vineri, 27 noiembrie 2009

Oferta mea

Daca e vineri, atunci e poezie pe paine!


Iti dau aurul inimii mele Isuse
Arunca-l in cuptorul aprins
Sa iasa din foc mai pur, mai curat
In vremi de ispite ne-nvins.


Iti dau lauda buzelor mele Isuse
Psalmii, ruga si cantarile mele
Tacerea, rabdarea amara si plansul
Si mainile-ntinse spre stele.


Vreau sa-Ti ofer multumirea Isuse
Pentru soare si nori si pamant
Cu privirea si inima-mi franta
Ma opresc sa ascult de Cuvant.


Intre mine si Tine e jertfa Isuse
E agonia si jalea poemului viu
Iar durerea de veacuri a inimii Tale
Revarsa cascada iubiri-n pustiu.


Apleaca-Te astazi cu mila Isuse
Culege soapta de pe buza-mi de lut
Oferta mea e atat de saraca, dar
Tot ce mi-ai dat in timp s-a pierdut.


Mai am doar farame din viata Isuse
Umile resturi din tot ce mi-ai dat
Atat a ramas din faptura pe care
Candva cu iubire-n Eden ai creat.


elena marin alexe 26 nov.2009.

40 de comentarii:

mmary spunea...

"Iti dau aurul inimii mele Isuse
Arunca-l in cuptorul aprins
Sa iasa din foc mai pur, mai curat
In vremi de ispite ne-nvins."

O oferta frumoasa , profunda si extrem de sensibila am intalnit aici...si cum m-as putea abtine sa nu ma ofer si eu aceleiasi iubiri indurerate?...

Acum , eu , micuta ta copila, iti ofer Doamne genunchii zdrobiti , toate slabiciunile , pacatele si risipirile mele: te rog ia-le si fa ce vrei cu ele...

Oferta pe care azi ati facut-o e mesagerul unei inimi gratioase...eu doresc ca Iubirea sa imbrace aceasta inima delicata cu armonia si splendoarea Divinitatii.

Fiti binecuvantata!

compadvice spunea...

,,Apleaca-Te astazi cu mila Isuse
Culege soapta de pe buza-mi de lut
Oferta mea e atat de saraca, dar
Tot ce mi-ai dat in timp s-a pierdut.,,Superbe versuri doamna draga.O zi plina de har va doresc:)

Passion4God spunea...

Asta da oferta!!!! Ajuta-ne Doamne sa facem asa!

tasha spunea...

Farame de viata consumate la maxim,felicitari Elena!:)

dyanna spunea...

Iubirea este principiul vieţii şi Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, ne revelează iubirea şi viaţa în iubire, de la obârşia ei divină.
Superba poezie.

elena marin-alexe spunea...

mmary -
Parca iti simt inima cum vibreaza unita cu a mea in Dragostea fara margini a Domnului Isus. Gandurile mele se indreapta cu multumire spre tine care de fiecare data , stii sa presari razre de lumina pe unde treci.O zi frumoasa draga mea!

elena marin-alexe spunea...

compadvice -
Multumesc mult Florine si returnez spre tine harul Lui.

elena marin-alexe spunea...

Passion4God -
Mai bine mai tarziu decat niciodata!O zi buna!

elena marin-alexe spunea...

tasha -
O zi senina sa ai si multa lumina!

nakudo spunea...

azi i-am daruit inima..defintiv...pentru a fi in siguranta si sa nu-mi pierd sufletul...citesc tarziu...poezia dupa o zi plina de munca...dar nu regret...m-am odihnit citind poezia....va imbratisez cu mare drag:X

kis spunea...

Inima,lauda buzelor,multumire,intr-n cuvant TOTUL ,pentru ca este singurul care merita sa-i oferim totul!
Foarte frumos!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Imbratisari sincere draga mea Stefy. Ma rog pentru tine si gamdurile mele pentru tine le pun la crucea Domnului Isus. EL poate totul. Seara de vis si mult senin in suflet!

elena marin-alexe spunea...

kis -
O seara minunata cu har sa ai! Salutari sincere de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

dyanna -
Multumiri draga Dyanna si sa-ti dea Domnul o minunata seara !

nakudo spunea...

sant si va simt bulversata...oare ma insel?nu!vreti singuratate si lumea sa para de incredere....nu gresesc...stiu...pentru ca va simt....va iubesc si imbratisez...si noi doua nu jucam jocuri infantile...iar lumea trebuie sa stie ca la ipocrizie esti fortat sa pari diplomat...in fata Lui santem goi...pe cine mintim?sant rea?=))

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Nici sa vreau nu as putea sa 'adopt'o atitudine infantila in relatiile mele chiar virtuale....
Cat despre diplomatie.....cred ca e necesara pentru a salva aparentele....
Important este sa ai o inima care, sa nu vrea sa minta de dragul Lui.
Mai esti bulversata? :-*

nakudo spunea...

nu..nu...nu..nu...:))

Cristake spunea...

