marți, 10 noiembrie 2009

Poze hazlii si poze de suflet- Leapsa.....



Si "Trei poze de suflet "!


Am primit aceasta 'leapsa' de la cami ! http://cami-lecker-wittmacher.blogspot.com

Regulamentul cere sa punem pe blog o poza hazlie si una de suflet, apoi sa dam mai departe leapsa.


Pentru continuitate o dau lor:

compadvice

nakudo

ARIPI DE FLUTUR

Geanina

ELENA

Passion4God

miki

Adrian

Rappa_ru

criss

Multumesc , Cami !







28 de comentarii:

nakudo spunea...

incercsa ma dumiresc ce aveti in mana..o sabie sau o bata ..cu care le manati la rugaciune...ha-ha,,,va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

O sabie, cu care vroiam s-o inobilez pe Simo.HA ha ha.

ELENA spunea...

Vă mulţumesc pentru "leapşă"
draga mea Tiză.
Să aveţi o zi frumoasă!

Lisandru Cristian spunea...

Superbe fotografii... Iar cele hazlii m-au amuzat copios! O după amiază liniştită vă doresc...

elena marin-alexe spunea...

ELENA -
Imbratisari Tizo si binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian -
Multumesc.La fel si eu iti doresc, clipe nemuritoare de bucurie, alaturi de frumoasa ta iubire.

miki spunea...

multumesc si incerc sa ma conformez regulamentului

Cami spunea...

Graga mea "poeta", frumoase poze ai pus. Dupa cite vad iubesti si tu, natura, animalele si pe cei dragi!. O zi minunata iti doresc ! Cami

elena marin-alexe spunea...

miki -
Hai sa te vad draga Miki. Succes! Imbratisari din suflet!

elena marin-alexe spunea...

Cami -
Nu puteam sa te refuz, caci imi esti tare draga si imi place tot ce vine de la tine.
O seara senina cu bucurie iti trimit de la VRANCEA!Imbratisari!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe fotografii doamna elena, va multumesc pt leapsa.va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE -
Si eu te imbratisez si astept leapsa la tine!

raza de soare spunea...

foarte distractiva poza hazlie...de fapt toate pozle hazlii:D si de suflet cele din urma...nimerite...mi-au placut foarte mult...

va imbratisez...:-*

tartoras spunea...

Pot sa iau si eu leapsha , stimata Doamna?
Va sarut si va imbratisez cu mare drag..

kalliope spunea...

poza cu podul plin de frunze.... asa eram eu inainte sa o cunosc pe Karin, si in adancul acestei sperante, parca mai exista o forma de dezintegrare in amintire... o seara de vis va doresc

Mariana spunea...

Ce dragute sunt!
Am si eu un sac de poze si nu ma satur sa ma uit printre ele :)

elena marin-alexe spunea...

raza de soare -
Ma bucur ca te-ai amuzat.O zi frumoasa fetito !

elena marin-alexe spunea...

tartoras -
Ti-o dau cu mare placere!Imbratisari frumoaso!

elena marin-alexe spunea...

kalliope -
Ma bucur ca ai trecut de acea perioada....
Va iubesc si va port in gandurile si rugaciunile mele.

elena marin-alexe spunea...

Mariana -
Ca si tine ,ma uit mereu prin poze, caci copii imi sunt departe....
O zi minunata sa ai si iti multumesc din nou pentru rugaciunea ta. Bucurie si pace sa ai!

criss spunea...

Foarte tare leapsa voastra...hahahah...


Hai ca o iau si eu....merci.:)

Imi plac la nebunie pozele tale.

Pup si multumesc ca te-ai gandit la mine.:)

elena marin-alexe spunea...

criss -
Nu pot sa nu ma gandesc la tine frumoasa mea prietena din virtual. Imi esti tare draga!

Rappa_ru' spunea...

Foarte frumoasa leapsa si articolul:)...multumesc mult ca te-ai gandit si la mine:)...toate cele bune iti doresc si multa sanatate:)

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru -
Ma bucur ca 'ai aparut', in sfarsit! Sper sa agati si tu leapsa, deci succes prietene!
O seara buna sa ai!

tasha spunea...

Am luat-o si eu(am primit-o de la tiza ta)...tari pozele tale! mi-au placut!
:))

elena marin-alexe spunea...

tasha -
Bravo! Astept sa vad pozele tale.Te imbratisez cu drag!

Adrian spunea...

Frumoase fotografii, va multumesc pentru leapsa dar, am primit-o cu ceva timp in urma

elena marin-alexe spunea...

Adrian -
O seara frumosa iti doresc!