miercuri, 25 noiembrie 2009

Decalogul casniciei fericite:

1. Nu fiti amandoi suparati in acelasi moment.

2. Nu strigati unul la altul; doar daca a luat foc casa!

3. Daca aveti o discutie aprinsa, lasati-l pe celalalt sa castige!

4. Daca aveti ceva de criticat, nu uitati sa o faceti cu dragoste!

5. Nu amintiti greselile trecutului!

6. Nu mergeti niciodata la culcare neimpacati!

7. Spuneti un compliment unul altuia cel putin o data pe zi.

8. Daca ati gresit, recunoasteti si cereti-va iertare.

9. O cearta cere doua persoane de obicei, cea care a gresit are gura mai mare.

10. Nimic sa nu pretuiasca mai mult ca legatura dintre voi si Dumnezeu.

22 de comentarii:

vyky spunea...

sper ca le impliniti cu deplina sfintenie scumpa doamna Elena,si harul Lui sa va intareasca necontenit ,complimentul de azi adresat sotului sa fi fost mai frumos decat cel de ieri si sa ramana in urma pentru complimentul de maine . binecuvantari si salutari sfinte pentru voi!
-cu respect vyky

tasha spunea...

N-ar mai exista divorturi pe lume daca s-ar respecta acest decalog...
Ia te rog,buna mea prietena intra pe blogul meu si preia leapsa...ce-ai face daca ne-am teleporta toti cei care scriem pe blogul tau la tine acasa? :))

compadvice spunea...

Intelepte sfaturi doamna Elena:)O noapte linistita va doresc!

José Ramón spunea...

Interesant post. Salutări de la creativitatea şi imaginaţia fotografii Jose Ramon

nakudo spunea...

nu stiu cum le-ati gandit dar mult prea adevarat..chestia cu recunoasterea greselilor si introducerea lui Dumnezeu in relatie ...cred ca sant cel mai greu de facut...va pup

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase sfaturi doamna elena:) atat timp cat nu iti descarci supararile pe cel de langa tine nu apare nici cearta:)va imbratisez cu mare drag

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon -
Muchas gracias Ramón!

Lisandru Cristian spunea...

Toate cele 10 puncte sunt extraordinare. Dacă s-ar gândi fiecare la ele nu ar mai apărea situaţiile nefericite în care soţii dorm unul cu spatele la celălalt...

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Cred ca in casnicie trebuie sa troneze Isus cu pacea Lui, ca relatia sa fie buna.

FleurduMay spunea...

Daca ar lua toti sfaturile astea in considerare ar fi mai multa pace in lume...
Sa aveti o zi frumoasa:)
Imbratisari calde.

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Daca il iubim pe Dumnezeu putem fi parte a acestui decalog fara sfortari mari.O zi frumoasa !

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
Fiti binecuvantati, intreaga familie!

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Sincer eu cred ca fara Dumnezeu intr-o relatie de casnicie, nu poate fi nici pace ,nici iubire adevarata. Am primit decalogul prin email de la fiica mea de la Cluj.Te pup dulce!

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Nu-mi iese intotdeauna si as minti, daca as spune altfel.Dumnezeu insa ne invata zi de zi si ne ajuta sa traim in dragostea Lui.

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay -
Da cum spui si tu draga mea, ar fi mai multa pace.Cred insa ca pacea trebuie sa o mentinem fiecare in inima noastra si sa o dorim , ca sa o putem avea.
O zi plina de pace din Pacea LUI sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Daca exista o cantitate mare de dragoste in inima partenerilor, aceste reguli pot fi usoare si placute nu-i asa?

Delyrics spunea...

Nu numai că sunt adevărate dar chiar funcţionează :)
Aceste principii le-am învăţat de la soţul meu, care este un model de dragoste, tact şi răbdare... şi mi-a schimbat până şi modul de a mă manifesta într-o ceartă.
Frumos decalog si de folos :)

Passion4God spunea...

Superbe ganduri de altfel foarte intelepte

elena marin-alexe spunea...

Delyrics -
Cu siguranta functioneaza! Trebuie incercat.
Imbratisari sincere de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
O zi frumoasa iti doresc din suflet si multa pace in familie!

Carmen spunea...

Frumos si intelept!

elena marin-alexe spunea...

Carmen -
O seara frumoasa si multa pace sa ai draga Carmen!