luni, 9 noiembrie 2009

COSULETUL CU MERE DE AUR !

Psalm 11

1. La Domnul gasesc scapare! Cum puteti sa-mi spuneti: "Fugi in muntii vostri, ca o pasare?"

2. Caci iata ca cei rai incordeaza arcul, isi potrivesc sageata pe coarda, ca sa traga pe ascuns celor cu inima curata.

3. Si cand se surpa temeliile, ce ar putea sa mai faca cel neprihanit?

4. Domnul este in Templul Lui cel sfant, Domnul Isi are scaunul de domnie in ceruri. Ochii Lui privesc, si ploapele Lui cerceteaza pe fiii oamenilor.

5. Domnul cearca pe cel neprihanit, dar uraste pe cel rau si pe cel ce iubeste silnicia.

6. Peste cei rai ploua carbuni, foc si pucioasa: un vant dogoritor, iata paharul de care au ei parte.

7. Caci Domnul este drept, iubeste dreptatea, si cei neprihaniti privesc Fata Lui.

amin.

10 comentarii:

Cristake spunea...

Huluba Alba, aici Praslea Bahluian, receptie! Merele - luat la cunostinta, numarat, rumegat, bagat la cap. Nihil sine Deo. Praslea over.

mmary spunea...

"Domnul este in Templul Lui cel sfant, Domnul Isi are scaunul de domnie in ceruri. Ochii Lui privesc, si ploapele Lui cerceteaza pe fiii oamenilor."

Doamne asez intreaga omenire sub privirile Tale Induratoare si te rog:ai mila de sufletele noastre..

Cineva v-a suparat nu-i asa? rugati-va pentru el doamna Elena...

Eu va imbratisez cu dragoste din Dragostea Lui , asa duios, ca sa va treaca supararea...;;)

nakudo spunea...

saru mana..saru mana..mi-ati spus ieri de acest psalm...l-am citit toata seara...intradevar Dumnezeu iti vorbeste..steihardt...marele intelept...spune asa..,,sant nebunul care poate cersi,cel care traieste in anonimat,lupt cu incapatanare si ras...si in loc sa ma simt dezamagit si sa-mi fie frica...eu infloresc,traiesc pentru ca sant LIBER...liber indiferent de context si oameni...svidez..iubind rautatea,nevolnicia si uratenia."va iubesc...si multumesc ca axistati si va cunosc si-mi santeti Pietena....faptele vorbesc-doamna elena

nakudo spunea...

sfidez-iubind,virgula..adica sfidez prin dragoste rautatea,uretenia,nevolnicia..ca iar is pe fuga si sant zece mii de greseli de tastare...va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Cu siguranta asupra ta fat-frumos si nazdravan, gripa fie ea si porcina, nu are nici un efect, precum vaz eu!
Toate bune, acolo la Iasi!

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Of...Mary draga mea, cred ca am uitat pentru cateva clipe, in ce lume traim.
Dar nu-mi pierd nadejdea mai ales ca am aici prieteni care ma incurajeaza si printre ei esti si tu scumpa Mary.
Fii binecuvantata in splendoarea iubirii LUI!

elena marin-alexe spunea...

NAKUDO -
Ma straduiesc sa nu-mi mai pese si sa uit.
Cred ca mesajul de la Uncas m-a revigorat. Ii multumesc si lui si tie, care ma ajuti sa tin garda sus.
Toate gandurile frumoase le pun la pachet si ti le trimit cu "posta iubirii".

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Oricum ...nu-i nici o problema , caci se mai intampla cand ne grabim. Te pup!

vyky spunea...

Şi cînd se surpă temeliile, ce ar putea să mai facă cel neprihănit?
se vor surpa si vor cadea cei rai.
o pleava spulberata de Domnul,
o vapaie a unui foc nestins
va mistui tot ce azi pare de neinvins.
nu!nimic nu e intamplator
sub cerul astazi plin de nori urii
si a minciunii-
sunt toate randuite pentru o judecata
si orice fapta buna sau nedreapta isi va primi
o meritata rasplata-
-tu! cea neprihanita si adesea pe nedrept batjocorita-
-vei sta curand in haine albe in fata Dreptului Judecator
-fii treaza roaga-te ,mai lupta azi cu fiarele haine
caci in curand al nostru Mire vine!

elena marin-alexe spunea...

caci in curand al nostru Mire vine!...
Asta este indemn la speranta , o speranta care nu moare niciodata.Multumesc vyky. Binecuvantari sfinte sa ai!