luni, 16 noiembrie 2009

Imblanzirea tigrului....




Tony Anthony este triplu campion mondial la Kung Fu si a avut harul de a-L intalni pe Dumnezeu si de a si de a spune DA, dragostei LUI. Viata sa a fost complet transformata, dintr-o persoana deosebit de periculoasa, intr- un om fericit si liber. Noua lui viata, asa cum este acum a devenit un izvor minunat de lumina, pentru cei care il cunosc sau aud marturia sa.

Va recomand cu caldura sa cititi cartea lui Tony Anthony - Imblanzirea tigrului. Este o carte extraordinara care povesteste viata unui om care, desi a atins la un moment dat culmile fortei si salbaticiei unui tigru, a fost transformat de dragostea lui Isus in chip miraculos .

Astazi colinda lumea si propovaduieste tuturor, cum iubirea lui ISUS l-a transformat din tigru in miel, dintr-un om cu o forta salbatica fara mila si scrupule, intr-un copil al lui Dumnezeu.

Sambata 14 Nov. a fost musafir al orasului Focsani, unde , ca peste tot in lume, a impresionat auditoriul cu povestea vietii sale .Marturia lui demonstreaza inca o data ca Dumnezeu este omnipotent.

Tony Anthony este fondator si evanghelist al organizatiei Avanti Ministries, este triplu campion mondial la Kung Fu si mai nou un adevarat iubitor de Dumnezeu si de oameni.
Cartea sa Imblanzirea tigrului, a primit titlul de Cartea anului 2005 din partea CBC (Christian Booksellers’ Convention)


26 de comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

o sa o caut doamna elena. va imbratisez

ELENA spunea...

Mulţumesc draga mea Tiză...
Să aveţi o seară şi o
săptămână frumoasă!
Încă o dată"LA MULI ANI"pentru
cei doi copii..
Vă pup!

Cristake spunea...

Iata o veste buna in ce ma priveste. Ca tare mi-e ca multi dintre atei sau tot felul de "din astia" au asa o parere, ca un credincios intru Hristos e un fel de bombalau care plange la orice fleac sau nu stie decat sa foloseasca versete precum un tonomat. Un Tony de asta ar putea sa ii arate, la modul foarte sprintar si chiar "plasturos" cum ca nu e chiar asa. :D

PS - Vazand poza inainte de a citi postarea, am crezut ca domnul Anthony e ceva muzician de jazz!

dyanna spunea...

Pare interesanta cartea.Sper sa o gasesc .
La multi ani pentru copii tai.Sa fie fericiti si sa aiba parte numai de ceea ce isi doresc.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Te pup draga Fluturasule!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Esti o draguta Tizo! Sincere imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Acest Tony a avut o viata furtunoasa pana la intalnirea cu Hristos.Si daca vei citi cartea vei descoperi ca, acest om a dus o viata foarte periculoasa.Dar Dumnezeu poate face toate lucrurile noi.
Seara buna prietene!

elena marin-alexe spunea...

dyanna -
Sper si eu sa o gasesti, sau poate sa-l vezi si sa-l auzi personal caci e intr-un turneu prin Romania.
Toate urarile ti le returnez cu mare drag si sa stii ca-mi place numele tau.E deosebit si cu rezonanta.Seara placuta sa ai!

mmary spunea...

"Astazi colinda lumea si propovaduieste tuturor, cum iubirea lui ISUS l-a transformat din tigru in miel, dintr-un om cu o forta salbatica fara mila si scrupule, intr-un copil al lui Dumnezeu."

Si stiti ce e interesant doamna Elena? Ca "mielul" de acum are mai multa forta si putere decat tigrul furios !

Iar transformarea acestui om demonstreaza inca o data, daca mai era nevoie, ca Dumnezeu isi alege singur persoanele in care doreste sa-si arate Slava si Marirea, ca nimeni nu este exclus de la Mantuire...:)

Va imbratisez cu iubire din iubirea Lui.

nakudo spunea...

vreau si eu cartea nu am citit-o si daca stiam veneam cu dintii si sinuzita in punga pana la Focsani=))...impresionat...in perioada in care pastorul de care v-am povestit locuia in Iasi am auzit de la ei si citit cele mai reala transformari produse la cei care lucrasera i kgb,securitate-cand Dumnezeu te atinge minunea se intampla..stiti ca el era basarabean si ea rusoaica ...o zi cu zambete si multa lumina si cu dragoste sa aveti...va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Ce minunat Dumnezeu avem! Ce putere de a schimba oamenii are! Nimeni nu este ca EL!
O saptamana binecuvantata sa ai prietena mea draga!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Si eu am aflat cu cateva zile inainte.Sala casei de cultura a Sindicatelor, a fost arhiplina.
O mie de imbratisari trimit spre inima ta Stefy scumpa mea prietena! Fii binecuvantata!

Lisandru Cristian spunea...

Mulţumesc pentru recomandare, dacă am să reuşesc să găsesc cartea promit că am să o lecturez cu toată atenţia... O zi cât mai bună vă doresc...

Carmen spunea...

Va multumim!O sa caut cartea...

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
O seara placuta sa ai Cristian! Doar bine!

elena marin-alexe spunea...

Carmen-
Sincere imbratisari din Vrancea, draga mea!

Mariana spunea...

Of, Elena, am rămas în urmă cu...dragostea...
Multă sănătate şi binucuvântare copiilor tăi! Să îi vezi în Cer, Atunci...!

Dumnezeu are multe căi de a-şi arăta slavă Sa! Prin oameni simpli, sau prin campioni, prin savanţi etc. Precum odinioară prin pescari, păstori, medici sau erudiţi ai vremii...Bătrâni sau copii...Femei sau bărbaţi...

Mulţumim, Doamne! Faci ce faci şi ne demonstrezi mereu că eşti un Tată grijuliu faţă de noi!

Fii binecuvântată, Elena!

Marius Ola spunea...

Da, cred că e o carte interesantă. Kung Fu în sine este un fel de înblânzire a tigrului. Artele marţiale sunt de fapt cunoaşterea forţei brute pentru a nu fi nevoie să o foloseşti niciodată. Mulţumesc de recomandare:)

kalliope spunea...

sunt un adept al cititului, citesc fara pauza si chiar am sa pun mana pe aceasta carte... o seara de vis

Cristi spunea...

link exchange?!

blogu meu-->

http://seducatori.blogspot.com

daca mai adaugat trimite mesaj cu adresa ta :)

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Fii linistita .Eu inteleg ca fiecare intra pe aici cand poate el, deci nu ai ramas in urma cu dragostea....
Toate binecuvantarile sfinte ti le doresc, caci Dumnezeu este dragoste!

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola-
Si eu multumesc pentru completarea ta.Cred ca asa este cum zici si tu mai sus...
Poate o gasesti si schimbam impresii.
O zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

kalliope -
Sunt sigura ca-ti va placea.Salutari tie si lui Karin si imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

Cristi-
Te rog sa nu te superi, dar in principiu trebuie sa fac cunostinta mai intai cu blogul tau si daca voi gasi un mic liant...atunci ok.

kis spunea...

Vineri, acest om va sluji in biserica noastra,am auzit multe despre el si astept
sa-l ascult live.

elena marin-alexe spunea...

kis -
Cu siguranta iti va placea. Astept ecouri!
Multa binecuvantare!