miercuri, 11 noiembrie 2009

Cand stelele plang


Si-a incheiat misiunea si Gheorghe Dinica.
L-am admirat in multe roluri in care a stralucit, dar pe mine m-a cucerit cu rolul lui Stanica Ratiu, din Felix si Otilia .Aici cred ca si-a jucat rolul vietii lui, caci a reusit cu succes sa eclipseze, chiar personajele din rolurile principale.
Ar fi multe de spus despre el, dar nu am putere , caci ieri am vazut si auzit cum "plang stelele".
Lacrimile lui Marin Moraru , ale lui Vladimir Gaetan si amaraciunea altor mari astri ...care stau sa apuna si ei, mi-au reamintit, daca mai era nevoie, de efemerul acestei vieti. Cel mai frumos a vorbit despre Dinica, lordul muzicii lautaresti Nelu Ploiesteanu.
In acest context vorbele de ramas bun ale lui Sergiu Nicolaescu au parut ca ceva foarte normal, un bun ramas atat de evident, de real, in existenta umana: Ne vom intalni curand !

Eu ii voi spune asa: Drum bun Stanica Ratiu !

PS. Suntem mai saraci cu o stea, iar generatia de aur a artistilor, se apropie de marele final.....
A mai ramas putin ragaz sa-i pretuim asa cum se cuvine .

Anunt de ultima ora: Nu trage don Semaca, nu mai are rost!



22 de comentarii:

criss spunea...

Offff...ai mare dreptate Elena....generatia de aur a artistilor se apropie de finalul pamantesc...Ei si-au facut datoria aici, cum au putut mai bine. Iar noi, ceilalti, poate nu i-am cinstit intotdeauna cum se cuvine.

Gheorghe Dinica, Dumnezeu sa-l odihneasca in liniste, a fost preferatul meu.Un om care te fascina prin simpla lui aparitie. O voce de aur si o interpretare de exceptie.

Dar, toata generatia lui a fost de exceptie.... Filmele lor vor dainui vesnic si ne vom bucura de ele.

Te pup mult.
Criss.

mmary spunea...

"In acest context vorbele de ramas bun ale lui Sergiu Nicolaescu au parut ca ceva foarte normal, un bun ramas atat de evident, de real, in existenta umana: Ne vom intalni curand !"

L-am vazut si eu pe Sergiu Nicolaescu si mi-a placut cum a abordat "moartea"...

Respect , admiratie , pretuire, iata doar cateva dintre sentimentele pe care Gheorghe Dinica prin sarmul si unicitatea sa , le-a trezit in sufletul meu...

Dumnezeu sa-l odihneasca in bratele Sale!

ELENA spunea...

Aveţi dreptate draga mea Tiză,
puţin câte puţin generaţia de
aur este pe sfârşite şi din urmă
nu prea se zăreşte nimic.
Dumnezeu să-l ierte!
Cu o săptămână în urmă fiul
meu mi-a adus un CD cu el şi nu
îmi venea să cred,că el cântă..
O zi frumoasă vă doresc!
Vă pup !

tasha spunea...

Asa este,incetul cu incetul pleaca spre stele cei mai mari artisti ai nostri,necazul e altul,ca nu prea are cine sa le ia locul...oricum ei ramin nemuritori prin tot ce au facut pe pamint pentru noi... :)
N-o sa-i uitam !

nakudo spunea...

cei de valoare pleaca ...in alte taramuri...si nimeni nu-si pune problema continuitatii valorilor...cu regret trebuie sa spun ca adevaratele valori nu sant pretuite si respectate....va imbratisez cu dragoste de primavara si flori

Passion4God spunea...

A fost un mare om al scenei romanesti...pacat ca nu l-a cunoscut pe Domnul ca Mantuitor!!!

Condoleante familiei greu incercate!

dyanna spunea...

Dumnezeu sa il odihneasca in pace !

elena marin-alexe spunea...

Criss -
Tot respectul pentru cel ce a trecut in nefiinta. Te imbratisez scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Desi a plecat, ramane in amintirea noastra, vesnic.

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Adevarat, ca dincolo de aura de actor, a fost si un iubitor de muzica si a cantat chiar, in ultimul timp.

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Apel la neuitare. Multumesc draga mea.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Pleaca stelele...ramane cerul pustiu ....

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Poate ca s-a intalnit vreodata cu EL , dar nu i-a acordat atentie 5 minute cat o viata!

elena marin-alexe spunea...

dyanna -
Regrete pentru om si pentru actor deopotriva.

Geocer spunea...

Si uite-asa, fara sa ne dam seama, ne despartim de generatia de aur a teatrului si filmului romanesc.

nakudo spunea...

din pacate...

elena marin-alexe spunea...

geocer -

Ma doare sa vad
Cautand spre cer
Cum dispar in noapte
Stele ce nu pier.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Da ,din pacate....

Cristake spunea...

Da, a mai murit un "ticalos" al filmului romanesc. Anu' trecut Colea, acum el. Tare mi-e ca o sa ne lipseasca condimentul cu adevarat iute, piparat, sarat. Dumnezeu sa-l ierte.

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Da! Se cam raresc monstri sacri, ai filmului romanesc.
R.I.P.

miki spunea...

S-a mai stins o stea si ne-a lasat un gol in suflet si pe scena.Dumnezeu sa-l odihneasca!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Parca nici nu-mi vine sa cred ca nu mai exista, poate si din cauza serialului Aniela...care continua.