joi, 12 noiembrie 2009

La plimbare....si prietenii !

Hai la plimbare anunta inceperea premierii, cu simbolul Prieteniei !

Am sa va spun ce m-a determinat sa ma gandesc la premierea unor persoane si implicit a blogurilor pe care activeaza.
Peste putin timp se implineste un an de cand am facut cunostinta cu lumea virtuala, prin intermediul blogului meu, Hai la plimbare. Inceputul a fost greu ca orice inceput si credeam ca voi trece cu usurinta de el, dar de fapt adevaratul 'greu' abia incepuse si aveam sa ma conving de acest lucru pe parcurs.
Am 'cunoscut ' multe persoane care in timp mi-au devenit tare dragi si prezenta lor aproape necesar in timp..
Unii au trecut o data, sau de cateva ori si au abandonat plimbarea aici. Am inteles ca nu le place si nu au mai revenit. Altii s-au agatat la" persoane interesate" si asta a fost tot.Nici nu cred ca au mai intrat pe aici.
Altii insa au tatonat, s-au agatat la persoane interesate si au inceput sa urmareasca si sa-mi lase din cand in cand cate un semn al trecerii lor pe aici. Dintre acestia din urma am ales sa premiez.
As vrea sa intelegeti ca nu ordinea premierii conteaza ci premiul in sine, mai precis ca sentimentul de pretuire este identic pentru mine, de la primul premiat, pana la ultimul, insa este impropriu spus 'ultimul' deoarece acest premiu il vreau cu tenta de continuitate in timp, adica voi darui premiul cat va fi voia lui Dumnezeu sa pot naviga pe net.

Premierea se va face o data pe saptamana! Prima PREMIERE va fi Duminica 15 Nov. 2009 cu prilejul zilei de nastere a fiicei mele, care m-a ajutat la creatia premiului.