe noi ne iarta Isus asa ca hai sa iertam si noi.E destul de grav ce a facut dar tinand cont ca e bolnav...
Fii binecuvantata!Te puuup pa nasuc...de noapte buna.

elena marin-alexe spunea...

noemy -
Nu m-am intristat dar m-am panicat caci timp de vreo ora el posta mascari si eu le stergeam...in vitezza.
Multumesc pentru sustinere si te rog sa ptimesti o imbratisare calda de la Vrancea.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Si eu am banuit ca ceva nu-i in regula ori de cate ori citeam cate ceva din comentariile lui dar vad ca , a luat-o razna de tot...

elena marin-alexe spunea...

uncas -
Eu te cred si sincer nici eu nu m-as ruga pt. el, dar daca Isus s-a rugat pentru cei ce ii bateau cuie in maini si picioare:Tata iarta-i ca nu stiu ce fac! Eu trebuie sa -l urmez pe Isus daca tot ma cred , crestina.
El ne-a lasat un exemplu, ca sa nu mai zic de pacatele mele...iertate.
O seara frumoasa tinere!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Dreptul de judecata ii revine LUI,asa cum bine zici, draga mea.

titaniumgirl@sncglobal.net spunea...

Ma alatur tie...Am fost trimisi in lume sa fim lumina. Lumina lumineaza in intuneric...cu cit intunericul este mai mare cu atit lumina este mai puternica.

Nu e placut sa avem de-a face cu asemenea oameni; dar ma gindesc ca Dumnezeu a trimis pe Fiul Lui pe pamint sa sufere cu mult mai mult decit suferim noi de pe urma acestui om...si noi fiecare stim ce a suferit pentru noi.

Am sa pun si eu un anunt pentru duminica viitoare. Nu ca sintem noi uriasi intr-ale credintei...ci dimpotriva. Sintem mici si neajutorati in fata unei probleme uriase; de aceea avem nevoie de calauzire si ajutor...
Unele duhuri ne-a spus Domnul Isus ca sint puternice si nu iasa fara post si rugaciune. Si unde doi sau trei se unesc in rugacune sa ceara ceva ce este dupa voia Tatalui, El le va da.

Sa credem deci ca Tatal nostru are resurse , cunostiinte, metode de a se ocupa si de problema asta.

Domnul sa fie cu noi...si sa vedem cu ochii nostrii cum lucreaza; sa fie spre izbavirea unora, spre intarirea altora si pentru cunostiinta tuturor...

Mihaela Petrescu spunea...

De acord!

elena marin-alexe spunea...

titaniumgirl@sncglobal.net -

Rodica draga, iti multumesc pentru ajutor si eu cred cu tarie ca Dumnezeu va aduce linustea in sufletul acestui om, dar si pacea LUI in inimile noastre.
O zi cu EL plina de bineuvantari, si imbratisari calde din Vrancea.Cu drag Elena.

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu -
Multumesc draga Mihaela pentru ajutor .Cred sincer ca Dumnezeu poate totul daca ii cerem cu o inima curata, asa ca sa ne pregatim sufleteste si duminica o sa asezam povara rugaciunilor noastre, la crucea lui Isus.
Te imbratisez cu iubire din IUBIRE. Elena cu mare drag.

compadvice spunea...

Doamana Elena,sa va spun sincer parerea mea.Inainte de toate,nu cunosc prea multe despre acest individ,m-au suparat comentariile urate pe care le-a postat pe diferite bloguri si pe care le-am aflat tot aici pe blogul dvs.undeva la comentarii,spunea Stefi ca a scris urat pe blogul lui Kis.Din cate am studiat blogul lui,pot sa spun ca are patima bauturii,si din cauza acesteia are aceste iesiri urate.De ex
aici cred ca spune totul.Nu pot sa spun ca ma voi ruga pentru acest om,dar ma voi gandi sigur la situatia aceasta si la propunerea dvs.Cu stima Florin!

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
M-a luat groaza....Cumplit, atat pot spune.
Dar eu personal stiu persoane care s-au intors la Hristos si EL I-a eliberat, asa cum spune in biblie ucenicilor SAI, ca , unele duhuri nu pot fi scoase, decat cu post si rugaciune.
Mi-as dori sa pot face macar atat pentru el, de restul se ocupa Isus la vreme potrivita.
Stiu de ce ai o retinere....dar cred cu tarie in puterea lui ISUS.

Cristake spunea...

Pff... nu cunosc blogul/bloggerul respectiv, iar cu "Goagal" nu l-am gasit. Acuma, inteleg... rugaciune... sa ma ierte Dumnezeu, dar nici un retevei pe spinare nu i-un leac de lepadat. Poate un tratament mixt ar fi bun.

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
OF! NEBUNIA NU IESE NICI CU PARUL PE SPINARE NICI CU VORBA BUNA.
Spune-ai ceva de ....un tratament mixt? Ha...ha...ha...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

nu stiu blogul, nu il urmaresc, dar cred ca fiecare om are puterea de a alege, daca nu iti place un blog-nu il citesti, insa nimic nu scuza faptul ca lasi comentarii jignitoare sau rautacioase. aveti un blog minunat doamna elena, nu va lasati intristata.va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Frumos vorbesti, frumos gandesti.Subscriu intru totul acestor ganduri sanatoase.
Cu multa caldura te imbratisezc o zi frumoasa ca sufletul tau Fluturasule.