joi, 12 noiembrie 2009

Da! Adrian Paunescu, cel mai apreciat scriitor roman


Transcriu datele reci ale unui comunicat (cu toate că ele sunt atât de calde, încât îi ustură pe duşmani!):

Bucureşti, 10 noiembrie 2009 /Agerpres:
Adrian Păunescu este scriitorul pe care românii îl apreciază cel mai mult pentru ceea ce a făcut în domeniul său de activitate în ultimii 20 de ani, indică un sondaj CURS realizat în perioada septembrie - octombrie.

Adrian Păunescu - 30,7%
Mircea Cărtărescu - 10,5%,
Mircea Dinescu - 5,7%,
Corneliu Vadim Tudor - 4%,
Ana Blandiana - 3,8%,
Ion Cristoiu - 3,2%,
Octavian Paler - 2,3%,
Dan Puric - 2,1%,
Pavel Coruţ - 1,9%,
Andrei Pleşu - 1,9%,
Stelian Tănase - 1,7%,
Grigore Vieru - 1,5%,
Fănuş Neagu - 1,5%,
Marin Sorescu - 1,3%,
Gabriel Liiceanu - 1,1%,
Domokos Geza - 1,1%,
Alexandru Paleologu - 1,1%
altul (sub 1%) - 24,6%.

Sondajul CURS, făcut la comanda Jurnalului Naţional, a fost realizat în perioada septembrie - octombrie 2009, pe un eşantion de 1.602 persoane. Din totalul eşantionului, 32% dintre respondenţi au indicat un nume, iar 68% nu au indicat nici unul. AGERPRES/(AS)

Sursa: Blogul lui Andrei Paunescu

19 comentarii:

DAN BORCEA spunea...

AVERTISMENT!!!

Un Mic Nour Se va lasa asupra Dumneavoastra Dar in Curand! "Spam"?" Dar Veti Fi Clonata va anunta Directia Clona NEoM .

Multumim! De atestatul Dumneavoastre Anagrafic Si Biografic In Cateva Minute Se Va relasa Blogul "Clona"

12 noiembrie 2009 00:23

Marius Ola spunea...

Îmi pare rău că un Octavian Paler nu e mai sus. Eventual On C.V. Tudor ar fi mult peste Cărtărescu. Sper să nu se supere nimeni, dar e doar părerea mea:)

nakudo spunea...

eu nu cred ca exista o linie intre cei citati mai sus...si poate doar faptul ca sant romani,ideea este ca domnulAdrian Paunescu ne-a daruit ca traire si principii si respect pentru neam...ceea ce nu au facut-o prea multi...ce comparatie sa faci bre intre el si Cartarescu-sau Ana blandiana?fiecare are locul sau determinat de stil,mesaj...etc..dar daca e discutam despre iubire..domnul Adrian Paunescu este cel mai iubit..stiti de ce?pentru a p[utut fi simtit si trait in inimi de toti romanii indiferent de statut..de la omul simplu pana la intelectual...asta numesc eu-geniu....omenia
va imbratisez cu drag-nu sant clonat=)

tasha spunea...

Imi place si mie Adrian Paunescu...ma bucur ca-i in top! :)

elena marin-alexe spunea...

dan borcea -Nu stiu ce vrei.
M-as bucura sa ma clonezi in 10 bloguri identice, care sa aseze la loc de cinste pe ISUS HRISTOS MANTUITORUL intregii lumi.
Dar am o mare nedumerire, ce ai impotriva mea?
Oricine esti, ai grija ca eu am pe Dumnezeu de partea mea.Biblia spune in Matei 16: 27.
Caci Fiul Omului are sa vina,in Slava Tatalui Sau, cu ingerii Sai; si atunci va rasplati fiecaruia dupa fapta sa.

criss spunea...

Ce poza frumoasa ai Elena:).O zi cat mai frumoasa. Te pup mult.Criss.

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola -
Mie imi da de gandit procentul de 68 /la suta care nu au dat nici un raspuns.
Sa reprezinte oare marea majoritate indiferenta, sau ignoranta?

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Te-am inteles si in mare parte sunt de acord.
Dar cine-mi garanteaza ca nu esti clona?
Ai vazut primul comentariu?
L-am afisat intentionat, pentru voi cititorii si prietenii mei...asa ca sa afle lumea ce se mai intampla ' la subsol'.
Te pup!

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Si eu particip la bucuria ta.O zi senina sa-ti dea Domnul!

elena marin-alexe spunea...

criss -
Draga mea , am actualizat poza de la profil. Asa arat acum.Mai in varsta cu cativa ani.
Pup si ganduri frumoase trimit spre inima ta!

ELENA spunea...

Wow...ce Tiză frumasă am...
şi mie îmi place Adrian P.dar,mai
sunt şi alţi care îmi plac..
Să aveţi o zi senină şi numai
gânduri bune din capitală!
Vă puuup!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Tizo draga mea , multumesc pentru apreciere si prietenie.
O calda imbratisare de la Vrancea!

nakudo spunea...

foarte bine ati facut..clonele mele le veti recunoaste dupa sinceritate si faptul ca sant directe...asa ca nu pot fi erori..va iubesc si imbratisez

nakudo spunea...

cuvant cheie de scris a fost-mental..ha-ha

miha.ela spunea...

Ziua buna !

Mie imi plac (de sus in jos): 1, 2, 5, 7, 12, 14, 17.. printre multi alti scriitori mai mult sau mai putin celebri.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Ce ti-e si cu vocea clonei...Ha ha...
Cred ca se distreaza vre-un pusti.Vai, generatiei urmatoare!
Dar sa lasam gandurile triste si sa gustam o clipa de soare si galben de camp.O picatura de dragoste de la Calvar, inca mai poate aduce normalul in om. Crede-ma draga mea draga fata verde.

elena marin-alexe spunea...

miha.ela -
Cred ca aici este vorba de perceptie, dar si de educatie si in ultima instanta de gust.
O zi frumoasa de la Vrancea si te mai astept si altadata!

Lisandru Cristian spunea...

Aşa este... Un MARE POET! Chiar dacă există şi păreri contradictorii, aşa se întâmplă de fiecare dată atunci când este vorba despre personalităţi...

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Da asa este.Si din cate cunosc eu, doar in pomul plin se arunca cu pietre.
O frumoasa seara sa ai tu si iubiea ta Geanina!
Va trimit o calda imbratisare de suflet!