joi, 26 noiembrie 2009

Leapsa nastrusnica!

Am primit o leapsa de la tasha:
Ce-as face daca m-as trezi intr-o zi cu toti pretenii de pe blog in vizita acasa la mine
?Cu 171 persoane.

Ce sa fac dragilor? M-as bucura ca ma viziteaza atata lume si m-as apuca intai sa-i salut, apoi i-as servi cu de toate dupa posibilitati. As intra in priza la bucatarie si as pregati mancare cu specific moldovenesc , sarmalute-n foi de varza, si vita, bors de pasare, tochitura moldoveneasca si as incheia cu "poale-n brau" placintele renumite moldovenesti. Ca bautura i-as servi cu sucuri si apa minerala si cafele bineanteles . Si i-as invita pe toti sa se simta ca 'acasa' deci sa ne ocupam impreuna de pregatitul mancarii.... Ce spuneti ?
Dar acum sa terminam ...caci am glumit destul si sa raspund "sincer" la aceasta intrebare!

Pai dragii mei prieteni, nici nu stiu ce sa va raspund...CACI 171 de musafiri, nu am avut nici la nunta. Sincera sa fiu, cred ca m-as panica atat de mult, ca daca nu as face infarct[ ha ha ha ] as lua-o la fuga, aceasta fiind prima solutie care mi-ar veni in minte....caci nici cu tot ce am in camara pentru iarna, nu as face fata unui asemenea numar de musafiri ha ha ha! Asta nu inseamna ca nu-mi plac musafirii, ador musafirii si-mi place sa-i omenesc sa-i fac sa se simta bine. Dar 171 e un numar.......Sa nu mai spun, ca nu as avea unde sa-i invit sa stea caci casa noastra nu are decat 4 camere ....excluzand podul casei, magaziei, camara....
Asa ca dragii mei la mine sunteti bineveniti, dar cate doi-trei ca sa-mi pot face datoria de gazda primitoare, asa cum am invatat de la mama mea , o moldoveanca ospitaliera cum n-am mai intalnit in toata viata mea.

Multumesc pentru 'leapsa' Tashei, caci m-a determinat sa dau frau imaginatiei si sa ma amuz copios !
Leapsa o trimit mai departe : tuturor prietenilor de pe "hai la plimbare"!
Chiar mi-ar placea ca in vara anului viitor, daca Dumnezeu ne va tine in viata, sa-mi fiti musafiri !Fiti binecuvantati!

26 de comentarii:

Passion4God spunea...

sarmalute :-o vin si eu=)) facem altfel...fiecare aduce cate ceva si punem pe masa in comun...ca sa nu iti faci griji ca suntem multi si te punem in dificultate:))

Multe binecuvantari!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

sunt sigura ca ati fi o gazda minunata.nici nu se poate altfel.va imbratisez cu drag

Lupu Svetlana spunea...

Mi-ar plăcea o astfel de situaţie (şi infarct ar avea soţul,pe el îl deranjează mai mult conţinutul material al ospitalităţii,mi-a mers),iar eu m-aş grăbi să fac cunoştinţă cu fiecare...of,
să ştiţi că vin,îmi iau bilet...
apoi vă aştept.

vyky spunea...

-pai!
-sa vina la mine 170 persoane!
- ce evanghelizare!
- ce cor sublim ! -
-sa-L laudam pe Domnul !
- se merita ! .s-apoi la sarmale si altele ...la doamna Elena primitoare de oaspeti.. cine stie cati ingeri ai primit si vei mai primi ...multi inainte!
cu respect si un zambet bun vyky-

ELENA spunea...

Ar fi o plăcere să ai atâţia
invitaţi dar,trebuie să ai şi spaţiu..
eu cum stau la bloc într-un ap de 4 cam
nu ştiu unde i-aş înghesui pe toţi.
Oricum draga mea Tiză anul viitor mi-am
propus să vizitez Moldova şi cu siguranţă ne
vom vedea.
O zi frumoasă vă doresc!
Vă puup!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Sa inteleg ca si tie iti plac mult sarmalele?
Te imbratisez si cand va ingadui Domnul sa ne vedem cu bine!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
M-as stradui cat pot. Te pup Fluturasule.

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Chiar asa.Cand eram copil parintii mei invitau cei mai multi musafiri de la adunare si nu de putine ori ne era casa plina iar masa se punea [duminica] in doua randuri.
O zi cu har sa ai Vyky!

elena marin-alexe spunea...