Painica proaspata... poezie nou nouta!!! Nimic nu scapa ochiului meu acvilin !!! :)) Sanchi...
Ultima strofa s-a lipit cel mai bine de mine, din pacate.

elena marin-alexe spunea...

Cristake -
O clipa de sinceritate? Si mie mi se potriveste ultima strofa si cred ca ni se potriveste multora dintre noi....din pacate.
Ma bucur ca ti-a placut.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Ma bucur fetito! :D

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba poezie, din nou ma incantati , ca in fiecare vineri. va imbratisez

Zenna spunea...

Versuri cu adevărat deosebite, îmi plac foarte mult.

O seară frumoasă! :)

vyky spunea...

Elena? Un nume ce vine din veacuri,
Îl au unele fete de la noi şi din lume,
Ea poartă şi-o cruce ce-i plină de leacuri,
Uşoară sau grea, ce-i face renume.

De-i cea din istorii sau cea din poveste,
De-i fată sau mamă, Elena-i un har,
E floare din seră sau cea de pe creste
Ce-şi varsă parfumul, Elena-i un dar!

Când ea este mamă, izvor de viaţă,
Îşi creste copii cu aripi de vânt,
Cu zâmbet pe buze, mereu îi învaţă
Să fie cristalul, o floare, un cânt.

Când ea e soţie puteri îţi pulsează
Alături de tine, oriunde, oricând.
Simbol al iubirii, Elena visează
Să-ajungă la stele, spre ceruri zburând

- Frumoasă Elena se aduce jertfire,
Îmi spune Divinul inimii dar,
Prea mulţi îşi doreau s-o aiba aurora,
S-o fure lumea ar vrea! Dar e în zadar.

Frumoasă-i Elena, un nume-n istorii,
Simbol al puterii, credinţe-i creştine,
Pe unde ea trece, aduce victorii,
Chiar dacă adesea, sfidează destine

Lisandru Cristian spunea...

Versuri de o sensibilitatea aparte... E bine să ridicăm ochii spre cer şi să mulţumim pentru că existăm... Vă dorim - eu şi Geanina - numai bine şi un weekend de vis...

Carmen spunea...

"Iti dau lauda buzelor mele Isuse
Psalmii, ruga si cantarile mele
Tacerea, rabdarea amara si plansul
Si mainile-ntinse spre stele.

Vreau sa-Ti ofer multumirea Isuse
Pentru soare si nori si pamant
Cu privirea si inima-mi franta
Ma opresc sa ascult de Cuvant."

Superb!

gabi spunea...

Binecuvantata sa fii Elena.

elena marin-alexe spunea...

vyky -
Ce pot sa spun, decat ca manuiesti cu multa maiestrie metafora.Felicitari si chiar te rog sa mai postezi poezii pe blogul tau.Poezia este benefica pentru suflet si atinge toate varstele.
Multumesc din suflet!O duminica binecuvantata sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Zenna -
Draga mea, iti doresc o seara minunata cu liniste in suflet si un strop de bucurie! :)

elena marin-alexe spunea...

gabi -
Iti retrimit binecuvantarile, cu mare drag!:)

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Ma bucur tare mult ca ti-a placut poezia mea si da-mi voie sa va imbratisez pe amandoi cu mare drag, de la Vrancea! :)

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Fii binecuvantata Fluturasule draga.O seara senina de la Vrancea SI MULTE IMBRATISARI !:-*

elena marin-alexe spunea...

Carmen - Sincere imbratisari cu iubire din IUBIREA LUI! :)

nakudo spunea...

santeti bine?tot incerc sa va sun si nu va intra deloc semnal...va pup...astept picturile sa incepem colajul...:X

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Te astept.Te pup.

José Ramón spunea...

Interesant post. Salutări de la creativitatea şi imaginaţia fotografii Jose Ramon

kalliope spunea...

a patra strofă mă cutremură, mă cutremură...

ELENA spunea...

"Iti dau lauda buzelor mele Isuse
Psalmii, ruga si cantarile mele
Tacerea, rabdarea amara si plansul
Si mainile-ntinse spre stele.

Vreau sa-Ti ofer multumirea Isuse
Pentru soare si nori si pamant
Cu privirea si inima-mi franta
Ma opresc sa ascult de Cuvant."
O duminică frumoasă draga mea Tiză,
vă doresc din suflet!
Vă puup!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon -
Multumesc mult Ramon! Salutari si binecuvantari de la Domnul Isus si tie!

elena marin-alexe spunea...

kalliope -
Si pe mine "ma doare"ultima strofa, dar e realitatea....Imbratisari prieten drag!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Tiza mea draga sufletul meu a plans aceasta poezie si ma bucur ca in sensibilitatea ta ai cuprins versurile mele!Te iubesc cu IUBIREA LUI fara margini!