vineri, 6 noiembrie 2009

Isus plangea...

Daca e Vineri...e poezie pe paine !

Plangi pentru mine Isus
Cu durere in picuri se scurge
Iubirea de om, ce ma doare.
Dar ma-nalta in sus
Cand ma frang in genunchi
Si te strig, Vino Isus!

Si inima-mi plange
Caci a plans si Isus, jertfa vie.
Sa am curaj El mi-a spus.
Privirea s-o 'nalt doar in sus,
Unde-I El,sa-l implor si sa-I cer
O vino Isus !

Vino Isus, cobori in mine,
Cu toate lacrimile ....ce dor
Cu tot ce-Ai strans la cruce,
Inunda-mi fiinta, ocean necuprins.
Foc viu de nestins. Rug de iubire
De veacuri cuprins..

Isus plangea. Si mai plange ....
In inima mea, in sufletul meu
Cu foc viu si apa -n 'tumult.
Tu strigatul mut mi-l asculta
Si vino Isus, caci Te-astept
Cum am spus, mai demult.

elena marin alexe- i994.

24 de comentarii:

vyky spunea...

Si mai plange ....ISUS
si suspina tacand in suflete sfinte-
Ce chiama intr-una mareata intalnire,
Pe nori poate chiar azi s-ar ivi
Mult asteptatul,iubitul nostru Mire!

vyky spunea...

din haruri sfinte tu aduni comori nebanuite
si fericita le incununi in vers de soare pline.
sa fii de a pururi in Isus , a Sa solie sfanta,
ce catre oameni tu raspunzi cu har si umilinta.

si drumul vietii de e greu si mersul anevoios,
in ruga sfanta la Cristos sa te apleci duios.
primi-vei noi puteri de sus si vesnica Lumina
sa porti stindardul tot mai sus spre zarile divine...
si vei avea rasplata ta curata si deplina-

Lisandru Cristian spunea...

Şi eu cred că Isus plânge şi acum... Fiindcă tot nu este bine pe pământul ăsta, iar oamenii devin din ce în ce mai răi. Nu se mai gândeşte nimeni la întoarcerea celuilalt obraz, vedem tot timpul paiul din ochiul alzuia, iar dacă bate cineva la uşă ne întoarcem pe partea cealalată şi nu mai deschidem... Se uită mult prea uşor un mesaj iniţial care a fost de-a dreptul fulminat...

Cristake spunea...

Cuvintele mi-ar fi inutile si chiar balast in legatura cu aceste versuri...

nakudo spunea...

tu strigatul mut mi-l asculta..fara replici fara cuvinte..un sfarsit de saptamana cu raspunsuri,iluminari si noi carari...va imbratisez..foarte profunda poezie

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase versuri doamna elena:)va imbratisez cu mare drag

Delyrics spunea...

"Şi vino Isus, căci Te-aştept
Cum am spus, mai demult."

La cumpene de vremi tulburate
simţeşte în mine lăuntrul
Cum semne pe cer
şi prin case
lovesc poarta lumii,
Şi-n cer pregătite sunt toate.
Profetul striga altădată-n pustiu
Şi azi se-aude prin veacuri
ecoul mai tare: "Fii gata,
Isus e aproape!"

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Frumoase versurile tale , intaritoare!
Ce bine-ar fi , de s-ar ivi, pe nori al nostru mire. Maranata!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Inca nu-i bine pe acest pamant.Nici n-o sa fie atata timp cat Sinele e ridicat mai presus de Creatorul suprem.
Ma simt ca un naufragiat...pe o insula pustie.Parca nu-mi gasesc locul...desi-l caut cu infrigurare inca din copilarie.
O raza de soare iti trimit din Vrancea, cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
Sa nu mai spui asa caci, uneori ' balastul vorbelor' intaresc picioarele si impiedica o cadere....

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
O plimbare...printre file, rascolind intelesul cuvintelor cu ochii mintii si voi gasi raspunsuri......
Mai trece o zi frumoasa mea. Cate o mai fi ramas oare?

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Sincere imbratisari cu sclipiri de soare iti trimit de aici din gradina mea de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics
Şi-n cer pregătite sunt toate.
Mare adevar mare. Mirele Isus sta gata sa vina, sa-si ridice mireasa de pa pamant.Atentie , la uleiul din candela!
Te pup cu iubire din Iubire! Maranata!

ELENA spunea...

"Isus plangea. Si mai plange ....
In inima mea, in sufletul meu
Cu foc viu si apa -n 'tumult.
Tu strigatul mut mi-l asculta
Si vino Isus, caci Te-astept
Cum am spus, mai demult."
Superbă poezie ca de altfel
tot ce scrieţi draga mea Tiză...
Un sfârşit de săptămână cît mai plăcut!
Vă puup..!

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Ma bucur ca o farama din poezia mea a atins inima ta draga mea Tiza. Iti doresc o seara calma cu bucurii in cele mai adanci colturi ale sufletului tau. Fii binecuvantata scumpa mea!

raza de soare spunea...

superba poezie...

ploua cam des toamna...atatea lacrimi...si noi Il facem incontinuu pe El sa planga...

compadvice spunea...

Plangi pentru mine Isus
Cu durere in picuri se scurge
Iubirea de om, ce ma doare.
Dar ma-nalta in sus
Cand ma frang in genunchi
Si te strig, Vino Isus!

Inca mai plange pentru mine,Minunate versuri!

Lupu Svetlana spunea...

Foarte frumoase versuri,din suflet.Mulţumesc mult,poate mă vor găsi şi pe mine...

elena marin-alexe spunea...

Lupu Svetlana -
Multumesc pentru apreciere.
Sa ai o zi binecuvantata cu pace!

Mariana spunea...

,,Plangi pentru mine Isus
Cu durere in picuri se scurge
Iubirea de om, ce ma doare.
Dar ma-nalta in sus
Cand ma frang in genunchi
Si te strig, Vino Isus!"

...nu pot să mai zic nimic...doar un suspin prefăcut în geamat...

Iisuse, iartă-ne!

Rappa_ru' spunea...

Frumoasa poezie:)

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
E minunat sa avem curajul sa-i cadem la picioare dezbracati de orgolii si sa-i imploram iertarea LUI.
Sa fii binecuvantata cu har divin!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru -
Ma bucur ca-ti place si ma bucur ca acest concurs, a avut darul de a te descoperi.O zi in continuare fericita sa ai!

elena marin-alexe spunea...

compadvica -
Eu sunt sigura ca in anumite privinte, EL inca mai plange pentru mine.
O noapte plina de pace sa ai alaturi de cei dragi tie!