Lupu Svetlana -
Mie mi-ar placea musafirii sa vina pe rand, ca sa pot face fata. Sunt sincera. O zi buna si senina!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Ai mare dreptate.E usor sa zici ca te descurci ...dar odata pusa in situatia respectiva cred ca nu ar fi asa usor, cum zici si tu in special lipsa de spatiu si-ar spune cuvantul.
Te imbratisez si apreciez sinceritatea ta Tizo draga!

nakudo spunea...

eu daca m-as trezi cu atatea persoane..m-as soca...ce pana mea le pun pe masa...e mai ceva decat o nunta...nu cred ca m-as bucura...imi seaca fantana..bre..uff urat..ce credeti ca eu pot inmulti pestii si painile?:))

orianda spunea...

vin si euuuuuu!!! Nu renunt in ruptul capului la sarmalute! :p
Si promit sa aduc si eu cuperci umplute la cuptor! Sotul meu a spus ca sunt delicioase!!!
Pupici

elena marin-alexe spunea...

Orianda -
M-a ucizi draga mea! Ciupercile sunt slabiciunea mea. Te pup si te imbratisez de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
E destul de dificil sa recunosti...ca e dificil, na ce am mai zis...vorbe nu gluma.
Mi-a placut chestia cu fantana.Da ce tu crezi ca vrea cineva apa din fantana? Pe aia sa o bei tu...
Ha ha ha Eu chiar vin la tine, doar sa se desprimavareze...si nu vreau apa. Vreau suc de kiwi!=))
Cat despre minuni, ai vreo balta prin apropiere?
Ca daca ai pesti, ne mai ramane o sansa cu Domnul Isus.

mmary spunea...

Doamna Elena, nu va faceti probleme, daca venim atat de multi eu urgent va dau o mana de ajutor...si din cate am vazut intr-o fotografie aveti o curte frumoasa , asa ca nu e nevoie sa va faceti griji pentru spatiu...si ce ar putea fi mai frumos decat sa bne cunoastem la iarba verde, sa ne bucuram de o noapte instelata si de adierile prieteniei?

Va imbratisez cu drag:)

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Nu imi fac probleme fiindca daca s-ar intampla exista Cineva care m-ar ajuta.
Sincere urari de bine de La Vrancea!

Cristake spunea...

NAKUDO:
Papuse, tu te sochezi si cand anunta Meteo la teveu!! (amu' chiar ca am fost impielitat!!! :D )
DNA ELENA
Altminteri, cand vine o turma, un sobor, o cohorta, un stol de 170+ de insi la usa... daca ii primesti, sine qua non ii : "Dragilor, sa facem o chetă, ca să cumpărăm bere şi papcorn" sau, varianta 2, "Nu, dom'le, Elena s-a mutat în Bărăgan, ăhaaaa, păi de vreo 4 luni deja!!"

Doamne fer', cum să te trezeşti cu două centurii la uşe?

dyanna spunea...

Cu siguranta nimeni nu ar veni cu mana goala.Ceva,ceva tot s-ar gasi.Atata timp cat aveti o curte,e bine.Daca ar fi si cald ar fi si mai bine.Asa ca.....ne vedeam la Vrancea.

elena marin-alexe spunea...

DYANNA -
Cu mare placere Dyanna.Sa stii ca totul este cu putinta cand vrei ceva. Te astept!

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
HA HA HA ...Partea a doua e tare ... =)) Gata am hotarat; Urmatoarea mutare e....mutarea!:))

Lisandru Cristian spunea...

Ar fi cu siguranţă o întâlnire de pomină. Ceva mă face să cred că toată lumea s-ar simţi excelent şi că ar rememora cu mare bucurie evenimentul. Poate că ar rămâne destui ca să spele şi vasele şi să ajute la curăţenia inevitabilă...

kalliope spunea...

n-as refuza cu stimata mea domnisoara Karin, o vizita... :D sper sa nu sune a rautate, dar mi-ar face mare placere sa ne cunoastem personal si mai ales sa ne rugam impreuna...

elena marin-alexe spunea...

kalliope -
Ei dragii mei bobocei de trandafir, cu siguranta va sosi si ziua in care ne vom cunoaste personal caci si voi si eu ne dorim asta.Dumnezeu sa va binecuvanteze! Va imbratisez cu mare , mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Bimeanteles ca ar fi o intalnire de pomina, ca vecinii mei ar ramane muti de uimire si nu ar mai cobora de pe stalpii portilor...:))
Una peste alta cred ca ne-am distra copios .
O zi buna tie si Geaninei, care sper ca se simte bine . :)

tasha spunea...

Elena,no,bine ,no!vorba ardeleanului doara nu crezi ca picam toti deodata?ci doar asa precum mai comentam pe blog...in ciorchine de cite 20 -25....si apoi daca ajung si eu...cu siguranta ca te salvez!imi place sa ma implic repede,sunt saritoare cand pic pe nepusa masa... :))

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Am inteles...dar am intors-o pe toate partile, lasand ca satira romanului sa-si spuna cuvantul, spre marele haz....:)) care ne caracterizeaza ca popor.O seara buna si daca tot vii pe la mine nu uita 'pita si slana'[da si-o ceapa rosie] asa de bune pe la voi! Te pup!